Valitse palstamies seuraksi autiolle saarelle!
Haaksirikkoudut kahdeksi viikoksi 10mx10m autiolle saarelle jossa joudut asumaan miehen kanssa samassa majassa.
Ruokaa ja juotavaa on, mutta joudutte viettämään aikaa yhdessä ja tekemään yhteistyötä.
Saa perustella, kunhan pysyy suurin piirtein asialinjalla :)
Kommentit (226)
Voin leuhytellä palmunlehvää Naispelon ja teidän muiden vieressä banaanipalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyselyn Hopeakettu se, jolla on speedot ja pyörivä kelloteline, joku niistä rasvasemmista versioista, vai tämä rekisteröity nimimerkki?
Olin jo unohtanut pyörivän kellotelineen! Voisin ottaa sen seuraksi saarelle ja jättää hopeaketun haiden ruuaksi.
Naispelko, nimen perusteella. Pelkäisin sitä yhtä paljon kuin se mua, ei edes nähtäis.
Puuttui nuori ja pystyvä. Pisteet hänelle. Tuolla täytyisi jaksaa ja osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö latino kuulu myös palstamiehiin? No mä valitsin nyt 121212:n koska hän näytti olevan ainoa jäljellä enkä halua yksinkään sille saarelle. :)
Siihen on syynsä, että oli ainoa jäljellä.
Todennäköisesti kuuntelet viikon teorioita naisten miesmausta ja uhriutumista kun ei itse ole niiden mukainen. Jälkimmäisellä viikolla vaatii sua fwb-suhteeseen lohtuna siitä ettei muuhunkaan kelpaa, koska ne keksimänsä teoriat...
No mutta nythän ykskakkosella on jo kaksi naista siellä saarella.
Nyt sun pitää päivittää toi tarina.
121212 luennoisikin viikon markkina-arvoteoriasta "fanijoukoilleen". Jälkimmäisellä viikolla vaatisi naisia harrastamaan kanssaan kimppakivaa, koska haluaisi kilttinä ja kunnollisena miehenä harjoitella seksitaitoja parisuhdetta varten!
Höh ja pöh! Numeromies laittaisi minut ja sen ensimmäisen tarjokkaan selvittämään mutapainilla, että kumpi hänet lopulta saa. Eikä mulla ole tapana joutua häviölle:D
Itse asiassa se pitkästyttäisi teidät molemmat jorinoillaan miesten leuoista, silmistä, hartioista ja pakaroista. Usko pois, yksikään heteronainen ei jaksa pohtia niitä niin paljoa. Lisäksi joutuisitte tyytymään häneen, hän kun ei ole alfa. Tyytyminen puolestaan tarkoittaa sitä, että oikeastaan olette juoksunne juosseita elättäjänkaipuisia perheenperustajia. Tehän voisitte oikeastaan aloittaa uuden lyhyen, heikkoleukaisen sivilisaation kolmistaan. :O
Siis OLEN, se toinen tyttö hävisi mulle juuri äsken mutapainissa. Sitäpaitsi en alkaisi jakaa mun miestä muiden kanssa, koska olen toooooooooooodella mustasukkainen:(
Sopiiko toivoa, että lähdette pian?
Ei sinne noin vain lähdetä, vaan haaksirikkoudutaan:D
Muotoilen kysymyksen uudelleen. Sopiiko toivoa, että haaksirikkoudutte pian?
Joo, mikä ettei:) Mun on vain saatava ensiksi mun rakas mies samaan veneeseen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö latino kuulu myös palstamiehiin? No mä valitsin nyt 121212:n koska hän näytti olevan ainoa jäljellä enkä halua yksinkään sille saarelle. :)
Todennäköisesti kuuntelet viikon teorioita naisten miesmausta ja uhriutumista kun ei itse ole niiden mukainen. Jälkimmäisellä viikolla vaatii sua fwb-suhteeseen lohtuna siitä ettei muuhunkaan kelpaa, koska ne keksimänsä teoriat...
121212 luennoisikin viikon markkina-arvoteoriasta "fanijoukoilleen". Jälkimmäisellä viikolla vaatisi naisia harrastamaan kanssaan kimppakivaa, koska haluaisi kilttinä ja kunnollisena miehenä harjoitella seksitaitoja parisuhdetta varten!
Höh ja pöh! Numeromies laittaisi minut ja sen ensimmäisen tarjokkaan selvittämään mutapainilla, että kumpi hänet lopulta saa. Eikä mulla ole tapana joutua häviölle:D
Itse asiassa se pitkästyttäisi teidät molemmat jorinoillaan miesten leuoista, silmistä, hartioista ja pakaroista. Usko pois, yksikään heteronainen ei jaksa pohtia niitä niin paljoa. Lisäksi joutuisitte tyytymään häneen, hän kun ei ole alfa. Tyytyminen puolestaan tarkoittaa sitä, että oikeastaan olette juoksunne juosseita elättäjänkaipuisia perheenperustajia. Tehän voisitte oikeastaan aloittaa uuden lyhyen, heikkoleukaisen sivilisaation kolmistaan. :O
Siis OLEN, se toinen tyttö hävisi mulle juuri äsken mutapainissa. Sitäpaitsi en alkaisi jakaa mun miestä muiden kanssa, koska olen toooooooooooodella mustasukkainen:(
Sopiiko toivoa, että lähdette pian?
Ei sinne noin vain lähdetä, vaan haaksirikkoudutaan:D
Muotoilen kysymyksen uudelleen. Sopiiko toivoa, että haaksirikkoudutte pian?
Joo, mikä ettei:) Mun on vain saatava ensiksi mun rakas mies samaan veneeseen:)
Siitä teidän täytyy varmaankin sopia keskenänne. Me muut voidaan kyllä osallistua vesille työntämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko täälläkin, vaikuttaa ihan sympaattiselta tyypiltä.
Naispelko ehdottomasti. Sympaattinen jopa, vaikka aika pihalla ja osaa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko täälläkin, vaikuttaa ihan sympaattiselta tyypiltä.
Naispelko ehdottomasti. Sympaattinen jopa, vaikka aika pihalla ja osaa keskustella.
Ei se oikeastaan haittaa, tavallaan pihallahan siellä saarellakin ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle todennäköisesti olisi parempi olla yksin. Voisi selittää yksinään satujaan eikä kukaan esittäisi kiusallisia kysymyksiä joihin hän ei osaa vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se Naispelko selviää noin ison haaremin kanssa? Muistan jonkun kommentin häneltä ja 121212 ja Hopeaketulta, mutta en viitsinyt äänestää, kun en sen tarkemmin tiedä.
Siedätyshoitoa.
Sitä onkin tiedossa. Naispelon saariaika on vähän pidempi, uusi friidu 2vkon välein siedättämään.
Naispelon versio selviytyjistä. Sinne vaan joku tv-ryhmä kuvaamaan miten Naispelko selviää n. 120 viikkoa autiolla saarella kun parin viikon välein tulee uusi nainen :D
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska gallup. Harmi kun palstalla ei ole naisnimimerkkejä.
Aika moni palstahahmo tosiaan puuttuu. Sinccis ja latino varsinkin. Latinohan olisi vienyt prosentit ihan 100-0.
Pakko muuten mainostaa itseäni, että olisin oikein hyvää seuraa siellä saarella. Jos joutuisin sinne naisen kanssa niin se olisi maksimissaan 30min ja olisin köyttänyt kookospähkinät kainaloihini ja antautunut merivirtojen vietäväksi. Se 30 minuuttia menisi niiden kellukkeiden tekemiseen.
Terveisin Naispelko26
Lähtisin pelastamaan sinua mereltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat olla saarella vähän pidempään seuralaisesi kanssa, niin me muut ei olla siitä mustasukkaisia.
Haha, niin ei varmaankaan, koska antaisitte Naispelolle siedätyshoitoa omalla minisaarellanne monen kymmenen naisen voimin:D
Älä kitise. Sulla oli mahdollisuus valita. ;D
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ottaisin numeromiehen (121212), koska hän on niin ihanan söpö:)
:)
121212:llä on ikävä tapa ylistää itseään muka jonain toisena kommentoijana niin sitä yksin puhelua jaksaisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat olla saarella vähän pidempään seuralaisesi kanssa, niin me muut ei olla siitä mustasukkaisia.
Haha, niin ei varmaankaan, koska antaisitte Naispelolle siedätyshoitoa omalla minisaarellanne monen kymmenen naisen voimin:D
Se on kanttinen 10x10m saari, pakkohan meitä on olla joka sivulle ettei se juokse mereen niinku uhkas :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyselyn Hopeakettu se, jolla on speedot ja pyörivä kelloteline, joku niistä rasvasemmista versioista, vai tämä rekisteröity nimimerkki?
Olin jo unohtanut pyörivän kellotelineen! Voisin ottaa sen seuraksi saarelle ja jättää hopeaketun haiden ruuaksi.
Luuletko että se kelpais niillekään?
Vierailija kirjoitti:
Naispelko on näemmä keräillyt vaivihkaa itselleen tänne kunnon faniklubin.
Kyllä! Naispelolle kaikkea hyvää saarella tai ei.
Missä on uliopiston ekseliekspertti?
Ärsyttäisin häntä ryhmittelemällä ruoka-aineet siten, että kookospähkinä koskettaa heinäsirkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se Naispelko selviää noin ison haaremin kanssa? Muistan jonkun kommentin häneltä ja 121212 ja Hopeaketulta, mutta en viitsinyt äänestää, kun en sen tarkemmin tiedä.
Siedätyshoitoa.
Sitä onkin tiedossa. Naispelon saariaika on vähän pidempi, uusi friidu 2vkon välein siedättämään.
Naispelon versio selviytyjistä. Sinne vaan joku tv-ryhmä kuvaamaan miten Naispelko selviää n. 120 viikkoa autiolla saarella kun parin viikon välein tulee uusi nainen :D
Terveisin Naispelko26
Lopulta viimeiset naiset ei selviäisi ilman sinun saarella oppimia taitoja.
Go Naispelko! Luovutan sulle mielelläni Sexiest man on AV-tittelin.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Ohiskommentti, sori..
Joskus mietin, että vietän liian usein aikaa tällä palstalla. Ihmiset voi pahoin ja äkäilee.
Mutta sitten tulee tällainen hyvän mielen aloitus, josta ei tajuaisi tuon taivaallista ilman palsta-addiktiota.
Naispelon vastasin minäkin, koska hän vaikuttaa kivalta ja hauskalta tyypiltä.