Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nettideittailu voi olla niin solmussa?

PaskahalvaantunutMies33
08.11.2019 |

Olen ollut tästä toki hyvin tietoinen jo pidemmän aikaa ihan kaveripiiriä seuraamalla, mutta ajattelin kokeeksi nyt tätäkin taas kokeilla jokusen vuoden jälkeen.

Itseä lähinnä ihmetyttä tässä se, että tosielämässä menekkiä on niin yöelämässä kuin toisinaan jopa päiväsaikaan niin sanotusti ihmisten ilmoilla. Mutta nytkin muutaman päivän jälkeen voi todeta, että tarjonta on vähäistä js sekin suht' luokatonta. Verrattuna siis tosielämän melko moniin erilaisiin kokemuksiin. Sinänsä en siis arvota ketään, mutta satun nyt vain pitämään kauniista, älykkäistä ja itseäni hieman nuoremmista naisista. Tosielämässä tämmöisten kanssa suhinoinkin, mutta kontrasti tähän nettitouhuun on järisyttävän suuri. Enkä olisi nettiä vilkaissutkaan ellrmen olisi kokenut joku aika sitten ikäviä vastoknkäymisiä tällä rintamalla. Ja toisaalta ikää jo sen verran, että vaimoke olisi mukava rueta löytymään, jos lapsia vielä haluaa.

Mikä lienee syy? Mammat pariutumisen kokemusasiantuntijoina sekä palstamiehet suurina teoreetikkoina voivat mielellään ilmaista näkemyksiään.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisätään sen verran etten liityynyt tinderiin vaan toiseen, hyvin samantyyliseen paikkaan. Ovatko kaikki sitten tinderissä?

Vierailija
2/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä sieltä netistä haet, jos kerran jo suhinoit haluamasi kaltaisten naisten kanssa livenä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä sieltä netistä haet, jos kerran jo suhinoit haluamasi kaltaisten naisten kanssa livenä??

Kuten mainitsin että ikää on sen verran jo kertynyt. Ajattelin siis koittaa nopeuttaa prosessia, sillä henkisesti yhteensopivia tarjokkaita tulee kohtuullisen hyvästä menekistä huolimatta harvoin vastaan. Oletusarvoisesti netistä voisi helpommin yrittää seuloa näitä.

Eikä lapset mitään aivan pakollisia itselle ole, mutta harmittaa heittää näin hyviä siemeniä ojanpohjalle.

Vierailija
4/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tässä kyse siitä samasta harhasta kuin siinäkin, kun varattuna olisi vientiä, mutta sinkkuna ei. Eli selitys olisi yksinkertaisesti, ettei sitä vientiä oikeasti ole kummassakaan tapauksessa, mutta toisessa se tilanne ei vain etene niin pitkälle, että tämän tajuaisi.

Vierailija
5/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mainitsin että ikää on sen verran jo kertynyt. Ajattelin siis koittaa nopeuttaa prosessia, sillä henkisesti yhteensopivia tarjokkaita tulee kohtuullisen hyvästä menekistä huolimatta harvoin vastaan. Oletusarvoisesti netistä voisi helpommin yrittää seuloa näitä.

Eikä lapset mitään aivan pakollisia itselle ole, mutta harmittaa heittää näin hyviä siemeniä ojanpohjalle.

Kirjoitit: "satun nyt vain pitämään kauniista, älykkäistä ja itseäni hieman nuoremmista naisista. Tosielämässä tämmöisten kanssa suhinoinkin"

Suhinoitko tosielämässä kauniiden ja älykkäiden naisten kanssa vai et?

Vierailija
6/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla hyvinkin supliikki ja hurmaava mies livenä, netin kautta arvioidaan toinen vain pintapuolisesti eikä sieltä välity samalla tavalla millainen on oikeasti.

Vierailija
7/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi vaihde päällä pitkään kun olin sinkku. Aina kauneus edellä, mutta älykkyydellä en voi leveillä mitä heillä oli. En sano, että olisin tämän planeetan älykkäin, mutta ainakin älykkäämpi kun ne, jotka ihmetteli palaako hanskalokeron valo aina. Se oli vain helppoa seksiä aina eikä mikää kolahtanut ja ajattelin tota helppoutta aina. Mutta laitoin itteni tinderiin ja juttelin naisen kanssa, joka ei ollut minun mittarissa todellakaan se että huolisin. Kun juttelin hänen kanssaan ja pelkillä sanoilla sai minut kiinnostumaan. On tukeva nainen jonkun mittarin mukaan, mutta se miten puhuu ja on aidosti erilainen, niin oma suhtauminen muuttui ja mietin kuinka dorka olen ollut. Minulla ei ole koskaa ollut ongelmaa saada sitä panoa. Mutta ongelma on ollut saada oikea kunnon nainen. En voinut vastutella, kun ihminen oli vaan niin erilainen ja mielenkiintoinen mitä olen ikinä tavannut. Hän itse sanoi minulle onko hän vitsi tai veto, että minä kellistän hänet. Ei todellakaan ole. Ollaan oltu vuosi yhdessä ja odotan aidosti duunin jälkeen häntä, että pääsee tekemään asioita ja juttelemaan. Kai sitä voi 43v oppia uutta ja tulla ulos sieltä jostain

Vierailija
8/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tässä kyse siitä samasta harhasta kuin siinäkin, kun varattuna olisi vientiä, mutta sinkkuna ei. Eli selitys olisi yksinkertaisesti, ettei sitä vientiä oikeasti ole kummassakaan tapauksessa, mutta toisessa se tilanne ei vain etene niin pitkälle, että tämän tajuaisi.

Niin. Nuorempana seurustelin pitkään, minkä jälkeen sinkkuillessa tuli muhinoitua melko runsaasti ja välillä hyvinkin näyttävien sekä tietenkin muutenkin kaikin puolin "hyvien" naisten kanssa. En oikein harhoihin nyt siis usko.

Toki tiedän ettei paras vahvuuteni ole ulkonäkö, vaikka sekin tuntuu keräävän tapittajia.

Vierailija
9/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nuorempana seurustelin pitkään, minkä jälkeen sinkkuillessa tuli muhinoitua melko runsaasti ja välillä hyvinkin näyttävien sekä tietenkin muutenkin kaikin puolin "hyvien" naisten kanssa. En oikein harhoihin nyt siis usko.

Toki tiedän ettei paras vahvuuteni ole ulkonäkö, vaikka sekin tuntuu keräävän tapittajia.

Se, että nuorena tuli muhinoitua (yäk, mikä sana),ei todista mitään nykytilanteestasi.

Vierailija
10/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit: "satun nyt vain pitämään kauniista, älykkäistä ja itseäni hieman nuoremmista naisista. Tosielämässä tämmöisten kanssa suhinoinkin"

Suhinoitko tosielämässä kauniiden ja älykkäiden naisten kanssa vai et?

En nyt ymmärrä mitä oikein yrität vängätä. Tosielämässä vientiä on ja jopa tuollaisten kanssa, vaikkei niitä joka oksalla mollotakkaan. Siitä on kuitenkin vielä matkaa sellaiseen mitä naiset yleisimmin kai kutsuvat kemiaksi. Olen vakavissani etsimässä pitkäaikaista kumppania, joten kriteerit toki ovat melko korkeat. Hyvännäköistä petiseuraa löytyy baarista vaikka tänä iltana, jos niikseen tulee. Mikä tässä on niin ihmeellistä?

Vierailija
11/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osa porukasta, mikä yökerhossa vaikuttaa älykkäältä, ei deitti-ilmoituksen kautta enää vaikutakaan, kun täytyy osata muotoilla tekstiä ja valita itsestään kuvia. Tekstin puolesta sinäkin vaikutat vähän ylimieliseltä, en ottaisi yhteyttä, anteeksi nyt kun näin suoraan sanon. Ilmoituksessa on tietenkin eri teksti, mutta tietyt asiat paistavat kyllä kuvista ja tekstistä läpi.

Vierailija
12/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurattuani muutamankin kaverin nettideitailua ja tinderöintä, sanoisin että tuohon on kaksi syytä:

1. Miehet tykkäävät kaikista ja ovat valmiita treffailemaan/panemaan kenen kanssa tahansa. Tämä tarkoittaa sitä että tavisnainenkin on Tinderissä kuin poptähti, ja tavismies jää komeampien sarjatykkääjien varjoon.

2. Naiset arvioivat suurimman osan miehistä kuvien perusteella keskivertoa heikomman näköisiksi ja vähemmän kiinnostaviksi, ja netistä puuttuu keinoja hurmata älyllä/huumorilla/itsevarmuudella/tms. Lähes poikkeuksetta nainen kokee pariutuneensa miehen kanssa joka ei vastanut ennakko-odotuksia, mutta sytytti livenä. Ennakko-odotukset ovat epärealistiset, livenä tavismies kelpaisi.

Kun minun tuntemani urheilulliset kolmekymppiset miehet tykkäävät kaikista ja saavat muutamia mätsejä pyöreiden sohvaperunoiden kanssa ja toisaalta ylipainoinen/pienituloinen/tavallisen näköinen 35+ yksinhuoltajanainen mätsäilee tv:stä tuttujen ammatifutareiden ja juontajien kanssa, ei ole ihme ettei pareja synny.

Ratkaisua ei ole tarjota. Miehet voisivat lakata tykkäilemastä kaikista ja alkaa yhtä nirsoiksi panojen kuin parisuhteiden kanssa, mutta tuskinpa sekään auttaisi.

M/35v

Vierailija
13/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla hyvinkin supliikki ja hurmaava mies livenä, netin kautta arvioidaan toinen vain pintapuolisesti eikä sieltä välity samalla tavalla millainen on oikeasti.

Tässä ehkä on joku perä. Mutta voiko tuo ero olla silti niin järkyttävän suuri miltä se tällä hetkellä vaikuttaa??

Vierailija
14/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle Tinderissä olo on ehdoton turn-off. Perustelen näkemystäni monien läheisteni erittäin negatiivisilla kokemuksilla. Etsi kumppani ennemmin "oikeasta elämästä", jos tahdot todellakin suhteen, joka kestää pidempään kuin muutaman viikon.

Vierailija
15/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurattuani muutamankin kaverin nettideitailua ja tinderöintä, sanoisin että tuohon on kaksi syytä:

1. Miehet tykkäävät kaikista ja ovat valmiita treffailemaan/panemaan kenen kanssa tahansa. Tämä tarkoittaa sitä että tavisnainenkin on Tinderissä kuin poptähti, ja tavismies jää komeampien sarjatykkääjien varjoon.

2. Naiset arvioivat suurimman osan miehistä kuvien perusteella keskivertoa heikomman näköisiksi ja vähemmän kiinnostaviksi, ja netistä puuttuu keinoja hurmata älyllä/huumorilla/itsevarmuudella/tms. Lähes poikkeuksetta nainen kokee pariutuneensa miehen kanssa joka ei vastanut ennakko-odotuksia, mutta sytytti livenä. Ennakko-odotukset ovat epärealistiset, livenä tavismies kelpaisi.

Kun minun tuntemani urheilulliset kolmekymppiset miehet tykkäävät kaikista ja saavat muutamia mätsejä pyöreiden sohvaperunoiden kanssa ja toisaalta ylipainoinen/pienituloinen/tavallisen näköinen 35+ yksinhuoltajanainen mätsäilee tv:stä tuttujen ammatifutareiden ja juontajien kanssa, ei ole ihme ettei pareja synny.

Ratkaisua ei ole tarjota. Miehet voisivat lakata tykkäilemastä kaikista ja alkaa yhtä nirsoiksi panojen kuin parisuhteiden kanssa, mutta tuskinpa sekään auttaisi.

M/35v

Auttaisi hyvinkin. Loppuisi toi iankaikkinen väninä. Älä vedä oikealle rumia ja läskejä. Jos tulee mätsi niin syy on sinun. Ei kenenkään naisen velvollisuus ole tinderöidessä vetää ohi sen perusteella että mies on jotenkin ”tason” yläpuolella. Ottakaa vastuu omista tekemisistänne.

Vierailija
16/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli toi vaihde päällä pitkään kun olin sinkku. Aina kauneus edellä, mutta älykkyydellä en voi leveillä mitä heillä oli. En sano, että olisin tämän planeetan älykkäin, mutta ainakin älykkäämpi kun ne, jotka ihmetteli palaako hanskalokeron valo aina. Se oli vain helppoa seksiä aina eikä mikää kolahtanut ja ajattelin tota helppoutta aina. Mutta laitoin itteni tinderiin ja juttelin naisen kanssa, joka ei ollut minun mittarissa todellakaan se että huolisin. Kun juttelin hänen kanssaan ja pelkillä sanoilla sai minut kiinnostumaan. On tukeva nainen jonkun mittarin mukaan, mutta se miten puhuu ja on aidosti erilainen, niin oma suhtauminen muuttui ja mietin kuinka dorka olen ollut. Minulla ei ole koskaa ollut ongelmaa saada sitä panoa. Mutta ongelma on ollut saada oikea kunnon nainen. En voinut vastutella, kun ihminen oli vaan niin erilainen ja mielenkiintoinen mitä olen ikinä tavannut. Hän itse sanoi minulle onko hän vitsi tai veto, että minä kellistän hänet. Ei todellakaan ole. Ollaan oltu vuosi yhdessä ja odotan aidosti duunin jälkeen häntä, että pääsee tekemään asioita ja juttelemaan. Kai sitä voi 43v oppia uutta ja tulla ulos sieltä jostain

Viisaita sanoja! Enkä koe itseäni mitenkään erityisen pinnalliseksi, vaikka tuo kaunis tuli mainittua. Silmään nätti puolison kuitenkin tulisi olla tai vetovoima jää vailinaiseksi. Eikä tuommoisissa viritelmissä kukaan voita.

Vierailija
17/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle Tinderissä olo on ehdoton turn-off. Perustelen näkemystäni monien läheisteni erittäin negatiivisilla kokemuksilla. Etsi kumppani ennemmin "oikeasta elämästä", jos tahdot todellakin suhteen, joka kestää pidempään kuin muutaman viikon.

Et muuten ole ainoa!

Vierailija
18/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä osa porukasta, mikä yökerhossa vaikuttaa älykkäältä, ei deitti-ilmoituksen kautta enää vaikutakaan, kun täytyy osata muotoilla tekstiä ja valita itsestään kuvia. Tekstin puolesta sinäkin vaikutat vähän ylimieliseltä, en ottaisi yhteyttä, anteeksi nyt kun näin suoraan sanon. Ilmoituksessa on tietenkin eri teksti, mutta tietyt asiat paistavat kyllä kuvista ja tekstistä läpi.

Onnittelut tarkkanäköisyydestä! Koen itseni tavallaan ylimieliseksi, mutta toisaalta aivan joksikin muuksikin. Olen potenut maailmantuskaa niin että se ajoi vakavaan masennukseen. Haluaisin kovasti muuttaa maailmaa kurjimpien puolesta ja ylimielisesti jotenkin uskon niin vielä joku päivä myös tekeväni. En kokonaan, mutta miehen siivun sentään!

Vierailija
19/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua saatetaan tuijottaa ihan muustakin syystä. Esimerkiksi sun hampaisiin on jäänyt tietämättäsi ruokaa.

Vierailija
20/58 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se älykkyyttä, että otan itsestäni sata kuvaa eri kuvakulmista ja valitsen sen, jossa en näytä Benny Hilliltä. Nainen tulee treffeille ja pettyy, kun näytän Benny Hilliltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä