Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies epäilee pettämisestä

Vierailija
08.11.2019 |

Onko muilla kokemusta, että mies on epäillyt pettämisestä, vaikka itsellä on aivan puhtaat jauhot pussissa?
Mulla on ollut mielenterveysongelmia, jotka on mulle aiheuttaneet ahdistusta ja myös vetäytyvää käytöstä, paljon väsymystä, levottomuutta, uniongelmia.
Nämä oireet sitten ovat aiheuttaneet miehelle epäilyksiä. Mies on nyt aivan varma, että petin häntä koko kesän ja hänellä on TODISTEET! Ja todisteet on tälläsiä: suljit puhelimen ja se oli kiinni kaksi tuntia. Syy puhelimen sulkemiselle oli silloin se, että mua ärsytti, ahdisti, masensi, halusin sulkea sen ja nukkua. Miehen mielestä jos en olisi ollut pettämässä olisin laittanut puhelimen äänettömälle.
Myöskin mun alkuöiset viestit miehelle, että en saa taaskaan nukuttua, hän otti niin, että kuittaa niillä viesteillä paikallaoloni whatsapissa. Oikeasti halusin vain tukea häneltä, vaikka tiesin hänen sillä hetkellä nukkuvan.
Toinen kerta kun olen kuulemman pettänyt oli kun oltiin sovittu treffit työpäivän päätteeksi ja sovittiin, että menen miehen luo suoraan töistä ja lähdetään siitä autolla kauppaan. Mies ilmoitti, että hänellä on lääkäri puoli tuntia ennen sovittua. Kysyin missä, ei vastannut, mutta sanoi, että kerkee kyllä, johon minä uudestaan missä sulla on se lääkäri ja hän vastaa. No automatkan päässä ja minä siihen no okei ei mua haittaa, jos kerkeän töistä kipasta ostamaan uudet sukkahousut. Mies, että hän voi odottaa, johon minä, että no missäs meinasit odottaa (mies asuu keskustassa ja silmissäni näen kuinka hän odottaa jossain parkissa kun mä olen ostamassa sukkahousuja) ja mies siihen jotain, että no ei tiedä, jossain. Tämä nyt sitten miehelle TODISTAA, että mä olen lähtenyt tuolloin töistä aikaisemmin pois ja tavannut jotain mystistä "tuttumiestä", jonka kanssa mulla on suhde ja siksi halusin tietää niin tarkasti, mistä mies mut hakee. Ööööö?! Eikö ole normaalia selvittää, että mistä mies mut noutaa.

Tähän mennessä nämä on varmaan aivan sekavia, kun mullekin nämä on sekavia. Mutta miehellä on oma teoria, jota totuutena kuuluttaa, että kesän alussa olen tavannut kaupungilla jonkun "tuttumiehen", jonka kanssa minulla on alkanut suhde ja siksi olen ollut niin hermostunut ja ahdistunut koko ajan. Ja että hänellä on monta muutakin TODISTETTA tästä suhteesta. Mm. Se, että tiesin opettajien palkkauksesta. Se todistaa sen, että tuttumies on opettaja. Tokaisin kerran myös miehelle, kun hän pyöritti chilipähkinäpussia kädessään, että tietääkö hän, että maapähkinä ei ole pähkinä vaan palkokasvi ja katselin sitten myös muita, että tomaattikaan ei ole vihannes. Ja siihen, että kaikkea sitä elämässä oppii. Tästä mies sai myös päähänsä, että "tuttumieheltä" opittua.

Myös kaikki kiukutteluni miehen puheista ja siitä johtuva mykkäkoulu on ollut miehen silmissä sitä, että juoksen pettämässä.
Jatkuu...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat jollain kieroutuneella tavalla nauttia siitä, että miehesi on tuollainen. Ei kukaan järkevä nainen tuota kestä. Ehkä sovitte toisillenne hyvin. Hyvät jatkot.

Vierailija
22/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ota tosissasi tämä: miehelläsi ei ole vain masennus, vaan myös paranoiaa. Jossain vaiheessa saattaa äityä fyysisestikin väkivaltaiseksi - henkistä väkivaltaahan joudut jo kärsimään runsain mitoin - ja silloin on todella paha paikka. Et pysty millään todistamaan miehellesi uskollisuuttasi, hän epäilee sinua vaikka olisit koko ajan hänen vieressään. Mikäli hän ei terapiassaan avaudu, siitä ei myöskään ole mitään hyötyä paranoian suhteen. Luultavasti se myös vaatii psykoosilääkkeitä, pelkät mielialalääkkeet ei ehkä riitä. 

Juu, kyllä minä tämän ihan hyvin tiedostan. Mies ei tiedosta ja harvoinpa ihmiset tiedostavat omia harhojaan tai harhauskojaan.

Olen toivonut, että mies pääsisi psykoterapiaa ja että myös yhdessä käytäisi (koska minullakin ongelmia) ja tätä kautta terapeutti huomaisi miehen puheista tämän. Mies kuitenkin osaa puhua nämä niin, että vaikuttaisi kuin pettäisin. Ihan oikeasti hyvin vakuuttavasti hän puhuu siitä, että saatan kavahtaa hänen kosketustaan tai kun puhelimeni on laukussa, niin se on piilossa. Ja nämä kaikki on yhtä kuin pettäminen. Ap

Juju on nyt siinä, että miehesi tulisi avautua enemmän. Hän ehkä häpeää tunteitaan, tietää itsekin ajatuksiensa järjettömyyden ja siksi ei niistä puhu. 

Esimerkiksi; hän yrittää koskettaa sinua ja kavahdat hänen kosketustaan. Hänen ajatuksensa ensimmäisenä on, että sinä petät. Hän on hiljaa ajatuksestaan ja lopulta tuo yksi pieni tilanne kerää ympärilleen monia muita tilanteita, jotka sitten kärjistyvät yhdeksi isoksi epäilykseksi.

Sen sijaan, että mies olisi hiljaa, mies voisi kysyä "mikä on?" ja sinä kertoisit, että hänen kätensä on kylmä - tai mikä tahansa oikea syy siihen kavahdukseen onkaan. Realistisuus saa pikkuhiljaa aivot ajattelemaan, että "eihän tässä nyt mitään, hän kavahti, koska käsi on kylmä - sehän käy täysin järkeen!"

Niin kauan, kun mies kieltää omat ajatuksensa, oman käytöksensä, hän jatkaa sitä, eikä voi sitä muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sairaaloisen vaihoharhaisen ihmisen kanssa on täysin mahdotonta edes keskustella. Eihän hän usko mitään muuta kuin omia "todisteitaan". Miksi hän kuitenkin haluaa jatkaa kanssasi jos on vakaasti sitä mieltä, että olet pettäjä? Sano hänelle, että tuossa on ovi, joko turpa tukkoon tai lähtee menemään. 

Mikä muuten on seuraava askel? Laittaa sinun seurantalaitteen, vai?

Vahvasti vaikuttaa siltä, että hänellä itsellään ei ole puhtaat jauhot pussissa. Nähty on koettu se, että pettänyt osapuoli itse näki "pettämistä" ihan joka puolella..... 

Vierailija
24/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on narsisti, juokse.

Vierailija
25/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae palstalta ketju Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset

Vierailija
26/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä pitäisit yön puhelimen suljettuna ja et olisi miehen luona niin kyllä noin voisi epäillä ja olisit ravintolassa vielä kaiken lisäksi. Sehän on selvä peli silloin.Miehellä ei ole oikein kunnon perusteluita, et oo tehnyt mitään mikä epäilyttäisi oikeasti.

Vierailija
27/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallekin parempi lääkitys.

Vierailija
28/46 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ota tosissasi tämä: miehelläsi ei ole vain masennus, vaan myös paranoiaa. Jossain vaiheessa saattaa äityä fyysisestikin väkivaltaiseksi - henkistä väkivaltaahan joudut jo kärsimään runsain mitoin - ja silloin on todella paha paikka. Et pysty millään todistamaan miehellesi uskollisuuttasi, hän epäilee sinua vaikka olisit koko ajan hänen vieressään. Mikäli hän ei terapiassaan avaudu, siitä ei myöskään ole mitään hyötyä paranoian suhteen. Luultavasti se myös vaatii psykoosilääkkeitä, pelkät mielialalääkkeet ei ehkä riitä. 

Juu, kyllä minä tämän ihan hyvin tiedostan. Mies ei tiedosta ja harvoinpa ihmiset tiedostavat omia harhojaan tai harhauskojaan.

Olen toivonut, että mies pääsisi psykoterapiaa ja että myös yhdessä käytäisi (koska minullakin ongelmia) ja tätä kautta terapeutti huomaisi miehen puheista tämän. Mies kuitenkin osaa puhua nämä niin, että vaikuttaisi kuin pettäisin. Ihan oikeasti hyvin vakuuttavasti hän puhuu siitä, että saatan kavahtaa hänen kosketustaan tai kun puhelimeni on laukussa, niin se on piilossa. Ja nämä kaikki on yhtä kuin pettäminen. Ap

Epäilen tuota sinun tiedostamistasi. Muuten olisit lopettanut tuon touhun jo ajat sitten. Luultavasti mies on jo saanut sinun mielesi hallintaansa.

Vierailija
29/46 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se keksi uutta illalla. Viestiteltiin wassa vielä puoli kymmeneltä illalla. Minä laitoin viimeisen viestin ja olin jo siinä vaiheessa sängyssä, vaikka en ollutkaan nukkumaan käymässä. Aina laitetaan hyvät yöt viestillä, kun käydään nukkumaan ja harvoin vielä tuohon aikaan nukahdan. Mutta oon nyt ollut tosi väsynyt viime aikoina ja silmät vain painuivat kiinni. Yhdeltätoista säpsähdin viestiin, joka oli mieheltä, joka ei ollut vastannut viimeisimpään viestiini. Viestissä oli linkki YouTubeen sir Elwoodin hiljaiset värit - yö tekee meistä varkaat ja samalla huomaan miehen napsauttaneen mulle waeston.

Laitoin sitten tekstaria perään, että mitähän touhua tämä on, että ei ole hauskaa, kun nukahdin ja herään tällaiseen ja on waesto päällä. Mies sitten vastaa "toivottavasti teillä on hauskaa siellä". Johon minä, että minä nukahdin ja heräsin sun viestiin ja keitähän mahdat tarkoittaa. Mies sitten sä s**ta** on viestittelet jonkun muun kanssa mä seurasin!!!! Ja mä siihen, että täh? Onko mulla ollut wa auki sen koko puolitoista tuntia, jonka nukuin ja mies NO EI! Ja mä, että jahas no mites sitten seurasit, kun minä nukahdin ja varmaan oisin säpsähtänyt hereille aikaisemmin, jos vaan olisit vastannut mun viimeisimpään viestiin. Ja sitten mieheltä tulee "kyllä mä tiedän miten kiimainen sä olet ja sä et koskaan ole perjantai iltaa hiljaa!!!! Niin että jonkun muun kanssa kiimoissasi oot viestitellyt!".

Pettämätöntä logiikkaa! Ja mä en oo koskaan jäänyt kiinni muiden kanssa viestittelystä, eikä sitä oo tapahtunut, mutta ei tää eka kerta ole, kun kuulen tälläistä, että olit hiljaa tai vastaat huonosti, viestit muille miehille.

Se jäi sitten siihen se keskustelu. En mä ala enempää riitelemään tälläisestä asiasta. Me ei onneksi yhdessä asuta.

Kun ei tuo ole mieheltä mitään alistamista ja kontrollointiakaan, vaan ihan oikeasti hänestä näkee sen, kuinka hänellä on niin vahva usko siitä "tuttumiehestä". Hän on ihan kokonaiseen tarinan keksinyt päässään, milloin tapasin tämän "tuttumiehen" ja vaihdoin numeroa hänen kanssaan kaupungilla ja sitten olen hirvittävän suurella intensiteetillä ihastunut tähän "tuttumieheen". Kun minä oon sellainen nainen, joka ei kiimoissaan housuissa pysy. Ei hän minua estele missään käymästä, eikä kontrolloi menojani. Siitä nyt ainakin voi päätellä, että sellaisesta "tahdoalaisesta" alistamisesta ei ole kyse. Hoitoon olisi saatava tai sitten juostava karkuun. Kestän kyllä mielenongelmat, jos ihminen osaa ottaa vastaan hoitoa ja on valmis keskustelemaan siitä, että oma pää ei ole kunnossa.

Pahin tässä, että mulla on diagnosoitu 2. Tyypin Kaksisuuntainen mielialahäiriö itellä. Siinä ei tuu maniaa, vaan kevyempää hypomaniaa. Ja mies on lukenut netistä, että KAIKKI kaksisuuntaiset pettää, koska ne ei pysty kontrolloimaan himojaan ja halujaan. No, mulla ei ole maniaa ja on lääkkeetkin, että ei suhaa edes takaisin masennuksesta hypomaniaan mielialat. Ihan normaali ihminen olen, enkä mikään sarjapettäjä. Ap

Vierailija
30/46 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt se keksi uutta illalla. Viestiteltiin wassa vielä puoli kymmeneltä illalla. Minä laitoin viimeisen viestin ja olin jo siinä vaiheessa sängyssä, vaikka en ollutkaan nukkumaan käymässä. Aina laitetaan hyvät yöt viestillä, kun käydään nukkumaan ja harvoin vielä tuohon aikaan nukahdan. Mutta oon nyt ollut tosi väsynyt viime aikoina ja silmät vain painuivat kiinni. Yhdeltätoista säpsähdin viestiin, joka oli mieheltä, joka ei ollut vastannut viimeisimpään viestiini. Viestissä oli linkki YouTubeen sir Elwoodin hiljaiset värit - yö tekee meistä varkaat ja samalla huomaan miehen napsauttaneen mulle waeston.

Laitoin sitten tekstaria perään, että mitähän touhua tämä on, että ei ole hauskaa, kun nukahdin ja herään tällaiseen ja on waesto päällä. Mies sitten vastaa "toivottavasti teillä on hauskaa siellä". Johon minä, että minä nukahdin ja heräsin sun viestiin ja keitähän mahdat tarkoittaa. Mies sitten sä s**ta** on viestittelet jonkun muun kanssa mä seurasin!!!! Ja mä siihen, että täh? Onko mulla ollut wa auki sen koko puolitoista tuntia, jonka nukuin ja mies NO EI! Ja mä, että jahas no mites sitten seurasit, kun minä nukahdin ja varmaan oisin säpsähtänyt hereille aikaisemmin, jos vaan olisit vastannut mun viimeisimpään viestiin. Ja sitten mieheltä tulee "kyllä mä tiedän miten kiimainen sä olet ja sä et koskaan ole perjantai iltaa hiljaa!!!! Niin että jonkun muun kanssa kiimoissasi oot viestitellyt!".

Pettämätöntä logiikkaa! Ja mä en oo koskaan jäänyt kiinni muiden kanssa viestittelystä, eikä sitä oo tapahtunut, mutta ei tää eka kerta ole, kun kuulen tälläistä, että olit hiljaa tai vastaat huonosti, viestit muille miehille.

Se jäi sitten siihen se keskustelu. En mä ala enempää riitelemään tälläisestä asiasta. Me ei onneksi yhdessä asuta.

Kun ei tuo ole mieheltä mitään alistamista ja kontrollointiakaan, vaan ihan oikeasti hänestä näkee sen, kuinka hänellä on niin vahva usko siitä "tuttumiehestä". Hän on ihan kokonaiseen tarinan keksinyt päässään, milloin tapasin tämän "tuttumiehen" ja vaihdoin numeroa hänen kanssaan kaupungilla ja sitten olen hirvittävän suurella intensiteetillä ihastunut tähän "tuttumieheen". Kun minä oon sellainen nainen, joka ei kiimoissaan housuissa pysy. Ei hän minua estele missään käymästä, eikä kontrolloi menojani. Siitä nyt ainakin voi päätellä, että sellaisesta "tahdoalaisesta" alistamisesta ei ole kyse. Hoitoon olisi saatava tai sitten juostava karkuun. Kestän kyllä mielenongelmat, jos ihminen osaa ottaa vastaan hoitoa ja on valmis keskustelemaan siitä, että oma pää ei ole kunnossa.

Pahin tässä, että mulla on diagnosoitu 2. Tyypin Kaksisuuntainen mielialahäiriö itellä. Siinä ei tuu maniaa, vaan kevyempää hypomaniaa. Ja mies on lukenut netistä, että KAIKKI kaksisuuntaiset pettää, koska ne ei pysty kontrolloimaan himojaan ja halujaan. No, mulla ei ole maniaa ja on lääkkeetkin, että ei suhaa edes takaisin masennuksesta hypomaniaan mielialat. Ihan normaali ihminen olen, enkä mikään sarjapettäjä. Ap

Ihan selvä pettäjä, mietippä mitä lie itse tehnyt sen puolitoista tuntia. Plus vainoharhainen hullu. Nyt oikeesti jätä se.

Vierailija
31/46 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo luketänut ketjun "mustasukkaisen kumppaninen sairaimmat aivoitukset"? Suosittelen.

Vierailija
32/46 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi! En jaksanut lukea tekstiä mutta heti otsikosta tuli mieleen, että miehesi varmaankin haluaa erota varsinkin jos hän tuo epäilyt jatkuvasti keskustelun aiheeksi. Sinä et tykkää aiheesta ja hän haluaa olla perseestä ja ken ties käydä vieraissa ns. Kostona vaikket ole tehnyt mitään muttet myöskään voi todistaa itseäsi syyttömäksi xd

Vierailija
33/46 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi! En jaksanut lukea tekstiä mutta heti otsikosta tuli mieleen, että miehesi varmaankin haluaa erota varsinkin jos hän tuo epäilyt jatkuvasti keskustelun aiheeksi. Sinä et tykkää aiheesta ja hän haluaa olla perseestä ja ken ties käydä vieraissa ns. Kostona vaikket ole tehnyt mitään muttet myöskään voi todistaa itseäsi syyttömäksi xd

Mieshän voi silloin erota. Ei asuta yhdessä, ei ole yhteisiä lapsia eikä muita yhteisiä velvoitteita. Joten erittäin helppoa olisi suhteesta lähteä, jos sitä haluaisi.

Vierailija
34/46 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta tuli vastaani googlaillessa. Tosiaan minulla samankaltainen tilanne, mutta pahempi. Miehen kaveri on mukana jutussa ja lietsoo tätä "totuutta". Lopputulemana minua alettiin lyömään tästä keksitystä pettämisestä. Käytin myös muka salaa alkoholia ja huumeita. Oikeasti olen kotihiiri ja ainoa paheeni suklaa, valkoinenleipä ja tämä palsta. Mies selvästi sairas, mutta mikä motiivi tällä kaverilla oli väittää minun käyttävän viinaa ja huumeita? On siis nämä totuudet kertonut, kun mies avautui pettämisestäni, jota ei ole. Tulin lopputulokseen, että sairas ihminen halusi nähdä kuinka vakuutan syyttömyyttäni ja nautti siitä ja että sai syyn lyödä ja haukkua.

Vierailija
35/46 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta tuli vastaani googlaillessa. Tosiaan minulla samankaltainen tilanne, mutta pahempi. Miehen kaveri on mukana jutussa ja lietsoo tätä "totuutta". Lopputulemana minua alettiin lyömään tästä keksitystä pettämisestä. Käytin myös muka salaa alkoholia ja huumeita. Oikeasti olen kotihiiri ja ainoa paheeni suklaa, valkoinenleipä ja tämä palsta. Mies selvästi sairas, mutta mikä motiivi tällä kaverilla oli väittää minun käyttävän viinaa ja huumeita? On siis nämä totuudet kertonut, kun mies avautui pettämisestäni, jota ei ole. Tulin lopputulokseen, että sairas ihminen halusi nähdä kuinka vakuutan syyttömyyttäni ja nautti siitä ja että sai syyn lyödä ja haukkua.

Mistä te naiset löydättekään noita helmiä? Tinderistä?

Vierailija
36/46 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:lle kävi?

Vierailija
37/46 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnevikaisten miesten löytäminen on ihan helppoa koska niitä on miehistä suurin osa. Jos haluaa olla suhteessa valitsee vain mikä hyväksikäyttö ja väkivalta kelpaa ja ottaa sitten sen. 

Vierailija
38/46 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika! Jätä!

Saa suorittaa.

Vierailija
39/46 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin miehen hyvänpäivän tuttuna, kun asioi kotikaupungissani. Lopulta aloimme seurustella ja muutimme yhteen. Oli ihanaa ja ainoat "riidat" tiskeistä tms. No päädyimme muuttamaan synnyinseudulleen, sillä vanhempansa tarvitsivat apua arjessa. Itse olen jonkinverran nuorempi ja vanhempani ovat vielä työelämässä ja suht terveitä. Muutettuamme alkoi pian outo käytös. Hän alkoi katoilla ja syyksi sanoi, että ei ollut nähnyt ystäviään paljoa asuessamme minun kotipaikassani sen puolisen vuotta. Annoin mennä sen piikkiin,mutta olin närkästynyt ettei voinut ilmoittaa. Usein hänen kauppavuorollaan hän jäikin "suustaan kiinni" ja tuli kotiin vasta myöhään illalla. Kauppa oli kaukana ja auto hänellä joten söin tyyliin puuroa. Opin sitten varastoimaan ruokaa kyllä. Merkit tulivat siis västä myöhemmin. Yli vuoden seurustelun jälkeen.

34

Vierailija
40/46 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että mies on henkisesti väkivaltainen. Ei se ole hoitoon menossa. Syy miksi hän jatkaa kanssasi, on se että tuon tyypin pers. Häiriöinen tarvitsee jonkun jota alistaa. Etkö tajua että jos normaali mies epäilee naisensa pettävän ja hänellä on muka ns. Vahvoja todisteita, hän jättää naisen.

Mies ei ole jättänyt sinua, koska olet täydellinen sylkykuppi. Mies saa sinusta kaikki edut ja lisäksi voi kohdella sinua ihan miten haluaa.

Sinä säälit miestä koska hän on niin raukka ja harhainen. Ei ole sinun syysi. Se on silti henkistä väkivaltaa. Et Taida itsekään olla ihan selvillä vesillä vointisi suhteen. Suosittelen eroamaan. Miten voit harrastaa mitään intiimiä ihmisen kanssa joka jatkuvasti syyttää sinua tuollaisesta? Kysy itseltäsi miksi alennat itsesi noin? Tuo ei ole rakastamista. Kai sen tajuat. Suosittelen eroamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi