Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti aamulla 7 jälkeen töihin ja tuli äsken kotiin

Vierailija
06.11.2019 |

Tällaisia ne sen työpäivät on aika useasti. Jaksaisitko sinä, jos miehesi olisi aina töissä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähtee 9 ja tulee puoliltaöin.. että älä valita

Vierailija
22/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa todella rankkaa itse maata kotona ja valittaa, kun mies tuo leipää pöytään.

En ole tänäänkään aamu kuuden jälkeen maannut kuten en yleensäkään päivisin makaa. Olen hoitanut asiakkaitten puheluita, sähkömiesten asioita, laittanut lapsen kouluun, antanut ruokaa lapselle kavereineen, katsonut että on läksyt tehtynä. Kohta annan ruokaa miehelle, teen perheelle iltapalat, saunotaan ja nukkumaan. Ap

Olet ollut palstalla koko päivän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtee joka aamu klo 6 ja tulee 21-00. Yleensä kerkeää nukkumaan sen 5-6h. Sen mitä lapsi antaa nukkua ja menee taas. Usein myös viikonloput menee pääosin töissä.

Vierailija
24/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa todella rankkaa itse maata kotona ja valittaa, kun mies tuo leipää pöytään.

En ole tänäänkään aamu kuuden jälkeen maannut kuten en yleensäkään päivisin makaa. Olen hoitanut asiakkaitten puheluita, sähkömiesten asioita, laittanut lapsen kouluun, antanut ruokaa lapselle kavereineen, katsonut että on läksyt tehtynä. Kohta annan ruokaa miehelle, teen perheelle iltapalat, saunotaan ja nukkumaan. Ap

Samalla palstailen, kun teen noita töitä. Unohdin mainita että lämmitin taas uuninkin.

Vierailija
25/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähtee 5.30 aikaan ja välillä tulee kotiin 19-21 välillä. Viikonloputkin useasti töissä. Normipäivä miehellä matkoineen 5.30-16.

Itse lähden 6.30-6.50 ja tulen kotiin noin klo 17.

Lapsia?

Vierailija
26/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla palstailen, kun teen noita töitä. Unohdin mainita että lämmitin taas uuninkin.

Kuinka monta kertaa olet käynyt vessassa?

Vierailija
27/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin jaksaisin. Itse asiassa mieheni on matkailutyössä ja monta kertaa kuusta reissussa. Olen aina ollut sellainen, että nautin suuresti myös omasta ajasta vaikka olen parisuhteessa. Mielestäni se myös edistää parisuhdetta, ettei näe liikaa ja ole tavallista arkea joka päivä. :)

Vierailija
28/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on maatila joten mies on töissä 7-21 joka päivä. Pari kertaa kuussa pitää vapaata tai lyhyempää päivää. Kiire aikoina tulee kotiin vasta yöllä.

Vierailija
29/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee niin epäsäännöllisiä hommia, että ei tiedä milloinkaan missä päin ympäryskuntia se on menossa, monesti se selviää siinä päivän aikana sitten. Välillä saattaa käydä kotona parikin kertaa ja aamuyöstä vasta tulla yöunille. Tai sitten treffataan joko kotikaupungissa tai naapurikaupungissa ruokailun merkeissä ihan fiilispohjalta vuorotellen toisen perään soittamalla. Itsekin saatan lähteä yllättäen vaikka 50km päähän käymään jossakin kaupassa tms.joko yksin tai lapsen kanssa.

No tämä toimii meillä, kun ei muutenkaan eletä sitäkään vähää säännöllisesti enään, kun jäin syyskuussa kesälomalle ja jatkan nyt äitiysloman merkeissä kotona olemista. Tein aiemmin pelkästään yötöitä ja silloin elettiin viikko yörytmissä ja toinen aamurytmissä. Nyt ei ole mitään väliä muulla kun satunnaisilla päivähoitoon viemisillä ja edeltävänä iltana ajoissa nukkumaan menolla, hyvin se näyttää lapsi sopeutuvan tällaiseenkin.

Vierailija
30/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei poistunut koko päivänä kotoa! Tosin sillä kävi 4 jotain verkostoitumiskumppania myymässä tai ostamassa, joten ei ole ollut rauhallista hetkeä.

Vierailija
31/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen päivät on matkoineen 11h ma-pe. Aika usein myös viikonloput töitä (ylitöitä). Ei mua haittaa, kun talvella on sitten lomautettu taas pari kuukautta. 

Mun oma työpäivä 9h matkoineen. 

Vierailija
32/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa-joo ja uli uli-uu...! Isäni teki koko (työ)ikänsä 12 - 16 tuntisia päiviä joka jumalan päivä. Jouluaatto oli ainoa päivä, jolloin saatettiin pitää vapaata. Isä toi leivän pöytään, eikä mistään ollut puutetta - kuis on ap:lla? Vai meinatko, että miehen pitää istua Sinun vieressäsi ja nauraa tauotta tyhjää naurua ja ruoka sekä kaikki muu tulee jostain taikajutusta aivan kuten jossain Frendeissä tai Sohvaperunoissa...?

Vierailija
33/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti töihin 15 vuotta sitten klo 7.00 eikä ole vieläkään tullut takasin.

Vierailija
34/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä minulle - 11 tuntia jos matkat lasketaan mukaan. Oletko itse töissä? Jos et, niin miksi et?

Vierailija
35/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole ihan normaali työpäivä?

Mä lähden yleensä 6:45 ja palaan aikaisintaan 17:15 . Yleensä 18:00-19:00.

ei tämä ole koskaan herättänyt mitään ihmetystä miehessä.. tykkää varmaan kun saa omaa aikaa

Normaali työpäivä on n. kahdeksan tuntia.

Vierailija
36/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös muuten juuri pienten lasten isien työpäivät veny yleisimmin ylitöiksi. Arvelen, että jäävät "töhin" pelaamaan ja Iltistä lukemaan. Kotona sitten suoraan siihen valmiiseen päivällispöytään.

Vierailija
37/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden huomenna töihin klo 7 ja palaan n klo 21.30. Kaikkien työt eivät vaan ole 8 h ja virka-aikaan.

N46

Vierailija
38/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on töissä joka päivä 7-18(20) ja kotona ollessakin tekee koko ajan töitä. Ja jos on työmatkoilla, voi olla monta päivää pois kotoa. Minäkin olen yrittäjä mutta pidän päivät 10-tuntisina. Kotona 5 kouluikäistä lasta, jollain ne pitää elättää.

Vierailija
39/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mies lähti töihin 1995 kesäkuun ekana päivänä aamulla, eikä ole vieläkään tullu takas

. voitinko ?

Vierailija
40/43 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kopaisit kasseja heti eteisessä että onko varmasti sihteeri tehnyt työnsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan