Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saa kysellä mitä mieleen juolahtaa

Vierailija
06.11.2019 |

Olen tällä hetkellä sen verran tylsistynyt, että ajattelin antaa mahdollisuuden esittää kysymyksiä taivaan ja maan väliltä. Ehkä saamme aikaan jonkinlaista keskustelua ja minä saan tapettua aikaa sen tunnin verran, että pääsen katsomaan rikospaikkaa ja palstakin painuu unten maille sen jälkeen.

Olen kyllä itseäni koskeviin kysymyksiin vastaillut ennenkin, mutta ainakin viimeaikaiset keskustelut ovat poistuneet aikas äkkiä. Ehkä mieluummin peräänkuuluttaisin ihan yleistä keskustelua ihan mistä tahansa mihin voisi muutkin kirjoittelijat yhtyä ja saada pidempääkin ajatustenvaihtoa aikaan. Tai sitten kysyä sen perinteisen "miksi pelkäät naisia?" Aihe on vapaa. Toivottavasti...

Terveisin Naispelko26

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on olla nuori ihminen 2019?

Vierailija
2/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Underberg mielestäsi hyvää vaiko herkullista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on olla nuori ihminen 2019?

Meno on aika ulkonäkökeskeistä, ja tuntuu että nuorilta ihmisiltä vaaditaan aika paljon kaikilla elämän osa-alueilla siihen nähden, että elämää ja kokemuksia elämään liittyen on varsin vähän takana. Oman käsitykseni mukaan ihmisten pitäisi mahtua tiettyyn muottiin, vaikkakin samaan aikaan käsketään olla oma itsensä ja miten erilaisuus on rikkautta. Ja nämä kaikki edellä mainitut asiat johtavat monilla siihen riittämättömyyden tunteeseen ja masennukseen.

Tämä siis minun näkemykseni asioista.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
4/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko kännykässä olla maksullinen tietoturva. Miten mobiilimaksaminen?

Vierailija
5/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Underberg mielestäsi hyvää vaiko herkullista?

Piti ihan googlettaa moinen Underberg, ja voinen todeta tietämättömyyteni kyseisen tuotteen mausta.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
6/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi äijä ei voi korjata tota jääkaappia? 1 ainut nuppi! Itellä ei sormivoimat riitä.

Vierailija
7/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko kännykässä olla maksullinen tietoturva. Miten mobiilimaksaminen?

Eikai luurissa tarvitse olla tietoturvaa jos ei tahdo. Minulla on ja siltikin joku taho varmaan lurkkii kaikki viestini ja puheluni jonnekin äärimmäisen tärkeiden tietojen kansioon. Salasanoista puhumattakaan. Mobiilimaksaminen on varmaan ihan näppärä keino maksaa, mutta en itse käytä kyseistä toimintoa joten siitäkin kokemukset ja tietämys aikas olemattomat.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
8/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen? Jos et, miksi et?

Vierailija
9/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pieras?

Vierailija
10/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Angela Merkel poistuu johtajan paikaltaan? Nykyään se näkyy olevan kokoajan johtamassa.

Vierailija
11/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö kuinka aktiivisesti naista elämääsi? Allekirjoituksestasi saa sellaisen kuvan, että se asia kuvastaa sua vaikka voi olla ettei tavallista sinkkumiestä enempää. Käytätkö tinderiä vai kierrätkö kaukaa? Mikä on suhtautumisesi näihin?

Vierailija
12/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks toi äijä ei voi korjata tota jääkaappia? 1 ainut nuppi! Itellä ei sormivoimat riitä.

Ehkä hän pelkää epäonnistumista asian suhteen. Tai sitten häntä ei vaan jaksa kiinnostaa yhtään vähempää koko kaappi. Onko hän sanonut, että "Joojoo" tai "Huomenna sitten" kun olet pyytänyt korjaamaan? Jos mainitut lausahdukset ovat esiintyneet korjauskehotuksen yhteydessä, niin uskallan väittää, että jääkaappi näkee vielä monta huomista rikkinäisenä. Laiskuuskin saattaa olla yksi syyllinen.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
13/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen? Jos et, miksi et?

Vaikea kysymys, koska tavallaan olen onnellinen ja tavallaan en. Olen ihan suht onnellinen kuitenkin vaikka elämästäni puuttuu monia sellaisia juttuja joita "pitäisi olla". Minulla on kuitenkin sellaisia asioita elämässäni, jotka tuovat iloa elämääni ja olen kuitenkin ihan suhteellisen terve ihminen. Enpä tiedä voiko varsinaisesti valittaa kun asiat voisivat olla paljon huonomminkin. Valitan kyllä silti välillä, mutta niinhän me kaikki.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
14/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pieras?

Minä ainakin.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
15/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksi rakkauden?

Vierailija
16/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Angela Merkel poistuu johtajan paikaltaan? Nykyään se näkyy olevan kokoajan johtamassa.

Ei koskaan. Ainakaan niin kauan kuin siinä henki pihisee. 

Terveisin Naispelko26

Vierailija
17/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sunulla, asiallisesti kirjoittavalla ihmisellä, on niin outo nimimerkki?

Vierailija
18/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisissa pelottaa?

Vierailija
19/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö kuinka aktiivisesti naista elämääsi? Allekirjoituksestasi saa sellaisen kuvan, että se asia kuvastaa sua vaikka voi olla ettei tavallista sinkkumiestä enempää. Käytätkö tinderiä vai kierrätkö kaukaa? Mikä on suhtautumisesi näihin?

En etsi naista. Tulkoon vastaan jos on tullakseen, etsimällä ei tunnu ainakaan löytyvän. Asioita ei tokikaan helpota se, että kärsin tosiaan jonkinasteisesta naispelosta, että olisi parempi jotenkin ihan ystäväpohjalta tms. tutustua naiseen ja päästä eroon siitä pelosta sitä tiettyä naista kohtaan. Tämähän on aika tuhoon tuomittu tyyli jolla ajautuu parhaimmassakin tapauksessa sellaiseksi "veljeksi" naiselle tai tytölle.

Tinderiä testasin kesällä ja meni ihan pepulleen. Sain kuvattomana ja ihan höpöhöpö esittelyllä paremmin mätsejä kuin kuvallisella ja jokseenkin asiallisella profiililla. Kuvallisella sain pääasiassa feikkejä. Nettideitellä olen joskus pyörinyt ja saanut sielläkin parempia tuloksia kuvattomana. Aika harvoin mitään järkeviä keskusteluja sieltäkään aikaan sain, ja kun sain niin ne kuivui heti kasaan, tai sitten minun annettiin kuulla kunniani.

Ihan kivoja varmasti nuo tinderit sun muut sellaisten kannalta joilla vientiä piisaa. Näen ne aika pinnallisina juttuina, mutta ihan kivoja juttuja joillekin. Ei kuitenkaan minua varten.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
20/25 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sunulla, asiallisesti kirjoittavalla ihmisellä, on niin outo nimimerkki?

Koska se kuvastaa minua. Joskus aikanaan tein keskustelun jossa kerroin pelkääväni naisia, varsinkin kauniita naisia. Sieltä se sitten jotenkin tarttui mukaan se nimimerkki "NaispelkoXX"

Terveisin Naispelko26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän