Valelääkäri vastailee kysymyksiinne jonkin aikaa
Kommentit (113)
Miks suonikohjut tuli uudestaan vaik ne leikattiin? Valelääkärin hommia vissiin oli, häh?
Tekeekö mikään lääke näkymättömäksi tai kuuroksi? Kaverin puolesta kysyn kun se on menossa jouluksi anoppilaan.
Voiko tulla raskaaksi jos onanoi itseään siemenpatukalla?
Miten saisin lyhennettyä itseni?
Mitä sit ku mä oon rakastunu valelääkäriin? Saanks mä rangaistuksen?
N18
Epäilen että naapurini tarkkailevat minua. Tarkkailevatko ne minua vai kuvittelenko vain?
Vierailija kirjoitti:
Voiko emättimen juustoumasta selvitä hengissä?
Se on suhteellisen yleinen vaiva eikä nykyaikana hoidettuna johda kuolemaan juuri koskaan. Kun sairaus on todettu, on hoito kuitenkin aloitettava ripeästi: ensin perusteellinen pesu haalealla vedellä ja sitten perään purkki, siis koko purkki juustonjuoksutinta. Tästä seuraa kuitenkin ylimääräinen ns. juoksuaika eikä se siten sovellu raskaana oleville. Jos sellainen tilanne on päässyt syntymään että kärsit ko. vaivasta ollessasi raskaana, mene välittömästi päivystävään valesairaalaan ja vältä syömästä pehmeitä juustoja. -ap
Mitä tapahtuu? Minulle kasvaa laatikkoleuka. Olenko syönyt liikaa valmisruokia.
Olenko siksi pienirintainen koska syön joka päivä Saarioisten roiskeläppäpizzoja?
Vierailija kirjoitti:
Miks suonikohjut tuli uudestaan vaik ne leikattiin? Valelääkärin hommia vissiin oli, häh?
Ne ovat niinkuin hiuksetkin, kasvavat takaisin vaikka joskus leikattaisiinkin. Aito valelääkäri ei olisi leikannut niitä. -ap
Vierailija kirjoitti:
N18
Valelääkärillähän on se haamuhoitaja.
Minulla on tässä potilas jolle pitäisi litran ringerin sekaan laittaa 100 mg/L Doketakselia. Potilaan paino on 133,5 kg ja pituus 166cm ja tähtään 85 mg/m2 konsentraatioon. Miten toimin?
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö mikään lääke näkymättömäksi tai kuuroksi? Kaverin puolesta kysyn kun se on menossa jouluksi anoppilaan.
Näkymättömyyttä ei vielä valelääketieteen keinoin ole saatu aikaan, mutta itsensä voi jouluisasti kuurouttaa tilapäisesti tukkimalla korvansa täytekonvehdeilla. Marsipaanitäytteiset ovat parhaita, niissä on sopivan jämäkkä ydin, ja jos laktoosi-intoleranssi tai maitoallergia vaivaa ja veitsi pysyy kädessä voi vihreistä kuulista veistää juuri itselleen sopivat. -ap
Minulla oli kova ummetus ja yritin pierrä. Pieru ei päässyt ulos takapuolestani vaan teki reiän suoleen ja porautui emättimen puolelle pamahtaen kovaäänisesti ulos. Voiko tästä seurata jotain vakavaa, esim. ulosteen valumista emättimestä tms?
Vierailija kirjoitti:
Voiko tulla raskaaksi jos onanoi itseään siemenpatukalla?
Se on periaatteessa mahdollista. Tämän takia on hyvä varmistaa että kyseinen patukka on varmasti hedelmätön, tai valita jokin muu välipala. -ap
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin lyhennettyä itseni?
Tämä on hyvin haastavaa valelääketieteelle. Mutta kampaa hiuksesi lättänäksi, hio jalkapohjista ylimääräiset pois ja kanna raskaita taakkoja kuten esimerkiksi sellaista urheilijoiden harjoitellessaan käyttämää painoliiviä että saat luitasi vähän kasaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
N18
Tämä on ns. intiimiongelma, tulkaa käymään vastaanotollani huomenna aamulla ja varautukaa siihen että siellä koko viikonloppu menee. Saatte rangaistuksen jos olette ollut tuhma tyttö. -ap
Voiko emättimen juustoumasta selvitä hengissä?