Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitse palstamies seuraksi autiolle saarelle!

Vierailija
08.11.2019 |

Haaksirikkoudut kahdeksi viikoksi 10mx10m autiolle saarelle jossa joudut asumaan miehen kanssa samassa majassa.

Ruokaa ja juotavaa on, mutta joudutte viettämään aikaa yhdessä ja tekemään yhteistyötä.

Saa perustella, kunhan pysyy suurin piirtein asialinjalla :)

Valitse palstamies seuraksi autiolle saarelle!

Vaihtoehdot

Kommentit (226)

Vierailija
41/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Todella visainen kysymys. Itse äänestin Lompakko-Lassen.

Perusteluna se etten ole täältä hänen kirjoituksiaan lukenut ja siten en tiedä hänestä mitään. Pelkästään nimen tuoman mielikuvan mukaan hänet valitsen sillä nimestä päätellen hänen kanssaan olisi helpointa elää hetero-eloa siellä saarella :D

Hyvä valinta, jos haluat päättää ja tehdä kaiken itse ja elättää vielä Lassen. Tosin hän arvostelee kovasti tekemiäsi päätöksiä ja syyttää sinua, jos vaadit häntä tekemään jotain kuten siirtymään pois nuotiosta.

Vierailija
42/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuosta karusellimiehestä mitään haittaa jos pysyy tuulen yläpuolella välttääkseen sen juttujen kuulemisen?

Siinä on se riski, että jos se liikkuu ja altistut sen hokemille, syyllistyt jossain vaiheessa rikokseen. Suukapuloit sen palmuun ja jätät sinne..Ei se ole edes syömäkelpoinen, ei kannata.

No mutta kuinka monen kanssa tuolta listalta vois käydä aivan samalla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Perusteluna se etten ole täältä hänen kirjoituksiaan lukenut ja siten en tiedä hänestä mitään. Pelkästään nimen tuoman mielikuvan mukaan hänet valitsen sillä nimestä päätellen hänen kanssaan olisi helpointa elää hetero-eloa siellä saarella :D

Lompakko-Lasse syö sun kookospähkinät ja sen jälkeen muuttuu vihaiseksi jos et etsi sille lisää ruokaa. Itse se ei osallistu, sillä on semmoinen periaate.

🤣

Todennäköisesti kaikki yhteistyö on Lassen mielestä miehen siivellä elämistä, riippumatta siitä tekeekö itse mitään

Vierailija
44/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Hyvä valinta, jos haluat päättää ja tehdä kaiken itse ja elättää vielä Lassen. Tosin hän arvostelee kovasti tekemiäsi päätöksiä ja syyttää sinua, jos vaadit häntä tekemään jotain kuten siirtymään pois nuotiosta.

Kannattaako tuollaista toivoa? Antaa liekittyä. Man going his own way.

Vierailija
45/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä miten karusellimies selviää ilman karusellia.

Vierailija
46/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa nämä kaikki ja todistaa niiden teoriat vääriksi :)

Vierailija
47/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Olisikohan sekin "porvarin orjuutta suurpääoman palveluksessa" vai oliko tämä sossurottaa?

Vierailija
48/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuosta karusellimiehestä mitään haittaa jos pysyy tuulen yläpuolella välttääkseen sen juttujen kuulemisen?

Siinä on se riski, että jos se liikkuu ja altistut sen hokemille, syyllistyt jossain vaiheessa rikokseen. Suukapuloit sen palmuun ja jätät sinne..Ei se ole edes syömäkelpoinen, ei kannata.

No mutta kuinka monen kanssa tuolta listalta vois käydä aivan samalla tavalla?

Ero onkin lähinnä nopeudessa. Joidenkin kanssa voisi ehtiä pois saarelta ennen meltdownia.

Vierailija
49/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa nämä kaikki ja todistaa niiden teoriat vääriksi :)

Mitä nuo teoriat on kyseisten palstamiesten kohdalla? Palstamies palstamieheltä.

Vierailija
50/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö latino kuulu myös palstamiehiin? No mä valitsin nyt 121212:n koska hän näytti olevan ainoa jäljellä enkä halua yksinkään sille saarelle. :)

Tämäpä on harvinaista että valinta osuu kaltaiseeni K&K-mieheen...

Kiitos luottamuksesta :)

Vierailija
51/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän heti otsikon luettua itselle tuli mieleen lidl-mies... :D

Vierailija
52/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksköhän heti otsikon luettua itselle tuli mieleen lidl-mies... :D

No herrantähren, lidl-mies olisi kyllä kova kakkonen tässä kisassa.

Vierailija
53/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö latino kuulu myös palstamiehiin? No mä valitsin nyt 121212:n koska hän näytti olevan ainoa jäljellä enkä halua yksinkään sille saarelle. :)

Siihen on syynsä, että oli ainoa jäljellä.

Todennäköisesti kuuntelet viikon teorioita naisten miesmausta ja uhriutumista kun ei itse ole niiden mukainen. Jälkimmäisellä viikolla vaatii sua fwb-suhteeseen lohtuna siitä ettei muuhunkaan kelpaa, koska ne keksimänsä teoriat...

Vierailija
54/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ottaisin numeromiehen (121212), koska hän on niin ihanan söpö:)

Vierailija
55/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sen hukuttaa? Jos saa, niin 29+

56/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Lompakko-Lasse syö sun kookospähkinät ja sen jälkeen muuttuu vihaiseksi jos et etsi sille lisää ruokaa. Itse se ei osallistu, sillä on semmoinen periaate.

Ai sekös on kokoomuslainen? Siis oletan että viittaat kookospähkinöillä oikeisiin niin sehän on ihan hyvä vaan :D  Tää nimittäin ei oikein tykkäsi jos kulkusiani pähkinöiksi luulisi.

Eihän siinä ois sitte ajanvieteestä puutetta kun siellä saarellahan ois aikaa jutella. Peräisin kyllä häneltä vastauksia kun ahne porvari on. Katainenhan esimerkiksi myi sähkön runkoverkot ulkomaille ja sanoi ettei se vaikuta kuluttajille kuluttajahintoihin. Tai sitä että miksi kokoomus aikoinaan hallitukseen päästyään rupesi ajamaan tätä meidän hyvinvointivaltiota alas. 

Meille kehittyisi varmaankin samanlainen suhde kuin Cast Away- elokuvassa. Minä olisin Tomppa ja Lompakko-Lasse Wilson :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
57/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko <3

Vierailija
58/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ottaisin numeromiehen (121212), koska hän on niin ihanan söpö:)

:)

Vierailija
59/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karusellimies on näköjään äänestänyt itseään sekä kännykällä että läppärillä. 🙄

Minun valintani on Naispelko. Ainoa tervejärkinen tuossa porukassa. Ihan muuallakin kuin autiolla saarella voisin haluta jutella hänen kanssaan, vaikuttaa kivalta ja fiksulta.

Vierailija
60/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syynsä, että oli ainoa jäljellä.

Todennäköisesti kuuntelet viikon teorioita naisten miesmausta ja uhriutumista kun ei itse ole niiden mukainen. Jälkimmäisellä viikolla vaatii sua fwb-suhteeseen lohtuna siitä ettei muuhunkaan kelpaa, koska ne keksimänsä teoriat...

No mutta nythän ykskakkosella on jo kaksi naista siellä saarella.

Nyt sun pitää päivittää toi tarina.

121212 luennoisikin viikon markkina-arvoteoriasta "fanijoukoilleen". Jälkimmäisellä viikolla vaatisi naisia harrastamaan kanssaan kimppakivaa, koska haluaisi kilttinä ja kunnollisena miehenä harjoitella seksitaitoja parisuhdetta varten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan