Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitse palstamies seuraksi autiolle saarelle!

Vierailija
08.11.2019 |

Haaksirikkoudut kahdeksi viikoksi 10mx10m autiolle saarelle jossa joudut asumaan miehen kanssa samassa majassa.

Ruokaa ja juotavaa on, mutta joudutte viettämään aikaa yhdessä ja tekemään yhteistyötä.

Saa perustella, kunhan pysyy suurin piirtein asialinjalla :)

Valitse palstamies seuraksi autiolle saarelle!

Vaihtoehdot

Kommentit (226)

Vierailija
21/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin ehdottomasti hopeaketun, koska olen vähän yli 20-vuotias nainen:)

Olet aivan liian vanha sille jo :D

No juuri siksi otinkin sen:D

Mitä se auttaa, se on niin täynnä itseään että haluat hukuttautua jo seuraavana päivänä.

Vasta puolet ongelmistasi on ratkaistu iällä. :)

Vierailija
22/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitkaa nyt joku 121212 ennen kuin se tulee selittämään kuinka naiset eivät taaskaan pidä K&K-miehistä (Kilteistä ja Kunnollisista).

Ei pysty, hiiren osoitin ei suostu pysähtymään siihen kohtaan, vaan hyppää yli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan puuttuu vaikka ketä: vitturättimies, tuikkukippomies, mies51v, sinccis...

Vierailija
24/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 20-vuotias???

Hopeakettu pettyy...

Vierailija
25/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuostahan puuttuu vaikka ketä: vitturättimies, tuikkukippomies, mies51v, sinccis...

Täytyy joskus tehdä uusi :) Nyt ei jotenkin aivot toimineet kun yritin muistella palstahahmoja.

Vierailija
26/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20-vuotias???

Hopeakettu pettyy...

Mitä väliä mulle on, vaikka pettyykin. Valitsin noista sen, jolla ei takuulla enää seiso. Eikö se muka ole hyvä peruste:(

Vierailija
27/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että naispelko on niin suosittu. Itsekin valitsin hänet, kun vaikuttaa aika sympaattiselta ja normaalilta tyypiltä pelostaan huolimatta, toisin kuin muut vaihtoehdot.

28/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella visainen kysymys. Itse äänestin Lompakko-Lassen.

Perusteluna se etten ole täältä hänen kirjoituksiaan lukenut ja siten en tiedä hänestä mitään. Pelkästään nimen tuoman mielikuvan mukaan hänet valitsen sillä nimestä päätellen hänen kanssaan olisi helpointa elää hetero-eloa siellä saarella :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
29/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö latino kuulu myös palstamiehiin? No mä valitsin nyt 121212:n koska hän näytti olevan ainoa jäljellä enkä halua yksinkään sille saarelle. :)

Vierailija
30/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuosta karusellimiehestä mitään haittaa jos pysyy tuulen yläpuolella välttääkseen sen juttujen kuulemisen?

Vierailija
31/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö latino kuulu myös palstamiehiin? No mä valitsin nyt 121212:n koska hän näytti olevan ainoa jäljellä enkä halua yksinkään sille saarelle. :)

Jos tuohon listaan olisi laitettu latino niin valinta olisi ollut mammoille ihan liian helppo.

Vierailija
32/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuosta karusellimiehestä mitään haittaa jos pysyy tuulen yläpuolella välttääkseen sen juttujen kuulemisen?

Siinä on se riski, että jos se liikkuu ja altistut sen hokemille, syyllistyt jossain vaiheessa rikokseen. Suukapuloit sen palmuun ja jätät sinne..Ei se ole edes syömäkelpoinen, ei kannata.

Vierailija
33/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko. Osa noista on niin pelottavia naisvihaajia, että joutuisi piiloutumaan niiltä.

Vierailija
34/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Perusteluna se etten ole täältä hänen kirjoituksiaan lukenut ja siten en tiedä hänestä mitään. Pelkästään nimen tuoman mielikuvan mukaan hänet valitsen sillä nimestä päätellen hänen kanssaan olisi helpointa elää hetero-eloa siellä saarella :D

Lompakko-Lasse syö sun kookospähkinät ja sen jälkeen muuttuu vihaiseksi jos et etsi sille lisää ruokaa. Itse se ei osallistu, sillä on semmoinen periaate.

Vierailija
35/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeen naispelko?

Vierailija
36/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Lompakko-Lasse syö sun kookospähkinät ja sen jälkeen muuttuu vihaiseksi jos et etsi sille lisää ruokaa. Itse se ei osallistu, sillä on semmoinen periaate.

🤣

Vierailija
37/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuohon listaan olisi laitettu latino niin valinta olisi ollut mammoille ihan liian helppo.

Miksi hän olisi suosikki? En voi olla ainoa, joka ei pidä hänestä lainkaan.

Vierailija
38/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska gallup. Harmi kun palstalla ei ole naisnimimerkkejä.

Aika moni palstahahmo tosiaan puuttuu. Sinccis ja latino varsinkin. Latinohan olisi vienyt prosentit ihan 100-0.

Pakko muuten mainostaa itseäni, että olisin oikein hyvää seuraa siellä saarella. Jos joutuisin sinne naisen kanssa niin se olisi maksimissaan 30min ja olisin köyttänyt kookospähkinät kainaloihini ja antautunut merivirtojen vietäväksi. Se 30 minuuttia menisi niiden kellukkeiden tekemiseen.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
39/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se riski, että jos se liikkuu ja altistut sen hokemille, syyllistyt jossain vaiheessa rikokseen. Suukapuloit sen palmuun ja jätät sinne..Ei se ole edes syömäkelpoinen, ei kannata.

😂

Vierailija
40/226 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko myös. Muut, erityisesti Karusellimies on todella ällöttäviä juttuineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän