Valelääkäri vastailee kysymyksiinne jonkin aikaa
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on joskus terävä äkillinen kipu silmäkulmassa - mikä minua vaivaa?
Kärsitte WT-syndroomasta joka saa mm. ottamaan ajoittain lävistyksiä silmäkulmaan. Siihen on tehokas hoitokeino, sivistyminen. Ensiapuna vauvapalstan sulkeminen, määrään teille vierailun teatterissa, taidenäyttelyssä ja museossa, yhden kutakin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Kykenisitkö olemaan valesalapoliisi?
Luultavasti en, en ainakaan kovin hyvä. Monet parhaat valesalapoliisit ovat oikeasti todella taitavia oikeita salapoliiseja, he vain eivät paljastu. Ihailtavaa ammattitaitoa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Silmissä suhisee ja korvissa näkyy tähtiä. Mikä minulla on?
Olette ollut glitterit naamalla hirvittävän sumean yökerhon bileissä. Määrään teille kuukauden raittiutta ja tanssikieltoa. Jos kuitenkin tekee mieli paikallisesta seurakunnasta löytynee kauheimmat joululaulut-iltamat tai muuta ankeaa, tylsistytte varmasti. -ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko vitutukseen kuolla?
Voi, se on vakava asia. Vitutuksenhallinta on aikuisen ihmisen (ja jo nuorenkin) tärkeimpiä elämäntaitoja. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä jos kysyy työ asiaa vauva palstalla. Entä jos vastaus vauva palstalaiselta on eri kun jonkun muun. Eihän se silloin ole mun päässä se vika tai mun moka jos vauva palstalla joku sanoo että tee noin kun pomo ei vastaa
Olen valelääkäri, en valetyönohjaaja. Suosittelen kääntymään alan ammattilaisen puoleen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että minulla on valeraskaus. Mitä nyt? Minulla oli seksisuhde naapurin Marcoon. Valehtelin miehelleni että :Mitään ei ole tapahtunut!
Satun olemaan myös vale-eläinlääkäri ja valeraskaudet ovat hyvinkin tuttuja. Vaikuttaa siltä että olette ns. n.a.r.t.t.u. Parannuskeinoa ei tunneta ja ainoa auttavana pidetty hoito, siveysvyö, on kielletty epäinhimillisenä. Alkakaa vain suunnitella valeristiäisiä, tunnen hyvän valepapin jos kaipaatte yhteystietoja. -ap
Onko keinoa tukea pituuskasvus vielä aikuisiässä? Valepituuskin käy.
Ooh, paras valelääkäri, mitä täällä on ollut! Hitsi kun mikään ei vaivaa tällä hetkellä. Vai onko sekin vaiva.....
En usko edes tuohonkaan nimikkeeseesi.
Taidat näet sittenkin olla vain joku 'vale-valelääkäri'...
Olen töissä Norjassa laboranttina. Uusi työntekijä teki virheen kun analysoi näytteen. Huippu-urheilijan Hb piti analysoida ja työntekijä teki myös rautavarastotutkimukset. Ilmoitimme lääkärille S-ferriitti on 412 g/litrassa. Lääkäri käsiksi hävittää ylimääräiset tutkimustulokset ja niitä ei saanut merkata järjestelmään. Onko korkea ferriitti arvo vaarallista (sydänkohtausriski) ja onko siitä hyötyä huippu-urheilijalle?
Purjo-Pirjo kirjoitti:
Hei, olen toipumassa oksennustaudista. Olo on heikko ja väsynyt. Mitä suosittelet avuksi? 🙊
Suosittelen vaikeasti oksennettavaa ruokaa, eli kaikkea hyvin karkeaa, isokokoista ja hitaasti sulavaa, esimerkiksi styroxia. Jos olet allerginen jollekin niin ota sitä, kurkkua supistava anafylaksia auttaa erinomaisesti pitämään mahassa sen mikä sinne kuuluu. Heikkouteen auttaa maksimivoimaharjoittelu vapailla painoilla. Väsymys aiheutuu unihiekasta silmissä, se poistuu perusteellisella imuroinnilla, silmähuuhtelulla sekä lastenohjelmien välttämisellä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Onko keinoa tukea pituuskasvus vielä aikuisiässä? Valepituuskin käy.
Pituutta voi kehittää hyppäämällä, joko vauhdittomana tai vauhdin kanssa. Vauhtia ei suositella koska se on laiton aine. Valepituutta voi kehittää mieleisekseen nykyään sähköisillä palveluilla, esimerkiksi sellaisella mobiilisovelluksella kuin Tinder. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ooh, paras valelääkäri, mitä täällä on ollut! Hitsi kun mikään ei vaivaa tällä hetkellä. Vai onko sekin vaiva.....
Jos jollakulla ei ole vaivaa, se kertoo vain siitä että ei ole tutkittu tarpeeksi perusteellisesti.
Paitsi valesairaat. -ap
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä Norjassa laboranttina. Uusi työntekijä teki virheen kun analysoi näytteen. Huippu-urheilijan Hb piti analysoida ja työntekijä teki myös rautavarastotutkimukset. Ilmoitimme lääkärille S-ferriitti on 412 g/litrassa. Lääkäri käsiksi hävittää ylimääräiset tutkimustulokset ja niitä ei saanut merkata järjestelmään. Onko korkea ferriitti arvo vaarallista (sydänkohtausriski) ja onko siitä hyötyä huippu-urheilijalle?
Tuo on merkki siitä mitä me ammattilaiset kutsumme "rautaiseksi kunnoksi". Se liittyy sinänsä vaarattomaan NHS-oireyhtymään (norjalaisen hiihtäjän syndrooma) joka vaatii mm. keuhkoputkea avaavaa lääkettä sekä säännöllisiä verihoitoja. Tilan alkusyytä ei tiedetä mutta sen epäillään olevan henkimaailman hommia ja täten pois valelääkärien ammattialalta. -ap
Nyt alkaa lakisääteinen kahvitauko, tavataan taas iltavastaanotolla! -ap
Alan voida pahoin aina kun näen paskaisen kauhtuneen kånken-repun, varsinkin teinitytön selässä. Usein oksennankin. Mikä minua vaivaa ja miten oireitani voisi lieventää?
Vierailija kirjoitti:
Alan voida pahoin aina kun näen paskaisen kauhtuneen kånken-repun, varsinkin teinitytön selässä. Usein oksennankin. Mikä minua vaivaa ja miten oireitani voisi lieventää?
Osta itsellesi kånken reppu ja oksenna siihen. Pese se kymmenen kertaa hankaamalla ja ala käyttää päivittäin. Siedätyshoitoa joka toimii. Kokeiltu on. T. Ei ap mutta kokemusasiantuntija, entinen marttakerholainen, nykyinen valelääkäri ja haamuhoitaja
Moikka AP. Mikä auttaa krooniseen laiskuuteen ja yleiseen vetelyyteen?
T. Tero-Pecca
Hei, olen toipumassa oksennustaudista. Olo on heikko ja väsynyt. Mitä suosittelet avuksi? 🙊