Mitä teidän yläasteen suosituimmasta tytöstä/pojasta tuli nelikymppsenä
Poika peri isänsä firman ja ajaa edelleen pil lurallia pikkupaikkakunnalla, kalliilla autolla nyt. Tyttö sai kolme lasta ja elelee maatilalla.
Kommentit (92)
Ei olla vielä 40v
Rosasta tuli hieroja, vaikka oli suosittu niin sai kaikesta 10, olisi luullut hakevan oikikseen tai lääkikseen.
Atte, en ole muuta googlella löytänyt kuin jääkiekkoprofiilin.
Toisesta koulusta
Sanni puhui silloin, että vasta kun menee naimisiin ja sitten saa vasta harrastaa seksiä. Hänestä tuli teiniäiti, mutta on vieläkin miehen kanssa yhdessä ja asuvat ulkomailla.
Suosituimpaa miestä koitin googlettaa, muttei löydy mitään.
Meidän luokka oli sellainen hämmentyneiden ja arkojen tuppisuiden jämäkeräysluokka, ettei sieltä kukaan noussut mitenkään erityisen suosituksi. Yläasteellani oli lähes tuhat oppilasta, joten joku oli ns. kehittyneempi ja joku ei. Joku meikkasi ja käytti irtoripisä, joku ei. Pari seurusteli. Mutta ei kukaan ollut mitenkään hohdokkaasti suositumpi kuin muut.
Useimmiten mukulat seurasivat vanhempiensa jalanjälkiä. Lääkäreiden pojasta tuli lääkäri (lähti Ruotsiin opiskelemaan, kun ei päässyt Suomessa lääkikseen), ne irtoripsimimmit hakivat sairaanhoito-opistoon (en tiedä, pääsivätkö).
En pidä yhteyttä kotopuoleen ja yläasteaikojen ihmisiin. En tiedä yhtään, kuka on mitäkin.
Koulun suosituin poika ammuttiin ravintolassa. Koulun suosituin tyttö hyppäsi laivasta mereen jossain Ahvenanmaan tienoilla
Asuin pienellä paikkakunnalla enkä huomannut, että kukaan olisi ollut erityisen suosittu. Arvaan, etten ainakaan minä, koska olen lauantaina av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Sosionomiksi kouluttautui lukion jälkeen.
Ilkeimmästä tuli sosionomi? 😐
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vähäisintäkään käsitystä ketkä olisivat olleet jotain ”suosittuja”. Enkä pidä yhteyttä vanhoihin koulukavereihin.
Mulla on jonkinlainen mielikuva suosituimmista, mutta ei aavistustakaan mitä tekevät.
Ikäluokassani (-73) aika harva on somessa, joten en ole löytänyt edes entisiä kavereita mistään, saati sitten noista joita en nimeä enempää tuntenut.
Pojasta tuli musiikinopettaja, ilmeisesti aika tykätty oppilaiden keskuudessa. Tytöstä tuli lukion kesken jättänyt suurperheen äiti.
Jotenkin kävi silloin ja yhä nykyäänkin sääliksi ne pojat jotka kehittyivät viimeisiksi. Olivat niin nokkimisjärjestyksessä alimmaisina. Kyllä tyttöjäkin laudoiksi saatettiin haukkua mutta ei niin selvää kurmotusta.
Katosi viime keväänä viiskymppisenä. En tiedä eikä hirveästi kiinnosta, onko löytynyt. Emme kaveeranneet enää yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Pojat painaa matalapalkkaisia hanttihommia. Toisaalta ei paljoa vastuutakaan. Tytöt vaikuttavat aika normaaleilta. Lapsia on paljon.
No eikös se ole vähän niin, että kun paljon painaa niin lapsiakin siinä siunaantuu aina silloin tällöin..☺
Vierailija kirjoitti:
"Meidän piti muuttaa maailmaa. Meistä tuli muurareita Taksikuskeja, suutareita Yksinhuoltajaäitejä, autokauppiaita Meistä tuli lääkäreitä Virkamiehiä, vääpeleitä Ja tänään voidaan hetki olla kuninkaita"
Lisää listaan vielä, että surkeita muusikoita...
Omina yläasteaikoina suosituin poika tyttöjen keskuudessa oli yksi erityisluokkalainen, todella komea mutta rikollinen ja aineidenkäyttäjä jo silloin. Istuu linnassa murhasta.
Yksi poikien keskuudessa suosittu nätti ja muodokas sekä aika antelias tyttö on nyt hoitsu ja pullea perheenäiti.
Miesllllll kirjoitti:
Oli yks suosittu tyttö. Tai niitä oli kaksi. Polttivat tupakkaa ja olivat muutenkin tosi cooleja mimmejä. Merkkivaatteet ja kunnon pissiksiä. Pyöreät peput ja kaikki. Fritsuja kaulat täynnä. Koulunkäyntiin eivät panostaneet juurikaan. Ruotsin tunnit meni tapellessa ruotsin open kanssa, että miksi pitää opiskella ruotsia. Joivat jo paljon yläaste ikäisinä.
Yks päivä näin toisen niistä citymarketin kassalla töissä. Oli tosi rupsahtaneen näköinen ikäisekseen. Tupakka ja alkoholi tehneet tehtävänsä. En mennyt kyseiselle kassalle.
Minä olisin mennyt
Olen 50 vee kaunis hoikka nainen (näytän 35 vuotiaalta)
Oletko sinä 3 lapsen hiemanpyöreä kotiäiti?
Vierailija kirjoitti:
Miesllllll kirjoitti:
Oli yks suosittu tyttö. Tai niitä oli kaksi. Polttivat tupakkaa ja olivat muutenkin tosi cooleja mimmejä. Merkkivaatteet ja kunnon pissiksiä. Pyöreät peput ja kaikki. Fritsuja kaulat täynnä. Koulunkäyntiin eivät panostaneet juurikaan. Ruotsin tunnit meni tapellessa ruotsin open kanssa, että miksi pitää opiskella ruotsia. Joivat jo paljon yläaste ikäisinä.
Yks päivä näin toisen niistä citymarketin kassalla töissä. Oli tosi rupsahtaneen näköinen ikäisekseen. Tupakka ja alkoholi tehneet tehtävänsä. En mennyt kyseiselle kassalle.
Minä olisin mennyt
Olen 50 vee kaunis hoikka nainen (näytän 35 vuotiaalta)Oletko sinä 3 lapsen hiemanpyöreä kotiäiti?
Ovatko suklaa ,tv ja synnytykset tehneet tehtävänsä?
Minäkään en tiedä kuka oli suosittu, koska olin niin ulkona kaikesta. Helvetin tylsiä ja rumia kaikki oli kuitenkin, joten ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tiedä kuka oli suosittu, koska olin niin ulkona kaikesta. Helvetin tylsiä ja rumia kaikki oli kuitenkin, joten ihan sama.
Happamia ovat sanoi kettu pihlajanmarjoista..
Onneksi näin viisikymppisenä koulukiusaajat ei enää pyöri ajatuksissa.
Olin köyhä kaunis ja fiksu.
Silti minut valittiin uhriksi.
Tämä 80-luvulla.
Olen edelleen kaunis ja fiksu..nykyisin myös varakas ja rakastettu.
Kiusaajien asiat ei kiinnosta..olen tehnyt rauhan asian kanssa.
Kuka elää tuolla tavalla yläaste aikojen muistoissa? Säälittävää. Itse olen lähtenyt syntymäpaikkakunnaltani 18 vuotiaana. En ole sen koommin nähnyt ketään samaan aikaan koulussa ollutta ihmistä. En tiedä eikä kiinnosta tietääkkään mitä kenestäkään tuli. En edes kouluaikoina miettinyt ketkä ovat suosittuja ketkä ei. Keskityin opintoihin ja hoitamaan omat asiani.
vaimitensenytoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia ovat sanoi kettu pihlajanmarjoista..
Mitä sitä valehtelemaan asioista.
Mielestäni meidän luokalla ei ollut sellaista. Ei siis ketään sellaista, jonka kaveriksi kaikki olisivat halunneet päästä, vaan oli tietyt kaveriporukat. Luokassa oli kyllä sellaisia pidettyjä tyyppejä, joita ei kiusattu ja jotka eivät koskaan sortuneet kiusaamaan ketään. Luulen, että tietyt tyypit pitivät itseään suosittuna, mutta kyseessä oli lähinnä bileporukka, eikä kukaan muu halunnut siihen porukkaan. Ehkä suosituimpia olivat ne mukavimmat sitten, hekin olivat sellainen neljän hengen porukka, ei se bileporukka, vaan sellainen kiva tykätty porukka. Yhdestä tytöstä tuli ekonomi ja tekee jotain taloushallinnon töitä, en ihan tarkkaan tiedä mitä. Yksi tyttö on erityisopettaja ja yksi tyttö siitä porukasta on fysioterapeutti. Neljännestä ei ole mitään tietoa ammatista, mutta joku tradenomi markkinointipuolelta tai joku sen tapainen kai koulutukseltaan, tarkemmin en tiedä. Mukavista pojista tuli: ensihoitaja, diplomi-insinööri (suunnittelee jotain) ja yksi taitaa olla valitettavasti ihan rappiolla. En oikein tiedä syytä, se rappiolla oleva oli se kaikista mukavin ja tuon kuuleminen kyllä ahdistaa vieläkin.
Tuon erityisopettajatytön kuulumisia kuulen vieläkin, sillä äitinsä on kotiporukoitteni hyvä ystävä ja joskus harvakseltaan näenkin häntä kotipaikkakunnalla.