Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v tyttö vänkää septumia, jos en anna lupaa niin lopettaa koulun

Vierailija
08.11.2019 |

Toki koulussa on käytävä lain mukaan, mutta tyttö tekee takuulla oman päänsä mukaan ja lastensuojelua emme kimppuumme halua. Annanko luvan kuitenkin? Mikään kompromissi ei kelpaa tytölle. Esim. Että saisi sen lävistyksen kun on harkinnut vuoden. Mutta nyt pitäisi saada heti kun sillä luokan suosituimmalla tytölläkin on.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tyttö maalle. Meillä on tarjolla oma huone ja sellainen määrä autiutta ympärillä, ettei sitä ihan heti edes ymmärrä.

Vierailija
2/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, en antais. Siinähän kokeilisi koulun lopettamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammu samoilla takaisin. Sano että jos lopettaa koulun, rahantulo loppuu. Kännykän laskut ym.

Vierailija
4/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin vaan kuten teen muillekin teinien höpsötyksille.

Aikuisena sitten....

Vierailija
5/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista pitävien naisten keskuudessa suosittu lävistys tuo.

Vierailija
6/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöä antaa teinin pompottaa. Uskalla olla aikuinen.

Vierailija
7/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna teinin kiukutella. Siinä vaiheessa kun koulunkäynti jää kesken ja lastensuojeluviranomaiset puuttuvat peliin, teini ei pääse sieltä syrjäkylien koulukodista edes poistumaan ilman lupaa. 

Vierailija
8/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla enemmänkin ongelmia sen kakarasi kanssa. Ota kännykkä pois. Rahahanat kiinni. Kunnon puhuttelu. Mukavuudet tulee takaisin kun koulu alkaa taas maistua ja vänkääminen loppuu.

Vierailija
9/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna ottaa lävistystä ihan noin vain. Itse sain ensimmäisen lävistyksen 13-vuotiaana, mutta se vaati vuoden suostuttelun ja vakuuttelun että osaan varmasti hoitaa lävistystä oikein. Itselläni ensimmäinen lävistys oli napakoru. Vanhemmillani oli sääntö että naamaan ei oteta mitään ennenkuin on 18v. No, kaksi napakorua minulla on nykyisin ja olen 27v. toisen napakorun sain kun olin 14v.

Vierailija
10/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on septum?

Vierailija
11/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna ottaa lävistystä ihan noin vain. Itse sain ensimmäisen lävistyksen 13-vuotiaana, mutta se vaati vuoden suostuttelun ja vakuuttelun että osaan varmasti hoitaa lävistystä oikein. Itselläni ensimmäinen lävistys oli napakoru. Vanhemmillani oli sääntö että naamaan ei oteta mitään ennenkuin on 18v. No, kaksi napakorua minulla on nykyisin ja olen 27v. toisen napakorun sain kun olin 14v.

Tässä ei siis auttanut kiukuttelu tai uhkailu, vaan vuoden aikana tulostin vanhemmilleni viikottain tietoa lävistyksistä ja niiden hoitamisesta sekä hoidin koulun hyvin ja kotityöt pyytämättä.

T. Nro9

Vierailija
12/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on septum?

Onko Google alhaalla?

Vierailija
13/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata googlettaa, maapallo tuhoutuu

Vierailija
14/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain oli hauska kuva jossa hiehot (poikimattomat lehmät) keskusteli "mun mutsi on ihan pimee kun ei anna mun laittaa nenärengasta"

Vierailija
15/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on septum?

Onko Google alhaalla?

EVVK. Jään mielenkiinnolla odottamaan vastausta kysymykseen "Mikä on septum?"

Peräreikä se ei ole, koska homopoikien pukuhuonejutuista opin jo junnuliigassa, että peräsuoli on rektum. 

Vierailija
16/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin antanut luvan lävistykseen silloin kun ensimmäisen kerran pyytää, kyllä teini voi jo päättää itse omasta ulkonäöstään.

Uhkailulla ei minulta saisi yhtikäs mitään. 

Vierailija
17/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna periksi. Lupaa se kun tyttö täyttää 16 .

Tiesitkö että monet lävistäjät ei tee noita edes alle 16v? Ota selvää asiasta ja lyö faktatietoa tiskiin tytölle faktaa myös siitä miten käy jos lopettaa koulun, se ei tätä asiaa ratkaise.

Tutki noita lävistäjien nettisivuja, esim His masters tattoolla lävistäjä arvioi laittaako alle 16 vuotiaalle.

Lähette tytön kaa yhdessä ostaa sille semmosen feikki- septumin

Selitä että joihinkin asioihin nyt vaa on ikärajat ja 14 v on vielä niin lapsi että lävistystä ei hän saa vielä

Siinäpähän kapinoi.

Jos mua on aikuisena joku asia harmittanut niin se on se että olin aivan liian ”vanha” liian nuorena. Olin 15-vuotiaana oksettava seksipissis ja hinkkasin itseäni 30-40v miehiä varten kaupungilla. Toivoisin että äiti tai joku olisi sanonut että älä lähde tuon näköisenä ulos. Mutta ei meillä välitetty

Vierailija
18/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt annat periksi niin lapsihan tietää että samalla keinolla saa jatkossa aina tahtonsa läpi.

Vierailija
19/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lävistyksiä ennen 18 vuoden ikää. Vastuullinen yritys kysyy aina nuorelta asiakkaalta henkkarit ja lupapaperin (vanhempien allekirjoittama lupa lävistyksen ottoon). Siinä lupapaperissa pitää olla lapsen nimi, syntymäaika (päivä + kuukausi + vuosi),  vanhemman nimi ja vanhemman puhelinnumero. 

Näin toimitaan ainakin meidän studiossa. Aina toki löytyy "villejä" huonon hygienian studioita, joissa tatuoidaan ja tehdään lävistyksiä aivan kenelle tahansa, joka on tarpeeksi tyhmä tullakseen asiakkaaksi moiseen paikkaan. 

Vierailija
20/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on septum?

Älä ystävä kallis erehdy kysymään noin.  Tällä palstalla jos ei heti tiedä jotain sanaa, asiaa tms saa vastauksia: Hiukka yleissivistystä, kiitos,  Huohhhhhh, taas näitä newbieitä, se sana kirrrjoitetaan NÄIN:(silmät pullollaan rrraivosta, kun joku onneton on kirjoittanut jonkun sanan väärin) Missä olit bilsan, historian, ÄIKÄN tunnilla, Oletko tosiaan noin idiootti vai teeskenteletkö vain....jne.

Tässä minun vastauksessani on paljon virheitä ja tiedän, että siellä on jo näppäimistö kuumana , kun pitää moukkaa ojentaa.

Mutta tosiaan, yritä etsiä vastaus ihan mistä vain oman mielenrauhasi vuoksi. 

Google on tietysti hyvä mutta Helsingin Kaupunginkirjaston Kysy.fi on myös  mukava. Siellä vastataan aina korrektisti, jopa "tyhmiin" kysymyksiin.  Jos joku av-palstalla älyköivä hymähtelijä erehtyisi vastaamaan yhtä tökerösti kuin täällä, hänet ohjattaisiin  vastaajien taholta nopsasti jollekin toiselle palstalle, esim tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi