Valelääkäri vastailee kysymyksiinne jonkin aikaa
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kanta-askeleen poistettua?
Saa, ihan vain harjoittelemalla uudenlaista askelta. Erityisesti kanta-askelesta pois opettaa liikkuminen loikkimalla ja sitä voi vielä tehostaa käyttämällä korkokenkiä. Erityisen hyvää harjoittelu on juuri nyt kun on jäätikkäkelit ja liukasta. -ap
Oletko varma? Mistä löydän yläkerran papalle 46 korkokengät? Miten toimitan hänelle lääkkeen turvallisesti?
Kasvavatko immenkalvot takaisin jos pahin on tapahtunut?
Söin kypsentämätöntä jauhenlihaa ja nyt on ollut ripuli jo useamman päivän ajan. Käykö lääkkeeksi Rennie tai Strepsils?
Valeylilääkärin titteli on varmaan vapisuttava kohdata -kuinka valmistaudut meetinkiin?
Täällä on sanottu, että on mennyt herne nenään ja hiekkaa pyllyyn. Ovatko aikuiset ihmiset tulleet hulluiksi kun tuollaisia itseensä tunkevat?
Missä iässä olisi paras alkaa kääntää vaimon päätä taaksepäin ? Valeavioliittoneuvojalleko suosittelist?
10 vuotta putkeen olen pitänyt samoja kalsareita päälläni ja nyt ne ovat liimautuneet ihooni kiinni. Millä tai miten saisin kalsarini pois niin ettei iho repeydy ja lähde samalla pois.
Se oli tämän illan iltavastaanotto sitten siinä, Salkkarit alkoi. -ap
Onko valekuolemia olemassa ja huomaatko ne? Kuuluuko pätevöitymisjaksoon?
Tulethan meidän valelääkäreiden pikkujouluihin?
Tavataan kopiokonehuoneessa.
Olen pukeutunut joulupukiksi.
TV. Kollega-valekirurgi.
Melkein kaikkihan me olemme valelääkäreitä tällä palstalla, kun emme oikeitakaan ole. Mikä sinusta siis tekee erityisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että naapurini tarkkailevat minua. Tarkkailevatko ne minua vai kuvittelenko vain?
Teillä on selkeästi wainoharhainen tarkkailuhäiriö eli WT. Kuvittelette, tosiasiassa ette kiinnosta naapureitanne minkään vertaa. Suosittelen egonkutistushoitoa jollette saa asioita mittasuhteisiin. -ap
Kiitos diagnoosista. Nyt tiedän miksi naapurit supattelevat minut nähdessään:
Tuossa tuo läski kananpersetukka WT taas lyllertää hakemaan siideriä, kaljaa ja kyykkyviiniä. Siis eivät tarkkaile minua.
Mitä oireita on tekopyhyydessä ? Hoito ja kuntoutus?