Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä oudot asiat aiheuttavat teissä mielihyvää?

Vierailija
07.11.2019 |

Sori jos vastaavanlainen aloitus löytyy jo, en löytänyt.

Onko teillä sellaisia outoja mielihyväntunnetta aiheuttavia asioita, joita yleensä pidettäisiin outona tai epämiellyttävänä/vastenmielisenä? Tai jos ei epämiellyttävänä tai vastenmielisenä, silti asioita jotka selittämättömästä syystä tuntuvat hyvältä tai aiheuttavat hyvää oloa/tyydytystä? Esimerkiksi jokin outo tapa, yleensä vastenmielisenä pidetty tuoksu/haju tmv. Voin antaa esimerkin itsestäni; jollain oudolla tapaa tykkään siitä tunteesta, kun kropassani tuntuu elohiiri. Myös se, että vatsassa kuplii, tuntuu oudolla tavalla kivalta. Tiedän, outoa. Miksi ihmeessä tykkään siitä kuplivasta tunteesta ihon alla, en tiedä. :D Muita outoja?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä unohtui heti, että piti sanoa outoja asioita. Esim. seksin ihan kuuluukin tuntua mielellään hyvältä.

Vierailija
42/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakansavun haju, siis "tuoreeltaan" eikä vaatteisiin tai kalusteisiin pinttyneenä tunkkaisuutena. Jostain syystä aloin pitää siitä jo lapsena. Olen nelikymppinen ja poltin parikymppisenä pari vuotta, mutta ihan jostain 8-vuotiaasta saakka savu on ollut minusta miellyttävän hajuista.

Jämäkät mekaaniset laitteet, niiden käyttötuntuma: välyksettömät saranat, kunnolla lukkoon kolahtavat säpet jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meneminen aamulla pyörällä bussilla tai autolla. Tietysti jäisin kotiin mieluummin mutta jostain kumman syystä se aamun valossa matkaaminen on nautinnollista vaikka perillä odottaakin työt.

Asun paikkakunnalla missä rautatieasema sijaitsee niinkin syrjässä kun vajaan 10 km päässä kotoani. Bussikuljetus olisi päivällä mahdollista, mutta jos palaan yöjunalla kotiin niin bussit ei kulje silloin. Koska ei ole autoa niin saatan polkaista tuon välin. Jotkut on pitäneet hullun päähänpistona, mutta liikun paljon joka tapauksessa. Lenkkeilen ja teen joskus pitkiä päivävaelluksia eri kansallispuistoissa niin miksi ei voisi tuota väliä pyöräillä ja saa samalla hyötyliikuntaa. Varaa vain kotoa lähtiessä hyvin aikaa että ehtii. Reittikin on oikein mukava pyöräilyyn. Kesällä varsinkin kun polkee kesäyössä mukavan maalaismaiseman läpi kun usva nousee pelloilta. 

Vierailija
44/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin-trollailu.

Vierailija
45/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain ihmisillä unohtui heti, että piti sanoa outoja asioita. Esim. seksin ihan kuuluukin tuntua mielellään hyvältä.

Ja ulostamisen samoin.

Vierailija
46/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuhaudalla viikoittain käyminen. Vien kukkia tai kynttilöitä

Vierailija
47/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu myös minulla eli tykkään todella paljon tupakan "tuoreesta" hajusta ja ihan ok minusta myös sellainen vähän pinttyneempikin haju silti. Jo lapsena aloin tykätä tästä hajusta ja aika harvoin sitä edes haistoin, kun perheessä ei kukaan polttanut. Itse en myöskään ole koskaan polttanut, mutta oikeasti tykkään siitä hajusta niin paljon, että nyt syksyllä kokeilin pari kertaa polttaa ja meinaan jäädä siihen koukkuun. Sen vuoksi oikeasti pakko ajatella etten kuitenkaan ryhdy polttamaan ja raha tähän hyvä stoppi ja muistutan aina itselleni, ettei minulla ole varaa siihen. Oikeasti olin silti iloinen, kun löysin yhden kerran  tienvarresta tupakka-askin jossa paljon tupakoita jäljellä ja nyt se aski on tallessa ja aina kun tekee mieli tupakan savua niin sytytän yhden ja haistelen sitä. Saataan vielä sammuttaa sen välillä, että riittäisi mahdollisimman pitkään. Pelkään vaan, että loppuvat kesken ja tuttavista kukaan ei polta joten en pääse siihen hyvän tuoksun "piiriin" enää. Joskus oikeasti jos joku polttaa jossain kadulla niin tekisi mieli mennä siihen viereen hengaamaan. 

Itselle pieni kipu on myös kiva asia ja tunnen olevani "elossa" jos sitä koen. Joskus myös väsymuksen tunne on kiva asia ja jotenkin se, että on ihan "loppu" jonkun päivän jälkeen en sellainen hyvää oloa tuottava tunne. 

Vierailija
48/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kuivien huulien repiminen

-Kuivan ihon repiminen jalkapohjista

-Asmr

-Kuivan vaikun kaivelu korvista ja korvapuikon pyöritys korvassa tuntuu NIIN hyvältä :D

-Joku mainitsi menkkakivut.. Itsestä ne tuntuu siksi hyviltä että tietää ettei ole raskaana ja kaikki pelittää kropassa oikein. Vatsan päälle on myös kiva laittaa lämmitetty kauratyyny + syödä kaikkea epäterveellistä :P

Vierailija
49/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, kun jalkapohjissa on "kuplia" ja niitä on kiva nyppiä ja repiä. En ymmärrä. 

Vierailija
50/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä lääkärissä. Ja olla kuumeessa, kuten joku edellä kertoi. Tykkään myös jos on kaatosade, myrsky tai muuten ihan poikkeuksellinen sää. Tykkään käydä vessassa, siis vaikkei olisi edes hätä. Kiva olla hetki yksin ja pestä käsiä lämpimässä vedessä. Tykkään kun on kiire töissä. Tykkään asioida puhelimitse, siis tyyliin varailla aikoja jne. Tiedän monen inhoavan sitä. On ihanaa että me ihmiset osataan löytää nautintoa niin monista pienistä arkisista jutuista. 🙂

Vierailija
51/60 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myrskystä. Mitä kovempi tuuli ja sade, sen parempi. Kaikki muut ympärillä voivottelevat ja manaavat surkeaa keliä, mutta minä puen lämpimästi ja lähden ulos fiilistelemään. Kunnon myrsky pimeällä on parasta. Pidän myös siitä kun olen sisällä ja kuulen myrskypuuskien huminan puissa ja talon ympärillä. Lumimyrsky käy myös!

Vierailija
52/60 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu myös minulla eli tykkään todella paljon tupakan "tuoreesta" hajusta ja ihan ok minusta myös sellainen vähän pinttyneempikin haju silti. Jo lapsena aloin tykätä tästä hajusta ja aika harvoin sitä edes haistoin, kun perheessä ei kukaan polttanut. Itse en myöskään ole koskaan polttanut, mutta oikeasti tykkään siitä hajusta niin paljon, että nyt syksyllä kokeilin pari kertaa polttaa ja meinaan jäädä siihen koukkuun. Sen vuoksi oikeasti pakko ajatella etten kuitenkaan ryhdy polttamaan ja raha tähän hyvä stoppi ja muistutan aina itselleni, ettei minulla ole varaa siihen. Oikeasti olin silti iloinen, kun löysin yhden kerran  tienvarresta tupakka-askin jossa paljon tupakoita jäljellä ja nyt se aski on tallessa ja aina kun tekee mieli tupakan savua niin sytytän yhden ja haistelen sitä. Saataan vielä sammuttaa sen välillä, että riittäisi mahdollisimman pitkään. Pelkään vaan, että loppuvat kesken ja tuttavista kukaan ei polta joten en pääse siihen hyvän tuoksun "piiriin" enää. Joskus oikeasti jos joku polttaa jossain kadulla niin tekisi mieli mennä siihen viereen hengaamaan. 

Itselle pieni kipu on myös kiva asia ja tunnen olevani "elossa" jos sitä koen. Joskus myös väsymuksen tunne on kiva asia ja jotenkin se, että on ihan "loppu" jonkun päivän jälkeen en sellainen hyvää oloa tuottava tunne. 

Onpa hauska lukea näin samanlaisista ajatuksista ja kokemuksista. Ostin elämäni ekan tupakka-askin silloin kun askit olivat ihan vaan avoimesti omalla tupakkaosastollaan (jonka tuoksu oli vielä savuakin upeampi). Polttelin sen läpi "poskisauhuina" koska en tiennyt miten henkeen vetäminen toimii. Kun poltin jossain ulkona, haistelin kotona sormiin jäänyttä hajua. Onneksi tuo henkeenvetäminen ei silloin onnistunut... Olisin jäänyt kyllä niin nuorena vielä paljon pidemmäksi aikaa koukkuun kuin lopulta jäin.

Vierailija
53/60 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käydä lääkärissä. Ja olla kuumeessa, kuten joku edellä kertoi. Tykkään myös jos on kaatosade, myrsky tai muuten ihan poikkeuksellinen sää. Tykkään käydä vessassa, siis vaikkei olisi edes hätä. Kiva olla hetki yksin ja pestä käsiä lämpimässä vedessä. Tykkään kun on kiire töissä. Tykkään asioida puhelimitse, siis tyyliin varailla aikoja jne. Tiedän monen inhoavan sitä. On ihanaa että me ihmiset osataan löytää nautintoa niin monista pienistä arkisista jutuista. 🙂

Tästäpä tuli mieleen kun olin n. 20 vuotta sitten käymässä Ruissalon Kuuvannokassa. Oli surkea syyssää tuulineen ja sateineen. Olin liikenteessä polkupyörällä, kamppeet jo puolimärkinä. Tuuli mereltä päin, ilta alkoi hämärtää. Kun saavuin nokan äärimmäiseen kärkeen, näin noin 60-vuotiaan naisen joka tanssi valssia itsensä, tai ehkä sen tuulen ja sateen kanssa. Lähellä oli samanikäinen mies joka katsoi minua tuimasti. Kumppani, veli, muu huolenpitäjä? En tiedä. Arvostin kyllä naisen avointa ilmaisua mutta mies oli niin pahan näköinen että vetäydyin omiin oloihini. Tämä tanssiva nainen on kuitenkin jäänyt jotenkin mieleeni.

Vierailija
54/60 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantouinti. Verenluovutus ja muut tutkimukset, esim.hammaslääkäri.

Vierailija
55/60 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttely.

Vierailija
56/60 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten te tämän oudoksutte mutta tykkään AV palstailla. Tämä on outoa.

Vierailija
57/60 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikokeissa käyminen. Voi kuulostaa myös osittain pimeeltä, mutta se vaan tuntuu niin hyvältä kun pistetään neulalla ja se tuo jonkinlaista outoa mielihyvää katsoa kun ne putkilot täyttyvät verellä.

Vierailija
58/60 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ihan suunnattomasti huolenpidon tunteesta ja henkilökunnan kommunikaatiosta kun päädyin ensin ensiapupolille pahasti murtuneen käden kanssa, sitten leikattavaksi ja vuotta myöhemmin titaanilevyn poistoon päiväkirurgiassa. Ensimmäisellä kerralla itse vamma (joka vaivaa vielä näin 12 vuoden jälkeen!) laimeni taustalle kun TYKSin henkilökunta otti asian hoitaakseen, vaikka jo röntgenlääkäri oli vastannut kyselyihini että "niin, se on vähän hullua että tuossa tilanteessa ihmiset yleensä just pohtii että eihän vaan tuu pitkää sairaslomaa... kun oikee kysymys on että teetkö sää tällä kädellä enää koskaan töitä".

Henkilökunta kommunikoi keskenään molemmissa leikkauksissa juuri samalla tavalla kuin Elossa 24h -sarjassa: täsmällisesti, kiihkottomasti. Minulle taas puhuttiin niin pehmeästi ja mukavasti että luulin jo sulavani ja valuvani sängynlaidoilta ulos.

Henkilökunnan huolehtivan asenteen ansiosta yhä vaivaava käden murtaminen ja sen hoito ovat jääneet mieleeni enemmän positiivisena kuin negatiivisena juttuna.

Vierailija
59/60 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen epilointi. Monien mielestä se sattuu niin paljon että ei pysty epiloimaan, mutta mä nautin siitä nipistelystä.

Vierailija
60/60 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisia ja heidän seksuaalisuuttaan arvostellaan netissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi