Mies epäilee pettämisestä
Onko muilla kokemusta, että mies on epäillyt pettämisestä, vaikka itsellä on aivan puhtaat jauhot pussissa?
Mulla on ollut mielenterveysongelmia, jotka on mulle aiheuttaneet ahdistusta ja myös vetäytyvää käytöstä, paljon väsymystä, levottomuutta, uniongelmia.
Nämä oireet sitten ovat aiheuttaneet miehelle epäilyksiä. Mies on nyt aivan varma, että petin häntä koko kesän ja hänellä on TODISTEET! Ja todisteet on tälläsiä: suljit puhelimen ja se oli kiinni kaksi tuntia. Syy puhelimen sulkemiselle oli silloin se, että mua ärsytti, ahdisti, masensi, halusin sulkea sen ja nukkua. Miehen mielestä jos en olisi ollut pettämässä olisin laittanut puhelimen äänettömälle.
Myöskin mun alkuöiset viestit miehelle, että en saa taaskaan nukuttua, hän otti niin, että kuittaa niillä viesteillä paikallaoloni whatsapissa. Oikeasti halusin vain tukea häneltä, vaikka tiesin hänen sillä hetkellä nukkuvan.
Toinen kerta kun olen kuulemman pettänyt oli kun oltiin sovittu treffit työpäivän päätteeksi ja sovittiin, että menen miehen luo suoraan töistä ja lähdetään siitä autolla kauppaan. Mies ilmoitti, että hänellä on lääkäri puoli tuntia ennen sovittua. Kysyin missä, ei vastannut, mutta sanoi, että kerkee kyllä, johon minä uudestaan missä sulla on se lääkäri ja hän vastaa. No automatkan päässä ja minä siihen no okei ei mua haittaa, jos kerkeän töistä kipasta ostamaan uudet sukkahousut. Mies, että hän voi odottaa, johon minä, että no missäs meinasit odottaa (mies asuu keskustassa ja silmissäni näen kuinka hän odottaa jossain parkissa kun mä olen ostamassa sukkahousuja) ja mies siihen jotain, että no ei tiedä, jossain. Tämä nyt sitten miehelle TODISTAA, että mä olen lähtenyt tuolloin töistä aikaisemmin pois ja tavannut jotain mystistä "tuttumiestä", jonka kanssa mulla on suhde ja siksi halusin tietää niin tarkasti, mistä mies mut hakee. Ööööö?! Eikö ole normaalia selvittää, että mistä mies mut noutaa.
Tähän mennessä nämä on varmaan aivan sekavia, kun mullekin nämä on sekavia. Mutta miehellä on oma teoria, jota totuutena kuuluttaa, että kesän alussa olen tavannut kaupungilla jonkun "tuttumiehen", jonka kanssa minulla on alkanut suhde ja siksi olen ollut niin hermostunut ja ahdistunut koko ajan. Ja että hänellä on monta muutakin TODISTETTA tästä suhteesta. Mm. Se, että tiesin opettajien palkkauksesta. Se todistaa sen, että tuttumies on opettaja. Tokaisin kerran myös miehelle, kun hän pyöritti chilipähkinäpussia kädessään, että tietääkö hän, että maapähkinä ei ole pähkinä vaan palkokasvi ja katselin sitten myös muita, että tomaattikaan ei ole vihannes. Ja siihen, että kaikkea sitä elämässä oppii. Tästä mies sai myös päähänsä, että "tuttumieheltä" opittua.
Myös kaikki kiukutteluni miehen puheista ja siitä johtuva mykkäkoulu on ollut miehen silmissä sitä, että juoksen pettämässä.
Jatkuu...
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa omalta eksältäni. Miehen käytös tulee vain eskaloitumaan, seuraavaksi odotettavissa kai sinun mustamaalaaminen kaikille tutuillenne (katsokaa mikä urhoollinen raukka olen kun h**ra-tyttikseni juoksaa menoissaan ja silti en ole eronnut), digitaalisten tiliesi tai postin tonkiminen, tai ihan rehellinen väkivalta. Miehellä on ihan oikeasti joku vaarallinen luonnehäiriö. Pysyisin oikeasti kaukana!!!!
Oman eksän kanssa meni jutut samaan pisteeseen (tosin selitti selkäni takana kaikille tutuille ja jopa tuntemattomille tyyliin minun kaverini 10v takaa, eikä päin naamaani) ja jätin miehen sillä silmänräpäyksellä, vaikka asuikin jo asunnossani. Meni paranoiassaan niin pitkälle että siitä tuli poliisiasia ja herra pääsi laitokselle puhutteluun. Tästä huolimatta mies viestittelee vieläkin (yli vuoden jälkeen erosta) uhkaavia juttuja kaikenlaisia kanavia pitkin. Kerran tuli ikkunani alle tuijottamaan olohuoneeseeni, ja lähetti viestin että oot sitten rempannut, näytät yksinäiselta mutta onnelliselta - ihan h*lvetin karmivaa saada tuollainen viesti ja miettiä että se sekopää on fyysisesti käynyt kotini vieressä! Nyt muutan pois toiseen kaupunkiin, toivottavasti mies ei rupea etsimään uutta osoitettani.
Ero, muutto (mielellään kerrostaloon/toiseen kaupunkiin), numeron vaihto on mitä suosittelen myös ap:lle. Juokse niin lujaa kuin mitä pääset, muuten saatat jopa päätyä iltapäivälehteen taas yhdeksi mustasukkaisuusmurhan otsikoksi. Tämmöiset miehet pitää kiertää niin kaukaa kuin mahdollista.
Juuri näin. Onkohan ap kunnossa. 34
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne jotka pettää, yrittää peittää jälkiään syyttämällä viatonta pettämisestä. En tarkoita että näin juuri olisi kohdallasi, mutta toki mahdollista. Petti tai ei, ei tuollaista käytöstä pidä sietää. Eli sianjättöaika.
Täysin samaa mieltä. Itselläni oli vastaava tilanne tapailusuhteessa monta vuotta sitten. Miehen käytös muutui ap:n miehen kaltaiseksi koska mies itse petti, sen sijaan että olisi vain lopettanut suhdettamme ja lähtenyt (omat asunnot), piti yrittää vielä tuhota itsetuntoani noilla järjettömillä puheillaan. Todellakin syytti minua pettämisestä ellen vastannut puhelimeen kun hän yöllä soitti ihma tarkistupuheluitaan ja keksi aivan ihme juttuja kuinka kävin tapaamassa muita miehiä ollessani liikuntaharrastuksessani yms. Olin aivan ihmeissäni jonkun aikaa ja sitten suutuin, otin itse ohjakset käteen ja lopetin suhteen. Mies oli tietty sitä mieltä että se oli selvä merkki pettämisestä, siinä vaiheessa sanoin että "aivan sama mulle mitä luulet". Ap, on aika lähteä suhteesta.
Minun sairaalloisen mustasukkainen ex oli muka nähnyt minut ikkunasta jossain random-talossa jonkun vieraan miehen kanssa kun oli vakoilemassa minua autolla ollessani lenkillä! Vielä vuosien jälkeenkin ahdistus tulee kun ajattelee kaikkia niitä uskomattomia epäilyksiä mitä päässään liikkui. Oli kuitenkin niin jalomielinen että lupasi antaa anteeksi jos vain tunnustaisin! Ööö tota...pikkuisen vaikea tunnustaa kun ei ole tunnustettavaa.
Kuulostaa omalta eksältäni. Miehen käytös tulee vain eskaloitumaan, seuraavaksi odotettavissa kai sinun mustamaalaaminen kaikille tutuillenne (katsokaa mikä urhoollinen raukka olen kun h**ra-tyttikseni juoksaa menoissaan ja silti en ole eronnut), digitaalisten tiliesi tai postin tonkiminen, tai ihan rehellinen väkivalta. Miehellä on ihan oikeasti joku vaarallinen luonnehäiriö. Pysyisin oikeasti kaukana!!!!
Oman eksän kanssa meni jutut samaan pisteeseen (tosin selitti selkäni takana kaikille tutuille ja jopa tuntemattomille tyyliin minun kaverini 10v takaa, eikä päin naamaani) ja jätin miehen sillä silmänräpäyksellä, vaikka asuikin jo asunnossani. Meni paranoiassaan niin pitkälle että siitä tuli poliisiasia ja herra pääsi laitokselle puhutteluun. Tästä huolimatta mies viestittelee vieläkin (yli vuoden jälkeen erosta) uhkaavia juttuja kaikenlaisia kanavia pitkin. Kerran tuli ikkunani alle tuijottamaan olohuoneeseeni, ja lähetti viestin että oot sitten rempannut, näytät yksinäiselta mutta onnelliselta - ihan h*lvetin karmivaa saada tuollainen viesti ja miettiä että se sekopää on fyysisesti käynyt kotini vieressä! Nyt muutan pois toiseen kaupunkiin, toivottavasti mies ei rupea etsimään uutta osoitettani.
Ero, muutto (mielellään kerrostaloon/toiseen kaupunkiin), numeron vaihto on mitä suosittelen myös ap:lle. Juokse niin lujaa kuin mitä pääset, muuten saatat jopa päätyä iltapäivälehteen taas yhdeksi mustasukkaisuusmurhan otsikoksi. Tämmöiset miehet pitää kiertää niin kaukaa kuin mahdollista.