Valelääkäri vastailee kysymyksiinne jonkin aikaa
Kommentit (113)
Epäilen että minulla on syöpä. Miten aloittaa asian selvittely?
Pärjäisitkö muissakin valehommissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksoit papereista joissa sinut todistetaan lääkäriksi?
Vähemmän kuin useimmat kollegani. Tulostin ne itse. Ei tuo ihan hirveästi maksanut, a4-arkki kopiopaperia ja pikkuisen lasertulostimella -ap
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että minulla on syöpä. Miten aloittaa asian selvittely?
Olen erikoistunut valesyöpiin ja niiden epäilyihin. Onko kyseessä sellainen vai todellisen syövän epäily? Jälkimmäisessä tapauksessa suosittelen terveyskeskusta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisitkö muissakin valehommissa?
Kyllä, olin edelliseltä ammatiltani valesahatyöntekijä. Se oli siitä hauskaa hommaa että puut olivat oikeita mutta koneet valetta, eli homma ei edennyt puusta pitkään. -ap
On kuulema kaksisuuntaisen mielialahäiriön merkki jos on vauva palstalla yöllä tai soittelee puhelimella yöllä. Mitä jos on yö työ ja soittaa työ asiaa työkaverille tai esimiehille. Onko siis vuorotyötä tekevät kaikki ihan pihalla..
Minulla on joskus terävä äkillinen kipu silmäkulmassa - mikä minua vaivaa?
Kykenisitkö olemaan valesalapoliisi?
Silmissä suhisee ja korvissa näkyy tähtiä. Mikä minulla on?
Ja mitä jos kysyy työ asiaa vauva palstalla. Entä jos vastaus vauva palstalaiselta on eri kun jonkun muun. Eihän se silloin ole mun päässä se vika tai mun moka jos vauva palstalla joku sanoo että tee noin kun pomo ei vastaa
Epäilen että minulla on valeraskaus. Mitä nyt? Minulla oli seksisuhde naapurin Marcoon. Valehtelin miehelleni että :Mitään ei ole tapahtunut!
Vierailija kirjoitti:
Voiko vitutukseen kuolla?
Voi. Iltalehdessä oli artikkeli tästä 2012-2013 eli tutkimus on tehty
Vierailija kirjoitti:
Miten toipua keuhkokuumeesta?
Pukeudu yläkroppaa lämmittävästi esimerkiksi paksuun villapuseron ja hartiahuiviin ja kääriydy vielä kunnon vilttiin. Koska kyseessä on kuume pitää lämmön päästä myös pakenemaan eli jätä alavartalosi ja pääsi paljaaksi. Jos varpaita palelee se on vain hyvä merkki. Oireiden lievittämiseen on hyvä myös liuottaa nyrkillinen eukalyptuspastilleja pulloon Koskenkorvaa ja naukkailla sitä jääkylmänä. Ruokasuosituksena pakastettua naudan tai sian keuhkoa saa lemmikkieläinten täysliharuokaa myyvistä liikkeistä, sitä voi järsiä jäisenä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu:mikä mua vaivaa?
Kerrohan hieman oireistasi. -ap
E=mc2 kirjoitti:
On kuulema kaksisuuntaisen mielialahäiriön merkki jos on vauva palstalla yöllä tai soittelee puhelimella yöllä. Mitä jos on yö työ ja soittaa työ asiaa työkaverille tai esimiehille. Onko siis vuorotyötä tekevät kaikki ihan pihalla..
Tämä kuulostaa tapaukselta joka on syytä ohjata Porvoon valesairaalan yöpäivystykseen. Se aukeaa 23.00, olethan paikalla. -ap
Mitä maksoit papereista joissa sinut todistetaan lääkäriksi?