Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on köyhän miehen vaimo ja melkein aina kotona

Vierailija
06.11.2019 |

Niin ei tarvitse laittaa itseään. Ainoa mun kauneudenhoitoni on kun käyn kampaajalla ehkä 4 kertaa vuodessa värjäyttämässä ja leikkauttamassa hiukseni. Ei tosin olisi edes varaa ripsienpidennyksiin, hiustenpidennyksiin, kulmien kestovärjäyksiin eikä kynsienlaittoon eikä edes ketään kenen takia tarvitse niitä laittaa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
2/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on 👍

Kyllä.

Vierailija
4/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on talvi ei tarvitse ajella säärikarvoja!

Vierailija
5/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ns köyhän miehen vaimo.

Kerran vuodessa kampaajalla jossa laitetaan raidat ja leikataan latvoja. Pitkät hiukset niin ei tarvitse useammin käydä ja luonnolliset raidat niin ei juurikasvukaan näytä pahalta. Kulmia värjään itse ja muotoilen.

Meikkaan kevyesti joka päivä ja laitan hiuksia. Itsellä freesimpi olo ja aina valmis lähtemään esim puistoon lasten kanssa. Myös mies varmastikin tykkää kun laittaudun. En myöskään pukeudu rumiin vaatteisiin kotona. Nyt mustat leggingsit ja harmaa collegemekko ja harmaat villasukat.

Ollaankin aika onnellisia. En vaihtaisi miestäni rikkaampaan. Toki jos oma mies rikastuisi (tai minä) niin mikäs siinä sitten mutta muuten on hyvä näin 😊

Vierailija
6/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku akka tuhlannut miehensä rahat baarissa ja nyt uhriutuu. Joillekin eivät vain mitkään rahat riitä ei omat eikä lainatut.

Vierailija
7/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ole varaa käydä neljää kertaa vuodessa kampaajalla! :D

Muut hoituukin omasta takaa, en tarvii ripsiä tai tekokynsiä. Omat kasvaa hyvin ja runsaasti.

Vierailija
8/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon ns köyhän miehen vaimo.

Kerran vuodessa kampaajalla jossa laitetaan raidat ja leikataan latvoja. Pitkät hiukset niin ei tarvitse useammin käydä ja luonnolliset raidat niin ei juurikasvukaan näytä pahalta. Kulmia värjään itse ja muotoilen.

Meikkaan kevyesti joka päivä ja laitan hiuksia. Itsellä freesimpi olo ja aina valmis lähtemään esim puistoon lasten kanssa. Myös mies varmastikin tykkää kun laittaudun. En myöskään pukeudu rumiin vaatteisiin kotona. Nyt mustat leggingsit ja harmaa collegemekko ja harmaat villasukat.

Ollaankin aika onnellisia. En vaihtaisi miestäni rikkaampaan. Toki jos oma mies rikastuisi (tai minä) niin mikäs siinä sitten mutta muuten on hyvä näin 😊

Minä kuljen ilman meikkiä joka paikkaan. Ehdotin minä joskus miehelleni noita esim kynsienlaittoa mutta se kauhistui hintoja.

Vierailija
9/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaat väriin, jos teet sen vain neljästi vuodessa? Kuljet siis ison osan vuodesta juurikasvu loistaen.

Vierailija
10/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut hoituukin omasta takaa, en tarvii ripsiä tai tekokynsiä. Omat kasvaa hyvin ja runsaasti.

Yksi kerta kampaajalla maksaa 80 € eli ei kovin paljon ja muuten olen aivan harmaa hiuksistani.

Vierailija
11/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlaat väriin, jos teet sen vain neljästi vuodessa? Kuljet siis ison osan vuodesta juurikasvu loistaen.

Mulla on aivan harmaat hiukset. Kävisin useammin kampaajalla, jos olisi varaa.

Vierailija
12/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kerta kampaajalla maksaa 80 € eli ei kovin paljon ja muuten olen aivan harmaa hiuksistani.

Missä saa värin ja leikkauksen 80 eurolla? Kuinka lyhyet hiukset? Mä olisin kyllä ylpeä harmaistani. Tykkään.

Ja onhan 80 euroa iso summa.

Vierailija
13/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä, mutta kulmien kestoväri ei paljon maksa eikä kynsien laitto. Kaupasta ostaa kulmien kestovärin, maksaa 8€/paketti, ja yksi paketti piisaa vuodeksi ainakin minulla. Halvimmat kynsilakat taitaa olla alle 2€.

Vierailija
14/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä saa värin ja leikkauksen 80 eurolla? Kuinka lyhyet hiukset? Mä olisin kyllä ylpeä harmaistani. Tykkään.

Ja onhan 80 euroa iso summa.

Mä en tykkää harmaista. Puolipitkät hiukset.

Vierailija
15/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusta en tiedä, mutta kulmien kestoväri ei paljon maksa eikä kynsien laitto. Kaupasta ostaa kulmien kestovärin, maksaa 8€/paketti, ja yksi paketti piisaa vuodeksi ainakin minulla. Halvimmat kynsilakat taitaa olla alle 2€.

Joo mutta kosmetologilla laittaminen maksaisi.

Vierailija
16/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ilmainen internet,

Olet saanut jo ihan tarpeeksi:)

Vierailija
17/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi leikata itse, jos ei löydy kaveria jonka sen tekee. Säästää pitkän pennin.

Vierailija
18/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkaahiukset harmaantua, muuten ovat vaaleat. Otan vaaleita raitoja vain kesää vasten kerran vuodessa. Talvellahan olen lähinnä pipo päässä ihmisten ilmoilla.Raidat on mukavampi, kun ne ei heti vaadi uutta väriä niin usein. Tykkään kyllä harmaistani, odotaan vaan saavani lisää niitä.

Vierailija
19/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jotain irtolisäkkeitä, ripsiä ja hiuksia? Ovatko ne joku kauneuden mittari? Kynnetkin voi laittaa ihan itse, kynsiviila ja lakkapullo ei paljoa maksa, ja jos on vähän enemmän pätäkkää tuhlattavaksi, niin voi hankkia geelikynsien tekemiseen tarkoitetun setin ja opetella tekemään kynnet itse. Samoin ripsien ja kulmien värjäys onnistuu kaupan väreillä, esim. Refectocil. Ei ole mitään rakettitiedettä tuokaan puuha. 

Vierailija
20/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta kosmetologilla laittaminen maksaisi.

Minullakaan ei ole varaa taloon :( ilman taloa joudun elämään.... tarkoitan siis miljoonakartanoa, sellaiseen taloon ei minulla paralla ole rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi