Mies huolissaan entisestä sänkykumppanista
Moi kaikki,
juteltiin tuossa eilisiltana mieheni kanssa seksikokemuksista naureskellen ja lopulta päästiin sitten aiheeseen exät ja varustus. Noh. Itselläni on kokemusta yhdestä tosi isosta (pitkä ja ranteenpaksuinen). Kerroin lopulta tästä miehelleni (normaali 15 senttinen peruskikkeli) ja hän hetken mietittyään halusi kuulla lisää ja varsinkin siitä, miten itse olin isoon vehkeeseen suhtautunut. Kerroin että olihan se tavallaan kiihottavaa, mutta enemmänkin pelotti yhdyntä, kun aiempaa kokemusta ei ollut. Tänään ollaan kuitenkin jatkettu keskustelua ja haluaisin kuulla:
A: onko muilla pareilla vastaavasta keskustelusta kokemusta, oliko harmitonta?
B: Miksi miehet stressaatte niin paljon koosta. Syystä me pariksi ollaan päädytty.
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (31)
Ensinnäkin, kiitti kaikille vastauksista!
Oletan nyt muutama päivä asian ympärillä elettyämme, että kyse on uteliaisuudesta. Miestä tuntuu kiinnostavan etenkin tuntemukset ja se miten suhtauduin itse isoon sen koettuani :) Keskustelu on ollut mukavan avointa ja olen ehkä uskaltautunut itsekin avautumaan nuoruusvuosista ja ihan hauskaa on ollut.
Ja nyt jokaiselle joka jäi miettimään, että miltä se iso tuntui tai miten siihen itse suhtauduin, niin olihan se ensialkuun yllätys. Näin varustuksen ensin löysänä ja sitten se vielä kasvoi ihan kiitettävästi. Vaati paljon lämmittelyä ja totuttelua, eikä esim. takaapäin ollut mitään asiaa sisälle. Kokemuksena kiva ja ainakin sain sen asian itselleni selväksi "onko isompi parempi". Sitä oli hauska pyöritellä löysänä, sen muistan :D
Rauhaa ja rakkautta kaikille, ihmisiin me ihastutaan, ei tiettyihin ulkoisiin piirteisiin <3
Olen aina jutellut entiset suhteet läpi kun olen aloittanut vakavasti uuden naisen kanssa. Niitä vakavia suhteita on kertynyt kaksi. Muita seksisuhteita vajaa kymmenkunta, joissa en ole välittänyt naisen menneisyydestä, enkä sitten oikeastaan naisesta itsestäänkään. Miehenä tietysti kiinnostaa kaksi asiaa; kumppanien määrä ja niiden koko. Määrä antaa osviittaa naisen sitoutumishaluista. Koko ei juuri mistään. Itselläni on normaalia isompi ja olen siihen varsin tyytyväinen. Sillä omalla koollakaan ei ole itselleni niin väliä, koska tajusin sen vasta myöhemmällä iällä. Sitäpaitsi isompi olisi seksissä jo selvästi hankalampi. Mielestäni nämä asiat on hyvä keskustella heti alussa. Miehenä totuutta joutuu tietysti hieman pureskelemaan ja käymään läpi päissään, mutta samalla vaakakupissa on oma halu jatkaa suhdetta ja sitoutua uuteen kumppaniin. Ja kuitenkin nainen sellaisena kuin hän juuri sinulle haluaa olla on se tärkein asia, ei kummankaan eletty ja historiaan jäänyt elämä. Sanoisin että sen asian rehellinen myöntäminen pieni pohtiminen tekee hyvää omalle henkiselle kasvulle. Kun asian on tehnyt itselleen selväksi ja työntänyt unohduksiin, ei sitä enää tarvitse pienessä päässä miettiä. Naisille vietisi olisi että olkaa rehellisiä ja puhukaa uusille kumppaneillenne heti alussa, sillä siinä näette mikä on miehen kyky kestää hänelle ehkä vaikeita asioita ja se ei muodutu ongelmaksi myöhemmässäkään vaiheessa - kummallekaan.
Sorry edellisen viestin kirjoitusvirheet. Lukulasit taas hukassa.
Voin kyllä rehellisesti sanoa, että jos uusi mies alkaisi entisten kumppanien kalujen kokoja kyselemään niin en kyllä enää vakavissaan voisi moista henkilöä ottaa. Ei kai aikuiset ihmiset noin lapsellisesti voi toimia?
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä rehellisesti sanoa, että jos uusi mies alkaisi entisten kumppanien kalujen kokoja kyselemään niin en kyllä enää vakavissaan voisi moista henkilöä ottaa. Ei kai aikuiset ihmiset noin lapsellisesti voi toimia?
Lueppa tätä palstaa vähän enemmän. Vaikuttaisi että koko on se suurin parinvalintaan vaikuttava tekijä. Toki jos oikeassa elämässä tilanne olisi tämä ja tämän palstan jutut pitäisi paikkansa, 99% miehistä tumputtaisi yksin kotona ja väestönkasvu olisi romahtanut, kun vain isokulliset kelpaisivat jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueppa tätä palstaa vähän enemmän. Vaikuttaisi että koko on se suurin parinvalintaan vaikuttava tekijä. Toki jos oikeassa elämässä tilanne olisi tämä ja tämän palstan jutut pitäisi paikkansa, 99% miehistä tumputtaisi yksin kotona ja väestönkasvu olisi romahtanut, kun vain isokulliset kelpaisivat jatkoon.
Tuskin siitä syystä, mutta juuri noinhan on käymässä. Nuorten miesten osuus seksittömistä kasvaa räjähdysmäisesti, ja syntyvyys jatkaa laskuaan.
Minun puolisosi petti exäänsä työmatkalla isokullisen kaverin kanssa. Ei antanut ekana iltana tuolle kaverille peppua, vaikka tämä kovasti pyysi, mutta toisena iltana sai tuota isoa b-rappuun. Kun puolisoni kertoi tästä työmatkasta minulle, ja isosta kalusta perseessään, tuli minulle kaamea stondis. Voitte vain arvata mihin panin...
Ei kaikkea tarvitse kertoa ja jakaa, edes parisuhteessa.
näin ip;nä pakko tunnustaa että tyytyväinen olen yhteen naiseen vaimoon joka mulla ollut ja on.ei siis muita kokemuksia.liekö meitä montakaan prosentia suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkea tarvitse kertoa ja jakaa, edes parisuhteessa.
Aika monessa parisuhteessa ei ole siihen tarpeeksi luottamusta.
Suhteen alussa joku 20v sitten kävin tommosen keskustelun ja kyllä se vähän jäi kaihertamaan mieleen. Toki siihen tuli se peruslitania, että ei se sitä osannut käyttää jne jne. Varsinkin ihon alle pääsi se, kun nainen oli aiemman kanssa saanut orgasmin (harvoin toki) ilman lisäkiihotusta ja me ei siihen koskaan päästy yli 15v aikana.
Nykyään sitten olen hoksannut, että mulla onkin ihan ok kokoinen ja ei haittaa mikään kumppanin historiassa tapahtunut. Uudessa suhteessa olen nähnyt satoja naisen yhdyntäorgasmeja, joita hänkään ei ollut juuri koskaan saanut ennen minua.
Eli kyllä se nautinto lähtee keskinäisestä kemiasta ja halusta. Ja toisen itsetuntoa voi sopivasti nostaa vielä kehuilla. Sekin on aika tärkeää molemmille tuntea olevansa haluttava.