Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+ vaikka en sitä vielä uskokaan...

03.06.2006 |

Tervehdys kaikille! Kirjoittelin tänne palstalle säännöllisen epäsäännöllisesti vielä viime vuonna, sitten se jäi. Viime kesäisen 1 tbl vrk-clomien jälkeen lapassa todettiin kohdun väliseinä ja määrättiin clomeja 2 tabl/vrk. Toukokuussa oli viimeiset clomit ja viimeinen kontrolli, jossa todettiin " kolme kunnon clomifen-rakkulaa" . Oltiin siis päätetty lopettaa tähän, mutta lääkäri halusi vielä progesteronikokeen ja muita verikokeita.

Keskiviikkona tein testin, vaikka kiertoa olisi ollut odotettavissa vasta tänä viikonloppuna. Varovainen plussa tuli, ja terveyskeskuksen verikoe vahvisti: positiivinen.

Enhän mä tätä usko, mutta ainakin olen nyt 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen saanut edes plussan.

Varovaisin mielin,

varovaisesti onnellinen mam71

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon Onnea !!! Tiedän ihanan tunteen, itse piinailen PAS-siirrosta pp. 10 ja sain tänään melko selvän haamuplussan kahteen eri testiin. Toivottavasti se vahvistuu ja testipäivänä verikokeessa varmistuu. Esikoiselle joka syntyi myös hoitojen avustuksella yritämme sisarusta.

Onnitellen; Sipuli2

Vierailija
2/2 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös hyvin tuon tunteen. Itsekin sain eilen piiiitkästä aikaa plussan rask.testiin ja ajatukset on sellaiset, että jos tää nyt edes on totta, niin keskenmeno kuitenkin tulee aikanaan... Vaikka kyllä sitä tekee mieli olla hurjan iloinenkin! Takana himpun vaille 2v yritystä, 2km syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän