Lue keskustelun säännöt.
Kun on köyhän miehen vaimo ja melkein aina kotona
06.11.2019 |
Niin ei tarvitse laittaa itseään. Ainoa mun kauneudenhoitoni on kun käyn kampaajalla ehkä 4 kertaa vuodessa värjäyttämässä ja leikkauttamassa hiukseni. Ei tosin olisi edes varaa ripsienpidennyksiin, hiustenpidennyksiin, kulmien kestovärjäyksiin eikä kynsienlaittoon eikä edes ketään kenen takia tarvitse niitä laittaa.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Mies voi leikata itse, jos ei löydy kaveria jonka sen tekee. Säästää pitkän pennin.
Meilläkin mies leikkaa/vahaa mun ylimääräisen karvoituksen, jopa nauttii siitä. Itse värjään hiukset, ripset ja kulmat kestovärillä. Näin säästää monta sataa euroa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen rikkaan miehen vaimo eikä minulla ole ripsien tai hiusten pidennyksiä, kulmakarvojani en ole värjäyttänyt sitten yhden allergisen reaktion. Hiukseni ovat kauniisti harmaantuneet, joten en myöskään niitä ole värjäyttänyt ainakaan 5-6 vuoteen. Kynsiäni en enää pilaa millään kestoratkaisuilla. Ylipäätään yritän välttää kaikkia mahdollisia myrkkyjä parhaani mukaan.
Mieheni tietää kyllä minkä näköinen olen luonnollisessa tilassa ja hyvä niin. Meikkaan, jos lähdemme ulos. Muuten selviän arkipäivästä BB-voiteella ja ripsivärillä.