Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äänestit perussuomalaisia, mikset lahjoita rahaa nenäpäivänä?

Vierailija
08.11.2019 |

Perussuomalaisten ykkösjuttu on auttaa ihmisiä omissa maissaan, Nyt on hyvä mahdollisuus auttaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nenä olisi sininen niin lahjottaisin mutta kun nenä on punainen niin viittaa liikaa demareihin ja epäilen että menee SAK kelomökkeihin.

Vierailija
2/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rahat menevät aivan muuaalle kuin ihmisten auttamiseen. Punainen Risti on kiero kuin korkkiruuvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vasemmistoa. Annoin eilen kaksi euroa romanikerjäläiselle UFF tasarahapäivillä koska olin sentään tehnyt loistavia löytöjä mm Levikset eurolla lapselleni. Loppujen lopuksi lähes pakenin kaupasta kun nainen ruinasi rahaa ihan kaikkeen. Ja mä olen sentään varmaan se 2% joka ylipäätään on niin naivi että antoi ihan noin vain rahaa tuntemattomalle.

No Kampissa tuli vastaan nenäpäivä. Mulla oli enää vain joku 40 senttiä käteistä ja laitoin sen lippaaseen.

Vierailija
4/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset lahjoittavat aivan varmasti vähiten. Se retoriikka, että ihmisiä pitää auttaa omissa maissaan on vain perussuomalaisten tyhjää hyvesignalointia.

Vierailija
5/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opiskelet yliopistossa, niin miksi et paskanna housuusi bussissa?

Vierailija
6/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen rahoja itse. Saan niin pientä palkkaa. Äänestän kyllä persuja koska ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
7/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan toki, suomalaisia, mutta en lahjoita järjestölle joka vetää rahaa omiin taskuihin. 

Vierailija
8/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen rahoja itse. Saan niin pientä palkkaa. Äänestän kyllä persuja koska ei ole muuta vaihtoehtoa.

Minäkin tarvitsen vähiä rahojani ja siksipä tunsinkin itseni höynäytetyksi kun heitin noin vain kaksi euroa kerjäläisille joka sitten pyörikin uff: lla perässäni ruinaten lisää.

T. Se joka äänesti vas

Vierailija
9/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä joku julkkis kertoo jossain mediassa siitä miten oli nenäpäivämatkalla Ruandassa toinen Keniassa yksi Ugandassa jne. Itsekö maksoivat matkansa? Tuskin. 

Vierailija
10/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tiedä saako apua tarvitsevr rahoista kuin murto-osan. Loputhan menee järjestelmän ylläpitoon ja kuka tarkistaa tilit kuka järjestöstä niitä rahoja käyttää.

Vierailija
11/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

autan sotaveteraaneja, he lunastivat tämän maan verellään ja kärsimyksillään,

mutta mikään vinkuintian ihminen ei kuulu avustettaviin, auttakoot itse itseään,

Suomikaan ei ole saanut mitään apua, vaan kovalla yrittämisellä ja työllä tätä maata on rakennettu,

toki nykyhallitus ajaa kaiken alas kovaa vauhtia jos pystyssä pysyy

Vierailija
12/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan meidän pitää antaa rahaa Afrikkaan? Ikuisesti?

Vierailija
13/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä joku julkkis kertoo jossain mediassa siitä miten oli nenäpäivämatkalla Ruandassa toinen Keniassa yksi Ugandassa jne. Itsekö maksoivat matkansa? Tuskin. 

Ymmärtääkseni antamillamme apurahoilla juuri maksetaan kaikki menot ja kulut. Että silleen.

Olisi parempi kun avustukseen voisi antaa jotain konkreettista, kuivaruokia, vaatteita ym. Vaikka tietämykseni mukaan niistäkin "häviää" parhaat tavarat välille eikä niitä oikeesti tarvitseville.

Vierailija
14/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toimija olisi joku muu kuin punainen risti ja verorahoja ei laitettaisi tällä hetkellä  yli 4 miljardia/vuosi ulkomaalaisille niin toki lahjoittaisin. Tällä hetkellä ei mitään järkeä.

Vierailija
15/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

autan sotaveteraaneja, he lunastivat tämän maan verellään ja kärsimyksillään,

mutta mikään vinkuintian ihminen ei kuulu avustettaviin, auttakoot itse itseään,

Suomikaan ei ole saanut mitään apua, vaan kovalla yrittämisellä ja työllä tätä maata on rakennettu,

toki nykyhallitus ajaa kaiken alas kovaa vauhtia jos pystyssä pysyy

Suomi on saanut paljonkin apua, ilmeisesti liikaakin, kun et tajua olla siitä kiitollinen.

Vierailija
16/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni antamillamme apurahoilla juuri maksetaan kaikki menot ja kulut. Että silleen.

Olisi parempi kun avustukseen voisi antaa jotain konkreettista, kuivaruokia, vaatteita ym. Vaikka tietämykseni mukaan niistäkin "häviää" parhaat tavarat välille eikä niitä oikeesti tarvitseville.

Olet vähä-älyinen ääliö. Sinun kuivaruoistasi ja vaatteistasi ei olisi mitään apua. Nenäpäivän kohdemaiden ihmisillä ON ruokaa ja vaatteita. Pulaa on opettajista, koulutuksesta yms. Siksi on tärkeää antaa rahaa koulutukseen ja opettajien palkkaamiseen.

Vierailija
17/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vähä-älyinen ääliö. Sinun kuivaruoistasi ja vaatteistasi ei olisi mitään apua. Nenäpäivän kohdemaiden ihmisillä ON ruokaa ja vaatteita. Pulaa on opettajista, koulutuksesta yms. Siksi on tärkeää antaa rahaa koulutukseen ja opettajien palkkaamiseen.

Selitätkö meille vähä-älyisille ääliöille miksi suomalaisten pitää ottaa velkarahaa ja antaa ne rahat kohdemaiden koulutukseen ja opettajien palkkaamiseen? Miksi noiden maiden koulutus on suomalaisten vastuulla? Ovatko kohdemaiden ihmiset niin vähä-älyisiä ääliöitä etteivät itse kykene pitämään huolta omista maistaan?

Vierailija
18/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen syrjäytynyt ja laitoin silti kympin menemään. Mihin sinä sen viisi euroa tarvitset? Kaljaan tänään?

Vierailija
19/19 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suomalainen nettoveronmaksaja on mukana jo n. miljardilla (1 000 000 000 eu) kehitysyhteistyön kautta, hallitus lisäsi kehitysyhteistyörahoja 100 000 000 eurolla. Summat ovat isoja, esim. Vanhusten hoitotakuuseen riitti vain 60 000 000 lisää. Vanhukset olivat se valtti millä vihervasemmisto lopulta median avustamana voitti vaalit. Äänestin kokoomusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi