Aikuisille miehille kysymys...
oletteko huomanneet seksihalujen vähentyneen huomattavasti kun ikää on tullut lisää?
Kommentit (61)
Ei ole laantumista näkynyt täälläkään päin. Jaksaisin fiilata ja höylätä vaikka kuinka paljon.
No joo yli 10v yksinään niin alkaa olla paljon muutakin mietittävää, ja mitäpä tuosta.
Olisi mukava jos laittaisitte ikänne näkyviin. Tuo kysymys on tuskin ajankohtainen jos olet 16 vuotiaasta pannut ja nyt 19 vuotias.
Joo ja menin mittaa testot ja ne oli ala-arvoiset, kun sain korvaushoitoreseptin alkoi taas seksi kiinnostamaan!
Vierailija kirjoitti:
Joo ja menin mittaa testot ja ne oli ala-arvoiset, kun sain korvaushoitoreseptin alkoi taas seksi kiinnostamaan!
Oon 29v
Päinvastoin. Ei saa koskaan tarpeeksi.
Mutta toimiiko se vanha nahkanuija enää?
Kyllä täytyy myöntää, että halut on vähentynyt murto-osaan. Pesää olis tarjolla enemmän kuin koskaan, mutta haluja vaan ei oikein ole. Tänäänkin ajattelin vain vetää kalsarikännit.
mies51v
Kyllä. Nuorempana sitä olisi tehnyt melkein mitä vaan seksiä saadakseen, nykyään en enää viitsi nähdä minkäänlaista vaivaa sen eteen vaan harrastan seksiä ainoastaan silloin, kun joku nainen sitä minulle suoraan ehdottaa. Toki nautin seksistä edelleen, mutta nykyään ei ole enää mikään ongelma vaikka joutuisi olemaan pitkiäkin aikoja ilman.
52 veenä ei o kyl halut hävinny mihkää ..ei ny enää 4 x päiväs mut sinnepäin ..ja kova kuin kivi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy myöntää, että halut on vähentynyt murto-osaan. Pesää olis tarjolla enemmän kuin koskaan, mutta haluja vaan ei oikein ole. Tänäänkin ajattelin vain vetää kalsarikännit.
mies51v
Eli ei viiskymppistä ukkoa, palstanaishöylän suositus.
Jeps, ei enää ole juurikaan mielessä ellei joku mukava nainen osu kohdalle ja ei mitään yhden/parin illan juttuja kiitos. 42-47M
Montako kertaa viikossa viisikymppisen tekee mieli?
Mikä on aikuisuuden määritelmä?
Nelikymppisenä ei ole halut tai kyvyt huvenneet, mutta verrattuna kaksikymppiseen itseen, laatu parantunut ja tasaantunut. Nuoren klopin epätoivoinen himo ja epävarmuus on muuttunut itsevarmemmaksi nautinnon jakamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 29v
Onko laastari vai oikein piikkiä?
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nuorempana sitä olisi tehnyt melkein mitä vaan seksiä saadakseen, nykyään en enää viitsi nähdä minkäänlaista vaivaa sen eteen vaan harrastan seksiä ainoastaan silloin, kun joku nainen sitä minulle suoraan ehdottaa. Toki nautin seksistä edelleen, mutta nykyään ei ole enää mikään ongelma vaikka joutuisi olemaan pitkiäkin aikoja ilman.
Aika samoilla linjoilla. Olen päälle nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Eli ei viiskymppistä ukkoa, palstanaishöylän suositus.
No tuossa oli aikaisemmin korvaushoidossa 29 vuotias. Ehkä kannattaa katsoa toisia naisia, wink
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko siihen sitten kehon oma tuotanto lopullisesti? Kutistuuko ballssit olemattomiksi?
En ole.
Haluissa piisaa kyllä vaikka ikää on.