Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkumiehelle pikkusisarus toiveena

07.11.2019 |

Täällä kuumeillaan toukokuussa - 19 syntyneelle minimiehelle pikkusisarusta ja nyt ollaan ihan kysymysmerkkinä mun kierron kanssa.
Synnytyksen jälkeen kuukautiset palasi heinäkuussa ja kierto jatkui minulle normaalina 28 vrk, kuten on 3 aikaisemmankin synnytyksen jälkeen käynyt.
Nyt pari viimeistä kiertoa olleet kovin kummalliset. Ensin oli kierto 25 päivää ja nyt viimeisin venyi 31 päivään.

Kuukautisten jälkeen kp 8 bongailin limoja muutaman päivän, sitten iski kuivempi kausi ja nyt hölähtelee maitomaista valkovuotoa reilustikin. Voisiko siis olla että ovulaatio olisikin ollut jo noin varhain (periaatteessa ihan ajallaan jos kierto olisi ollut sen 28 päivää)?

Voisiko siis hiljaa mielessään toivoa että raskautuminen olisi hyvinkin mahdollista? Heti kuukautisten loputtua on ollut aktiivista aikaa vällyjen välissä, eli yrittämisen puutetta ei ainakaan ole

Kommentit (51)

21/51 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykkä-77, aikoivatko sinulle lääkkeet tehota?💜

Tein herkän testin ja taas ihan kuin ois jotain näkyvissä, mutta ei punerra. On siis dpo12...menkkoihin pari-kolme päivää... laitan kuva seuraavaan viestiin😊

Tähtitaivas☆

22/51 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä kuva, dpo 12....testin herkkyys 10mIU. Tein pari päivää sitten samanlaisen testin ja oli tyylipuhdas nega.

Tähtitaivas☆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/51 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tänään aamulla alkoi todella runsas vuoto ja kohdun supistelu on melkoisen tuskaisaa. Mutta pääasia että homma käynnistyi.

Soitin eilen kyllä jo Naistenklinikalle kun viikonloppu nyt edessä, että osaan taas toimia jos jotain vastoinkäymistä tulee. Sainkin ajan lääkärille 27.2 ja saan mennä sinne vaikka vuoto olisikin jo loppunut. Tuleepahan sitten tarkistettua että kohtu on tyhjentynyt kaikesta raskausmateriasta.

Haamua tuossa testissä näkyy, kannattaa testailla uudestaan parin päivän päästä josko siitä lähtisi vahvistumaan ❤️ Voi että kun saisikin olla taas tuossa tilanteessa

24/51 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on pian ohitse ja pääset taas yrittämään👍💜 Onko sinulla yleisesti ottaen tärpännyt helposti?

Mä oon tässä nyt vähän hämmentynyt siitä, että viimeisen kolmen kuukauden aikana on aina testiin tullut jonkinlainen haamu🤪 ollaan siis nyt yhä hoitotauolla...

Siellä hoidoista kahden vuoden aikana ei saatu mitään....siis näinkään näkyvää lopputulosta🙄 Että hämmästelen miksi nämä haamut nyt🤪

Jotenkin ei vaan osaa ajatella, että olisi raskaana ja, että tuo testi muuttuisi viivaksi saakka. Mutta ihmettähän sitä kaikki vauvakuumeilijat aina odottavat💕

Kovasti plussasäteitä sinne💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

25/51 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä aikoinaan 8kk yritettiin, tosin silloin nuorena en kiertoakaan seuraillut mitenkään erityisesti.

Kakkonen sai alkunsa yk1, sitten oli se kkm joka myös sai alkunsa heti. No kaavintaan johti se km ja kolmonen sai alkunsa heti kun päästiin yrittämään.

Nelonen onkin nyt uudesta suhteesta ja häntä tehtiin 8kk. Tosin siinäkin vaikeutti miehen reissuhommat eli oli viikot pääsääntöisesti pois kotoa. Tämä keskenmennyt sai alkunsa periaatteessa yk2, syksyllä menetettiin pari kiertoa miehen työreissujen vuoksi.

Eli toiveet on aika korkealla että vauva voitaisiin vielä tälle vuodelle saada ja näin km:n jälkeen raskautuminen on monelle helpompaa kun keho ikäänkuin tietää ja muistaa miten toimia.

Kyllähän pelottaakin, mutta en voi luovuttaa nyt tai tiedän katuvani sitä myöhemmin

26/51 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuullostaa varsin hyvälle!!👍💜

Olen optimistinen, että plussaa uudestaan piankin💜

Mulle plussaus myös varmasti suht. helppoa, mutta miehen vasta-aineet olleet jarruttamassa...nyt jarruttaa selvästi ikä🙃

Tähtitaivas☆

27/51 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äkkiseltään iltapissasta tän...varmaan testivirhe(?)🤪 Aamulla uutta testiä..

Tähtitaivas☆

28/51 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp1.... 😭

Tähtitaivas☆

29/51 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykkä-77, viime viestistä on hetki kulunut. Nyt pidettiin pari kiertoa taukoa koronan vuoksi ja vihdoin ois aikomus jatkaa, kun klinikkakin toimii jälleen normaalisti.

Eli siis inssiin suuntaus😀🤗

Meillehän on tehty inssejä jo tosi monia tämän reilun kahden yritysvuoden aikana. Niin kauan yritetään, kuin on biologisesti mahdollista💖

Miten sinulla nyt tällä hetkellä? Pikaista uutta plussaa ja hyvää alkukesää!❤💖

Kp3

Tähtitaivas☆

30/51 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykkä-77, ensinnäkin onnittelut uudelleen!😘💖💜💕💕💕💕💕

Olisi kiva, jos päivittäisit tätä palstaa, todella toivon, että vauva tulisi syliinne saakka.

Miten raskaus on edennyt?

Meillä ei vielä yritetä, mutta jospa kuitenkin ennen vuoden vaihdetta. Aion hakea saamani Letrozol reseptin apteekista ja ottaa sen käyttöön jossain Joulun korvilla.

Hyvää odotuksen jatkoa!🤗💜🤗💜🤗💜

Tähtitaivas☆

31/51 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tähti ❤️

Jäänyt tämä keskustelu täysin unholaan, luin kyllä tuon sinun viestisi vaan kun en heti vastannut niin sitten unohtui...anteeksi

Täällä ollaan tukevasti raskaana, tänään rv 14+5.

Nt- ultrassa oli pienellä kaikki hyvin eikä riskiarvotkaan hälyytelleet.

Alkuraskaudessa tiputtelin ja tuhruttelin viikon verran ja silloin valmistauduttiin jo pahimpaan, mutta onneksi selvittiin vain säikähdyksellä.

Nyt odotellaan että ensimmäiset liikkeet tuntuisivat, ja tietenkin rakenneultrakin odottelee tammikuun alussa. Tuntuu hurjalta että nyt tosiaan eletään viimeistä raskautta ja sillä yritänkin vain nauttia jokaisesta kolotuksestakin

Mitenkäs siellä, joko olette aloittaneet yrittämisen uudelleen?

32/51 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykkä, voi ihanaa😘😘💗💗💗

Olen niin onnellinen puolestasi😍😊😊

Kerrohan sitten lisää kuulumisia taas.

Ja kiitos, että olet siellä. Olen onnellinen siitä, että voi keskustella ymmärtävästi jonkun kanssa, vaikka me ei tunneta, niin tunnut minulle läheiseltä💕💕💕

Me ei olla vielä aloitettu yrittämään....

saattaa vierähtää vielä tovi, vaikka ajattelin toivoa, että joulun tietämillä päästäisiin etenemään asiassa.

Saa nähdä, mies on hemkisesti antanut periksi, mutta en usko, että pistää vastaankaan, kunhan itse olen täysin valmis asialle.

Meillä on nyt muutakin surua, sillä miehen äidin muistisairaus on rutkasti pahentunut ja nämä muistisairaudet on omaisille myös vaikeita. Mieheni ei vielä oikein sisäistä sitä, että äitinsä ei ole mitenkään oma itsensä, eikä ennallaan, joten sillä saralla eletään luopumista vähitellen😪

Rankkoja aikoja koronan keskellä.

Hyvää joulunodotusta, sekä odotuksen jatkoa!!💖💖💖💕💕💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

33/51 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tähti ❤️

Tänään oli toinen neuvolakäynti ja rv 17+4 jo menossa, hurjan nopsaan tuntuu nyt viikot menevän

Reilu 3 viikkoa ja odotettu rakenneultra on ajankohtainen.

Hentoisia hipsutuksia olen alkanut tuntemaan harvakseltaan, mutta kunnon liikkeitä saa varmasti vielä odotella jonkun viikon. Nyt tietysti vain toivotaan ettei ultrassa mitään hälyyttävää paljastu, vaan olisi terve vauva tulossa.

Voi kumpa teillekin vielä pieni siunaus suotaisiin 🙏🏻❤️

34/51 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnea Äitykkä-77👄💖💕💕💕💕

Toivotaan, että kaikki sinulla menee hyvin, sekä haluan uskoa niin😘 Pidän kaikki ulokkeet pystyssä👍💖💕💕💕

Koska sinun on LA?

Sekä toivotan hyvää odotuksen jatkoa ja hyvää uutta vuotta 2021!!💖💥💕💕

Minä näin viimeyönä unta, että sain tyttövauvan syliini ja selitin miehelle, että vauva tuli, kuin tulikin vielä meille💖

Taukoa takana jo noin 10kk ajan, eikä olla vielä lähdetty yrittämään. Mies on kylläkin jo luovuttanut ja sanonut, ettei usko enää.

Mä haluan jatkaa silti ja mielelläni aika pian, koska keväällä napsahtaa 48-v. mittariin.......

Tähtitaivas☆

35/51 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

La on 21.5, alunalkaen 22.5 joka on taaperomme synttäripäivä 🤗

nt-ultrassa siirrettiin päivällä aikaisemmaksi vaikken usko sillä juurikaan merkitystä olevan...jännätään nyt kuinka lähekkäin synttäripäivät sattuu

36/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuu kirjoitti:

La on 21.5, alunalkaen 22.5 joka on taaperomme synttäripäivä 🤗

nt-ultrassa siirrettiin päivällä aikaisemmaksi vaikken usko sillä juurikaan merkitystä olevan...jännätään nyt kuinka lähekkäin synttäripäivät sattuu

💖💕💕💕💕.....voi ihanaa!

Mulla oli sama LA tästä esikosta, mutta syntyi sitten pari viikkoa aiemmin.

Oon nyt niin onnellinen puolestasi, hyvää odotuksen jatkoa!💖💜❤💕💕💕

Muista kertoa kuulumisia😊

Tähtitaivas☆

37/51 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Miten siellä raskaus sujuu? Odottelisin mielelläni kuulumisia😊 Oli niin kiva olla yhteyksissä. Kohtahan teille vauva jo syntyykin, että isosti tsemppiä synnytykseen!👍🤗❤

Sen verran omasta tilanteesta, että vihdoin ollaan jatkamassa yrittämistä, takana on vuoden tauko. Tässä kierrossa lähdetään siis, ja otin kp 3 käyttööni klinikalta "hyvästiksi" annetun Letrozol lääkkeen.

Mutta otan sitä vaan vähän eli puolet 1/2tbl vrk, vaikka ohjeena on 1tbl vrk. Paketissa on vain 30tbl, niin ajattelin edetä säästökuurilla, koska tuosta ei montaa yrityskertaa saa. Kiertoon en siis tarvitse lääkitystä, joten toiveeni olisi, että letrozol toisi vähän lisäboostia ja lisäksi otan sitä luonnon ihanan tehokasta Inositol:ia😊

No mutta viimeisessä oljenkorressa roikutaan...nyt silti toiveet on korkealla😊 Jotenkin tuntuu siltä, että tilanne voisi alkaa olla optimaalinen raskautumisen kannalta, koska surutyö on tehty ja perintöasiat alkaa olla melko hyvin selvillä. Vain koronatilanne on se mörkö, joka vähän huolettaa.

Jään odottelemaan kuulumisia ja hyvää odotuksen jatkoa ja kevättä!!😊🤗👍

T. Tähti☆

kp3/kp29

Tähtitaivas☆

38/51 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Tähti 😊

Meillä huomenna rv 29 täynnä ja elo tuntuu oikeasti raskaanaolevalta. Massu on kasvanut ja pienokainen aktiivisesti liikkuu. Vointi pysynyt hyvänä, ei juurikaan isompia kolotuksia tai kivistyksiä ole ollut.

Muutaman viikon päästä on kontrolliultra, tarkistetaan onko istukka siirtynyt kauemmaksi kohduunsuun reunalta, ei onneksi peitä mitään mutta vaikuttanee mahdollisesti kuitenkin tulevaan synnytystapaan jos ei nouse ylemmäksi.

Prinsessaa meille nyt odotetaan, ja kovin hullaantuneita ollaan jo nyt hänestä.

Kaiken onnellisuuden ja kiitollisuuden keskellä olen kuitenkin tehnyt myös pientä surutyötä, koska tämä on kohdallani se viimeinen raskaus, viimeinen mahdollisuus tuntea pienet potkut ja kokea vatsan kasvaminen ja odotuksen tuoma jännitys. Meidän lapsiluku on tämän pienen jälkeen täynnä, mutta äärimmäisen kiitollisia ollaan että perhe kuitenkin on saanut kasvaa kaikkien vastoinkäymistenkin jälkeen.

Voi kun toivon niin kovasti että teillekin vielä vauvatuulet puhaltaisivat suotuisina ja saisitte pienen päivänpaisteen elämäänne ❤️

39/51 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Marraskuu!😊

Kiva kuulla ja voi miten aika rientää, ompa sinun raskaus jo pitkällä ja tosi kiva, että kaikki on sujunut hyvin❤💕💕💕💕

Synnytys on sitten edessä aika pian ja olette varmasti täpinöissänne😘 Mä jännäilen hengessä mukana👍💕💕💕

Onko sinulla kaikki lapset syntyneet alateitse?

Minulla on kokemus vain yhdestä synnytyksestä ja se oli kiireellinen sektio. Tuo meni hyvin, joten sektiota ei tarvitse pelätä. Jos toinen lapsi tulee, niin edessä on toinen sektio.

Muistahan kertoilla kuulumisia. Kaikkea hyvää ja hyvää odotuksen jatkoa kohti synnytystä!❤💕💕💕💕💕

Tähtitaivas☆

40/51 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmat synnytykset on alatiesynnytyksiä ja kun ovat olleet helppoja ja nopeita, pisinkin vain 4 ja puoli tuntia, sekä toipuminen käynyt nopsaan niin toivon enemmän kuin mitään että nytkin saisin synnyttää alateitse.

Sektiossa kuitenkin toipuminen on hitaampaa ja kun taaperokin on vielä pieni ja kaipaa syliä niin vähän hirvittää miten kaikki onnistuisi.

Mutta eipä asiaa voi ennakkoon murehtia, kuitenkin tärkeintä on vauvalle ja minulle turvallisin vaihtoehto