Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri suuttui nakista.

Vierailija
07.11.2019 |

Ostin niitä pitkiä ns. olutnakkeja. Heilutin yhtä postiluukusta ja kysyin haaluts sä maistaa. Käski painua piipvettiin ja huusi jotain hullusta mille pitäisi soittaa poliisit. Täytyy myöntää että hiukan loukkaanuin hänen töykeästä käytöksestä. En ehtinyt edes kysyä haluaako sinappia tai ketsuppia nakin kanssa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oipas törkeää käytöstä häneltä.  Voit nostaa esitutkinnan pystyyn kunnianloukkauksesta. 

Vierailija
2/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on absolutisti? Ja olutnakkia tyrkytit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ois halunnut vegenakin?

Vierailija
4/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sekopäitä kyllä piisaa kerrostaloissa! Minä ostin kuusi rasiallista punalappuisia siskonmakkaroita ja pursotin kolmelle naapurille makkaramassat postiluukuista sisään. Yksi valittaa verottajalta tulleen kirjeen menneen pilalle, toinen valittaa kissansa piehtaroineen makkaruksesa ja kolmas älypää ei suostu edes puhumaan minulle, joten en pysty edes selvittämään mikä häneen ylipäätään on mennyt...

Vierailija
5/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttia..😂tiputa se nakki vaan luukusta ja ruutaa ne sinappi ja ketsuppi perään. Hulluna se mies on kun ei ymmärrä edes syödä. Suuttuu vielä kun tarjotaan ruokaa.voisit ehkä soittaa 112 ja tilata ambulanssin viemään osastolle teemalla tarjosi naapurille lounaan mut se huutaa ja huitoo kämpillä että hän käyttäytyy hieman erikoisesti

Vierailija
6/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on absolutisti? Ja olutnakkia tyrkytit.

Tuo kuulostaa aika uskottavalta syyltä. Täytyy ostaa absolut vodkaa ja koittaa sillä hyvitellä. Olen vähän arka niin en uskalla avata ovea.

Ap.

Vierailija
7/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moilanen naapurista terve?

Vierailija
8/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ensi kerralla omalla luonnonkuorinakillasi

Vierailija
9/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moilanen naapurista terve?

Terve on vain sellainen jota ei ole kunnolla tutkittu.

Vierailija
10/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita ensi kerralla omalla luonnonkuorinakillasi

En laita pyhää mailaa paikkoihin jossa on selkeä loukkaantumisen vaara.

Ap.

Vierailija
11/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tän uunoleffan. Eikös se niiden nakkien kanssa elvistellyt pihalla tai parveekkeellakin?

Vierailija
12/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan tän uunoleffan. Eikös se niiden nakkien kanssa elvistellyt pihalla tai parveekkeellakin?

Elvistely nakin kanssa. Lauletaanko siinä nakille bii babba luula your my beibe?

Vierailija
13/13 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä luovuta hankalan naapurin kanssa. Ostin sellaisen lasten lumilapion mikä mahtuu näppärästi postiluukusta. Kokeilen seuraavaksi tarjota sillileipiä ja suolakeksejä. Jos ei nekään kelpaa niin pitsaslaisseja. Ois mulla hyviä paniikkilääkkeitäkin mutta niiden tarjoaminen tuntuu vähän arveluttavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi