En ymmärrä, miksi tuosta kiky vs. työsopimus -casesta piti edes käydä oikeutta, kun asia on täysin selvä.
Sehän on ihan työsopimusten perusasioita, että työsopimuksessa sovittua asiaa ei voi työntekijän kannalta huonontaa millään muilla sopimuksilla, ellei työntekijä itse suostu siihen.
Kommentit (6)
No oikeusvaltiossa nyt vaan on niin, että tuomioistuin päättää, mikä on täysin selvää ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
No oikeusvaltiossa nyt vaan on niin, että tuomioistuin päättää, mikä on täysin selvää ja mikä ei.
Joo joo, mutta miksi tälläista kusetusta ruvettiin edes tekemään, kun säännön pitäisi olla kaikille ihan selvä.
No huomasitteko/uskalsitteko itse kritisoida kyseisessä tilanteessa? Minä en. Eikä kumma kyllä luottamusmieskään nostanut asiaa esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, mutta miksi tälläista kusetusta ruvettiin edes tekemään, kun säännön pitäisi olla kaikille ihan selvä.
Sipilän porukkaa tuskin kiinnostaa työoikeuden periaatteet, kun edes perustuslailla ei ollut heille mitään merkitystä.
Kun joku puu-kottaa 2 ihmistä hen-gil-tä haavoittaen lukuisia muita kirkkaassa päivänvalossa niin sekin käsitellään oikeudessa.
Nyt kun tarkemmin muistelen niin noinhan kävi mullekin. Työsopparissa luki.37.5h mutta sitten ilmoitettiin kikystä. Sitä seurattiin sitten vain "kellokortilla'.