Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 3000 euroa ansaitsevia pitäisi verottaa kovemmin

Vierailija
08.11.2019 |

Päässyt liian pitkään vapaa-matkustajina ansaitsemaan hirveitä summia, kun toiset joutuu pärjätä jopa alle 1500 eurolla kuussa. Se ei ole yhteiskuntarauhan jah hyvinvointiyhteiskunnan etu että on tälläiset tuloerot, missä toiset kituu ja toiset mällää ja vielä aukoo päätänsä verojen maksusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Tämän vuoden alusta saaduista palkankorotuksista tasan 57.5% päätynyt ihan jonkun muun taskuun kuin omaani.

Vierailija
22/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Tämän vuoden alusta saaduista palkankorotuksista tasan 57.5% päätynyt ihan jonkun muun taskuun kuin omaani. Millä helvetin oikeudella vedetään välistä noin rankasti?

Toisaalta tämä piilokommunistien tyyssija sai tahtonsa läpi. Ensi kesälomien jälkeen Baijeriin ottamaan omani. Kokonaisveroporosenttini laskee huomattavasti ja ostovoimaan väh 50% korotus, ellei jopa 80%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä menisi rankkaan vuorotyöhöni enää ollenkaan jos verotus kasvaisi. Jäisin kotiin makaamaan.

Sitä paitsi kuka koulutettu tienaa 1500e/kk? Hankkikaa koulutusta älkääkä ulisko!! Moni köyhä on köyhä ihan siksi, ettei ole opiskelut paljoa kiinnostaneet. Ihan jo varastotyössä tienaa reilusti yli 2000e kuussa eikä koulutusta tarvita ja töitä on paljon. Tervemenoa sinne painamaan hommia! 3- vuorotyössä voit saada reippaasti yli 3000e niin ei tarvitse sinun sitten kateellisena ulista. Työ on sitten tosi raskasta, varaudu siihen :))

Vierailija
24/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, mielestäni tuloerot voi olla paljon suurempiakin kuin nyt. Ei rikkaiden tarvitse elättää köyhiä. Jokainen tekee itse omat koulutusvalintansa.

Vierailija
25/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskipalkka on jotain 3500 euroa, joten en näe itseäni juuri tuon 3000 euroa tienaavana millään tavalla hyvätuloisena, josta pitäisi rokottaa nykyistä enemmän.

Minulle jää 3050 bruttopalkastani 2200 euroa käteen. Sillä ei kovinkaan kummoista elämää eletä lapsiperheellisenä Helsingissä. 

Ei helsingissä asuminen ole mikään perusoikeus.

Minulla jää 2800€ käteen 4,5k€ palkasta, arvatenkin isoimmat päivähoitomaksut jne.

Vierailija
26/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa huono verotus. Suurin osa paremmin tienaavista on opiskellut pitkään ja tekee paljon töitä.

Vierailija
27/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 3 tonnia kuussa edes ole paljon. Heitä varoitetaan jo nyt liikaa!

Kotona makaaville isommat verot.