Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei eläkeläissukulaiset, voisitteko pikkuhiljaa sisäistää että päivällä mä olen TÖISSÄ ja mulla ei ole välttämättä muuten aina aikaa olla mikään ilmainen 24/7 IT-tuki kun printterinne ei toimi

Vierailija
07.11.2019 |

Alkaa hiljalleen v*tuttaa se puhelimen renkutus jos ei heti vastaa. Kohta en vastaa ensinkään, ikinä.

Anteeksi, piti avautua jonnekin ettei avautuisille niille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun eläkeläissukulaiset vauvapalstan vakiokäyttäjiä?

Et taida olla penaalin terävin kynä?

No et kyllä sinäkään sitten hoksannut mitä tämän ylläolevan kommentin kirjoittaja tuolla tarkoitti.

SITÄ näet,  että jos  tuollaiselle, noin tarkkaan määritellylle joukolle haluaa tehdä tiettäväksi jonkun henkilökohtaisen viestin, niin miksei sitten tee sitä ihan omissa nimissään , ja vaikka ihan puhelimitse  niille 'omille eläkeläissukulaisilleen' , vaan tekee sen pelkästään anonyymisti täällä, kattavuudeltaan koko maan  laajuisella,kaikille avoimella nettipalstalla . Jos vaikka joku hänen niistä sukulaisistaan  sen näkikin, niin mistä hän siitä muka voisi, anonyymistä viestistä, millään nähdä  sen tarkoittavan juuri häntä. 

Vierailija
22/25 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä digi kursseja kun on niin ottaa kupoliin laiskat ikäihmiset jotka eivät mitään tee sen eteen että pysyisivät vähän kärryillä nykymenossa että osaisivat yksinkertaiset asiansa hoitaa. Aikaa olisi mutta ei vaan kiinnosta ja sitten pitää koko ajan olla työssäkäyvien kimpussa. Mulla sama ongelma vanhempieni kanssa. Tuhat kertaa olen etsinyt seniori kursseja niille, jotka eivät edes paljoa maksa mutta ei. He vaan odottavat että minun pitää opiskella että osaan heitä sitten auttaa ja unohtavat heti niin että samoja asiota pitää jankata aina uudelleen. Ei pysy se pää kunnossa kun ei mitään kehittävää harrasta ja joku yksi ammatti on ollut eikä ole tarvinnut juurikaan mitään oppia/opiskella koskaan. Minkään laitteen ohjekirjaakaan ei viitsitä lukea ja kaikki pitäisi valmiiksi asentaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulla on aikaa avautua keskellä päivää arkipäivänä vauva-palstalla aiheesta?

Vierailija
24/25 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei en voi vastata töissä puhelimeen.. Jätä viesti, luen sen kun ehdin ja soitan takaisin"

No niin, ongelma ratkaistu. Ainakin normaalien ihmisten keskuudessa.

Vierailija
25/25 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tää ap kuvittelee olevansa?

Oletettavasti normaali työssä käyvä koko suvun ja tuttavapiirin it-tuki niin kuin minä ja moni muukin, joita te perslävet kiusaatte työpäivän aikana jonninjoutavilla soitoillanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän