Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkaa Power ketjun nettisivujen kanssa tarkkoja

Vierailija
06.11.2019 |

Voivat sivuillaan kaupata tiettyä tuotetta, mutta sitten ostettaessa tuote onkin ihan muuta. Koska on niin vahva tunne mitä ostaa, niin ei sitten ole niin tarkkana, että mitä saa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Kiinasta suoraan halvalla.

Vierailija
2/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt esim. tulee tuo Mustan Perjantain tarjoukset niin kehoitan ottamaan kuvakaappaukset Powerin myyntisivuilta. Seuraamaan tilausta. Jos tilaatte jotain niin katsokaa että myös kirjautuu ylös semmoisena kuin myyntisivulla esitetään.

Tosi on näin.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti joutunut Powerin "hinnoitteluvirheen" uhriksi:)

Muista 60 päivän palautusoikeus.

Vierailija
4/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliexpress ei tee hinnoitteluvirheitä.

Vierailija
5/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti joutunut Powerin "hinnoitteluvirheen" uhriksi:)

Muista 60 päivän palautusoikeus.

Kerkisin jo avaamaan tuotepakkauksen. En edes muista miten oli pakattu.

Pitää vaan hyväksyä joutuneensa Powerin uhriksi ja niellä paskan maku.

Selvää on etten osta heiltä enää mitään. Harmittaa etten huomannut kusetusta.

Gigantti meinasi kesällä viedä minulta pakastimen ilmaisen kuljetuksen, mutta sain sen selvitettyä itselleni takaisin koska huomasin asian heti. Heilläkään ei siis nettisivujen lupaus kirjautunut kauppaan kuten sivut väittivät. Tätä Powerin kusetusta en sitten kiireessä hoksannut.

ap.

Vierailija
6/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mydään tavaraa, jota ei ole olemassakaan. Kun käytiin viikkojen jälkeen peräämään, niin laiva oli kuulemma uponnut🤣

Vierailija
7/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, kyllä se ranneke on aina ranneke, väri vaihtelee päivittäin, eikä sitä tietenkään kerrota netissä 😆

Vierailija
8/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen anonyymi henkilö, niin ei maksa mitään, esim. julkista häpeää:), selittää tätä asia loppuun, kuten se on. Elikkä ainut sekoilija tässä jutussa olen minä ap.

En nyt enempää pura auki tapausta, mutta sain powerilta sen mitä tilasin. Anteeksi että erehdyin luulemaan että tapahtui jotain muuta.

Minulla itselläni meni kuukaudessa eri versiot sekaisin, ja kuvittelin että halusin jotain muuta.

Pahoittelen.

ap.

Vierailija
9/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva tai en usko.

Vierailija
10/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh, kyllä se ranneke on aina ranneke, väri vaihtelee päivittäin, eikä sitä tietenkään kerrota netissä 😆

Kyse oli Rasberry pi 4 värkistä.

Katsoin tänään myyntikoteloa että 2GB malli ja että minua petetty. Heikoin malli vaikka heikointa en halunnut. Tästä tein päätelmän että minua on kusetettu. Mielikuvitus teki tepposet ja kuukaudessa sain käsityksen että Rasberry pi 4 mallit menevät 2GB, 4GB, ja 6GB ja olen tilannut keskimmäisen mallin eli 4GB mallin ja olen saanut vain 2GB mallin.

Kunnen nyt sitten katselin noita malleja ja aluksi ihmettelin että mikä 1GB malli, eihän semmoista ole olemassakaan. Kunnes oivalsin että mallit menivätkin 1GB, 2GB ja 4GB. ja olin siis saanut Powerilta oikean mallin joka oli keskimmäinen Rasberry pi 2GB.

Avainasemassa asian selviämisen kanssa oli siis tuo että muistin 100% varmasti että halusin keskitehoisen mallin ja sen sain.

Kiitos ja näkemiin.

ap.

Vierailija
11/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt useamman kerran ostaa Powerista tuotteita, joita he mainostavat netissä. Olen ikäänkuin saanut tuotteen varattua netissä, mutta lopullista vahvistusta tuotteen saamisesta ei tule koskaan myymälästä. En ole onneksi maksanut tuotetta etukäteen, mutta outoa kaupata tavaraa ja sitten sitä ei ehkä olekaan vai onko. Samainen tuote voi tulla pian uudelleen myyntiin. Soitin asiakaspalveluun, mutta he eivät osanneet oikein selittää, mistä tämä johtuu. Koskaan eivät kuitenkaan palanneet uudelleen, milloin voisin saada tuotteen.

Vierailija
12/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaisi mitään minkä saamiselle on kiire, esim kodinkone rikkoutuneen tilalle. Toimitusaika 2-5 päivää vaihtuu viikon päästä "lähtee varastolta ihan heti" vakuutteluihin ja saapuu parin viikon päästä. Sillä välin kyllä samaa tuotetta saapuu lähimyymälöihin, mutta tuotetta ei voi vaihtaa samanhintaiseen myymälän tuotteeseen, koska verkkokauppa ja myymälä ovat erillään toimivia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi