Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valelääkäri vastailee kysymyksiinne jonkin aikaa

Vierailija
07.11.2019 |

Antakaa tulla.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko emättimen juustoumasta selvitä hengissä?

Vierailija
62/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks suonikohjut tuli uudestaan vaik ne leikattiin? Valelääkärin hommia vissiin oli, häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö mikään lääke näkymättömäksi tai kuuroksi? Kaverin puolesta kysyn kun se on menossa jouluksi anoppilaan.

Vierailija
64/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tulla raskaaksi jos onanoi itseään siemenpatukalla?

Vierailija
65/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin lyhennettyä itseni?

Vierailija
66/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sit ku mä oon rakastunu valelääkäriin? Saanks mä rangaistuksen?

N18

Vierailija
67/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että naapurini tarkkailevat minua. Tarkkailevatko ne minua vai kuvittelenko vain?

Vierailija
68/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko emättimen juustoumasta selvitä hengissä?

Se on suhteellisen yleinen vaiva eikä nykyaikana hoidettuna johda kuolemaan juuri koskaan. Kun sairaus on todettu, on hoito kuitenkin aloitettava ripeästi: ensin perusteellinen pesu haalealla vedellä ja sitten perään purkki, siis koko purkki juustonjuoksutinta. Tästä seuraa kuitenkin ylimääräinen ns. juoksuaika eikä se siten sovellu raskaana oleville. Jos sellainen tilanne on päässyt syntymään että kärsit ko. vaivasta ollessasi raskaana, mene välittömästi päivystävään valesairaalaan ja vältä syömästä pehmeitä juustoja. -ap

Vierailija
69/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee, oletko valmis?

Vierailija
70/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu? Minulle kasvaa laatikkoleuka. Olenko syönyt liikaa valmisruokia.

Vierailija
71/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko siksi pienirintainen koska syön joka päivä Saarioisten roiskeläppäpizzoja?

Vierailija
72/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks suonikohjut tuli uudestaan vaik ne leikattiin? Valelääkärin hommia vissiin oli, häh?

Ne ovat niinkuin hiuksetkin, kasvavat takaisin vaikka joskus leikattaisiinkin. Aito valelääkäri ei olisi leikannut niitä. -ap

Vierailija
73/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N18

Valelääkärillähän on se haamuhoitaja.

Vierailija
74/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa kauppalistasi?

Vierailija
75/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tässä potilas jolle pitäisi litran ringerin sekaan laittaa 100 mg/L Doketakselia. Potilaan paino on 133,5 kg ja pituus 166cm ja tähtään 85 mg/m2 konsentraatioon. Miten toimin?

Vierailija
76/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö mikään lääke näkymättömäksi tai kuuroksi? Kaverin puolesta kysyn kun se on menossa jouluksi anoppilaan.

Näkymättömyyttä ei vielä valelääketieteen keinoin ole saatu aikaan, mutta itsensä voi jouluisasti kuurouttaa tilapäisesti tukkimalla korvansa täytekonvehdeilla. Marsipaanitäytteiset ovat parhaita, niissä on sopivan jämäkkä ydin, ja jos laktoosi-intoleranssi tai maitoallergia vaivaa ja veitsi pysyy kädessä voi vihreistä kuulista veistää juuri itselleen sopivat. -ap

Vierailija
77/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kova ummetus ja yritin pierrä. Pieru ei päässyt ulos takapuolestani vaan teki reiän suoleen ja porautui emättimen puolelle pamahtaen kovaäänisesti ulos. Voiko tästä seurata jotain vakavaa, esim. ulosteen valumista emättimestä tms?

Vierailija
78/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tulla raskaaksi jos onanoi itseään siemenpatukalla?

Se on periaatteessa mahdollista. Tämän takia on hyvä varmistaa että kyseinen patukka on varmasti hedelmätön, tai valita jokin muu välipala. -ap

Vierailija
79/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin lyhennettyä itseni?

Tämä on hyvin haastavaa valelääketieteelle. Mutta kampaa hiuksesi lättänäksi, hio jalkapohjista ylimääräiset pois ja kanna raskaita taakkoja kuten esimerkiksi sellaista urheilijoiden harjoitellessaan käyttämää painoliiviä että saat luitasi vähän kasaan. -ap

Vierailija
80/113 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N18

Tämä on ns. intiimiongelma, tulkaa käymään vastaanotollani huomenna aamulla ja varautukaa siihen että siellä koko viikonloppu menee. Saatte rangaistuksen jos olette ollut tuhma tyttö. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi