Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö käytettyjä sukkia tai alusvaatteita itse tai lapsellasi?

Vierailija
06.11.2019 |

Eli voitko osta esim kirpparilta toisten vanhoja sukkia ja alusvaatteita. Sitren kiinnostaisi tietää syy miksi tai miksi ei?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI

Vierailija
22/29 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kauheasti vastaan käytettyjä alusvaatteita. Itse myin urheilurintsikat, jotka olivat käyneet ehkä kahdesti päällä (malli painoi mulla niskaa). Laitoin pienen hinnan ja kirjoitin, että ovat olleet vain paristi päällä eikä ole käytetty hikiliikunnassa, meni kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat ainoita vaatekappaleita, joita en osta kirpputorilta! Epähygieenistä ja jotenkin kieroutunutta olisi ostaa 🤢

Kalsareita ja sukkia saa halvalla esim; Tokmannilta. Kyllä se raja johonkin pitää vetää.

Minne hyvät vähänkäytetyt kalliitkin sukat ja alushousut pitäisi sinun mielestäsi laittaa?

Käyttää itse loppuun. Mikä siinä on niin vaikeaa

Vierailija
24/29 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat ainoita vaatekappaleita, joita en osta kirpputorilta! Epähygieenistä ja jotenkin kieroutunutta olisi ostaa 🤢

Kalsareita ja sukkia saa halvalla esim; Tokmannilta. Kyllä se raja johonkin pitää vetää.

Minne hyvät vähänkäytetyt kalliitkin sukat ja alushousut pitäisi sinun mielestäsi laittaa?

Miksi muiden pitäisi käyttää sinun vanhoja alusvaatteista ja sukkia, jotta voit itse aina ostaa uusia? Miksi et itse voi käyttää niitä pidempään?

Vierailija
25/29 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites lasten kohdalla?

Vierailija
26/29 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä! Ystävälläni oli tapa tuoda minulle vaateita Lautasaaresta.Olin häntä pidempi ja kehomme eri kokoa,eri malisia.Hän oli varakas ja halusi eron vaateistaan,voidakseen ostaa uusia,tarvitsi tilaa kaapinsa.Lisäksi ei kirputorit saanut myytyä, ylijäämäsä minullekko?.Ymärtämättä ne eivät käy minulle!Kerran sanoin katso nyt, nämä housut onko sopivat? Lahkeet pohkeisiini .Totesi ihan hyvät on, kuin Caprit sinulle. Mitä järkeä on pyytämättä toiselle henkilölle rajaa vaateita.Jotka ei sovi ja jotka itse sitten vien Uff laatikoon?Kerran kihadin.Toi nipun vanhoja alushousuja.Olivat ne siistit.Mutta isot ja lisäksi,en muiden Alushousuja käytä.Loppu vaateiden rajaaminen minulle.

Vierailija
27/29 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta myöskään käytettyjä kenkiä. Alusvaatteet ja sukat ovat sen verran intiimejä vaatekappaleita, ettei niitä edes laiteta kirppiksrlle. Yleensä ihmiset käyttää ne itse loppuun ja heittää lopulta roskiin.

Vierailija
28/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites lasten kohdalla?

No kyllähän lapsetkin käyttää loppuun, kunnes sukassa reikä tai alushousut käy pieneksi. En koskaan ostaisi tai kellekään antaisi käytettyjä alusvaatteita. Ne on henkilökohtaiset.

Vierailija
29/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Kyllä ne pitää uutena ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä