Mitkä oudot asiat aiheuttavat teissä mielihyvää?
Sori jos vastaavanlainen aloitus löytyy jo, en löytänyt.
Onko teillä sellaisia outoja mielihyväntunnetta aiheuttavia asioita, joita yleensä pidettäisiin outona tai epämiellyttävänä/vastenmielisenä? Tai jos ei epämiellyttävänä tai vastenmielisenä, silti asioita jotka selittämättömästä syystä tuntuvat hyvältä tai aiheuttavat hyvää oloa/tyydytystä? Esimerkiksi jokin outo tapa, yleensä vastenmielisenä pidetty tuoksu/haju tmv. Voin antaa esimerkin itsestäni; jollain oudolla tapaa tykkään siitä tunteesta, kun kropassani tuntuu elohiiri. Myös se, että vatsassa kuplii, tuntuu oudolla tavalla kivalta. Tiedän, outoa. Miksi ihmeessä tykkään siitä kuplivasta tunteesta ihon alla, en tiedä. :D Muita outoja?
Kommentit (60)
Kun huomaat leuassasi kasvavan karvan ja saat siitä viimein pinseteillä otteen. Parhaimman tyydytyksen tuo se, jos karvan päässä on näkyvä tuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on joku fobia että pelkää reikiä, mulla ne kuvat tuottaa outoa tyydytystä :D ne on kivannäköisiä
Joo, trybofobia. Hassua, näin me vaan ollaan erilaisia. :D Jotkut menevät paniikkiin, toiset saavat siitä mielihyvää.
Minustakin tuntuu oudon miellyttävältä katsoa esim. tätä videota
https://video.nationalgeographic.com/video/00000144-0a32-d3cb-a96c-7b3f…
kun taas reikäkammoinen tytär ei kykene edes vilkaisemaan.
Tämä nyt tuskin on edes outoa, varmaan ihmisille hyvin yleistä mutta etenkään näin naisena ei ole soveliasta tätä ääneen sanoa. :D Miten hyvältä tuntuukaan, kun on pitkään ollut pskahätä, ja sitten pääsee vessaan. Ah!
Komppaan aikaisempaa: kakkaaminen on NIIN miellyttävää, kun on iso hätä ja se kuitenkin helposti sieltä luiskahtaa. Se rento helpottuneisuuden tunne, kun siinä vähän aikaa vielä istuskelee jälkikäteen.
Kananmunakeittimen tuoksu, kun ne keittyneet kananmunat nostaa pois. Uuh! Mikään ei tuoksu samalta.
Jos minulla on mustelma, niin minun pitää aina välillä painaa sitä ja kokeilla, että vieläkö sattuu.
Anteeksi, että olen ällöttävä, mutta yksin ollessani syön räkää (ne kovat kokkareet on just parhaita) ja myös rähmää. Vaikkua en syö, koska se on pahanmakuista.
Jostain syystä pidän itseni hellävaraisesta tukistamisesta. En tykkää, jos joku muu tukistaa edes hellästi, vaan se on rentouttavaa ja kivaa vain jos itse vähän kiskon.
Mä tykkään olla kuumeessa, jotenkin nautin mittailla perinteisellä elohopeamittarilla kainalosta ja katsella kuinka lämpötila nousee..🌡.Viimeksi kun mulla oli jotain 39 astetta joskus vuosia sitten olin ihan innoissani. Vaikka olo on huono, tykkään siitä silti oudosti.
Rakastan omien pierujeni hajua. En muiden, ne haisevat pahalta. Parasta on, kun mies on reissussa ja saan päästellä peiton alle aivan vapaasti ja löyhäytellä sitä tuoksua nenäni suuntaan.
Omista pieruista tykkääminen/ei-tykkääminen on kuulemani mukaan hyvin paljon ihmisiä jakava asia: osa ehdottomasti tykkää ja osa ehdottomasti ei, eivätkä kummatkaan ymmärrä miten toiset voivat ajatella eri tavalla kuin he itse.
kun talvella tai kesällä joku kunnolla ylipainoinen liukastuu ja ei meinaa päästä ylös helpolla.
aina joutuu pitään pokkaa, eikä se useimmiten edes onnistu ,vaan räjähdän räkättämään,vaikka toiselle voinut käydä huonosti.
Mutta itsepä ovat itsensä moiseen jamaan laittaneet tahalleen..
Tykkään kun on kylmä ja reidet paleltuu ja sitten tuntuvat hauskoilta, kun tulee sisälle lämpimään. Siitä tulee semmoinen kihelmöivä tunne, joka on jostain syystä mukavaa. 😂
Märän rähmän irrottaminen silmästä. Tykkään siitä tunteesta, kun pitkä, osittain alaluomen alla oleva rähmäkaistale irtoaa silmän pinnasta. En tiedä, osaako kukaan samaistua.
Kun jokin paikka kämpässä pääsee menemään ryönäiseen kuntoon ja sen pääsee kunnolla jynssäämään puhtaaksi. Niskavillat nousee pystyyn ja koko kropassa kulkee miellyttävä lämmin värähdys kun näkee miten iso kontrasti on törkyisen ja puhtauttaan kiiltävän asunnon välillä. Rakastan sitä kun voi vetää tukan tiukalle ponnarille, rönttävaatteet päälle ja pitkät kumihanskat käsiin ja siivota hartaasti esim. kylpyhuoneen. Jokin siinä vain on kun on itse ihan hikinen ja räjähtänyt, mutta kaikkialla asunnossa kiiltää ja tuoksuu vienosti pesuaineilta. Aaahhhhhh!
Tykkään kun joku kutittaa hellästi jalkapohjia, ei tosiaan kynsillä raapien vaan pehmeämmin ja ilman niitä kynsiä, mutta kuitenkin niin että tuntuu.
Rupien ja jalkapohjan irtoavien nahanpalojen repiminen.
Mä tykkään kaasuttaa äänekkäästi jonottaessa. Lähikaupassa saan usein tilaa ja moni päästää jonon keulille.
Piereskely on mun harrastus. Kotona on ehdoton kielto tulitikkujen tai sytkärin sytyttämiseen. Räjähdys vaara on suorastaan ilmeinen. Jokin usva täällä haittaa näkyvyyttä.