Miksi kiellät mieheltäsi pleikkarin pelaamisen, kun itse katsot yksinään 3h päivässä netflixiä?
Kommentit (24)
En ole ikinä kieltänyt, pelatkoot jos se tekee oloiseksi, saanpahan itsekin touhuta rauhassa omiani.
Netflix on mun mielestä turha, eli siihen en kuluta aikaa. Ehkä satunnaisesti jonkun dokkarin katson miehen tunnuksilla.
En vaan itse tykkää istua minkään ruudun edessä tunteja päivässä, kun sillä ajalla saa tehtyä vaikka mitä.
Meilla ei edes ole pleikkaria (mies ei juuri valita konsolipeleista jos on parempaakin tekemista) ja Netflixiakin katsotaan tietysti yhdessa. <3
Jos ollaan yhdessa kotona, niin pyritaan tietysti myos tekemaan asioita yhdessa. Sita vartenhan se parisuhde on.
Mulla menee Netflixin kanssa helposti kokonaisia työpäiviä. Mies ei pelaa eikä netflixaa, eikä hänen ajankäyttönsä minua kiinnosta.
Miksi joku kieltää pelaamisen puolisolta?
Meillä minä pelaan.
T. Nainen 35v
Kuka ihme kieltäisi pelaamisen?? Sehän on ihan hyvä harrastus.
Siinä vaiheessa kun puoliso yrittää kieltää jotain vapaa-ajan harrastuksia, niin jokainen täysijärkinen jättää sian välittömästi.
Pelaamisessa toinen puoliso joutuu ulkopuolelle kun miekkonen keskittyy siihen niin sataprosenttisesti. Netflixiä voi katsella rennosti eikä ole pakko olla niin täysi fokus siinä, voi vielä helposti pysäyttää jos rakas puoliso tarvitsee apua jne. Ihan eri juttu!
Musta on surullista, miten ihmiset käyttävät nykyään niin suuren osan ajastaan jotain ruutua aivottomasti tuijottaen.
"Viihdyttäkää mua, en halua ajatella enkä oppia saati sitten tehdä mitään."
Alapeukuttakaa, oi te aivottomat lampaat.
Vierailija kirjoitti:
Pelaamisessa toinen puoliso joutuu ulkopuolelle kun miekkonen keskittyy siihen niin sataprosenttisesti. Netflixiä voi katsella rennosti eikä ole pakko olla niin täysi fokus siinä, voi vielä helposti pysäyttää jos rakas puoliso tarvitsee apua jne. Ihan eri juttu!
Pleikkarissa kun painaa sitä start-nappia niin mene pauselle...
Onko se tosiaan noin helppoa naisena, että kumppanin voi vain "vaihtaa"? Aina on heti uusi kumppani tarjolla? No eipä ihme, että naiset eivät ymmärrä miesten vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pleikkarissa kun painaa sitä start-nappia niin mene pauselle...
Joo mutku nuo pelaa noita nettipelejä nykyään niin ei voi pausettaa ennen kuin parin tunnin sessio on ohi
En kiellä pelaamista, koska enhän voi aikuista ihmistä määräillä, mutta kuten joku sanoikin, pelaaminen on vähän eri juttu kuin Netflixin katselu. Kun mun mies pelaa (tietokoneella) siihen menee aina väistämättä tuntikausia ja se istuu kuulokkeet päässä tietämättä muusta maailmasta mitään, mä pystyn kyllä tehdä telkkaria katsoessani vaikka mitä yhtä aikaa ja ohjelman keskeyttäminenkin onnistuu milloin tahansa.
Miksi osoitat kysymyksesi meille ventovieraille ihmisille etkä puolisollesi?
Vierailija kirjoitti:
Pleikkari jyrääää! Xbotti- ja pc-pellet ovat kaukana takana! Kaipa ne paperipainoksi kelpaavat paremman puutteessa.
Pleikkarin pelaaminen on yksinkertaisten ihmisten turhailua.
Ei tulisi tähän taloon miestä, jolla edes on joku pelilaite. Ei meillä kyllä ole Netflixiäkään, eletään oikeaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme kieltäisi pelaamisen?? Sehän on ihan hyvä harrastus.
Kyllä on keskenkasvuisten meininkiä jos aikuinen ihminen ei keksi mitään tämän hyödyllisempää tekemistä. Sama toki koskee tvtä ja netflixiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan noin helppoa naisena, että kumppanin voi vain "vaihtaa"? Aina on heti uusi kumppani tarjolla? No eipä ihme, että naiset eivät ymmärrä miesten vaikeuksia.
Tottakai. Mitä käki on sattunut jollain tavalla viallisen ottamaan, niin tokihan se kannattaa vaihtaa parempaan. Penkkiurheilu ja peliriippuvuus ovat juurikin pahimmat turn offit.
Vierailija kirjoitti:
Musta on surullista, miten ihmiset käyttävät nykyään niin suuren osan ajastaan jotain ruutua aivottomasti tuijottaen.
"Viihdyttäkää mua, en halua ajatella enkä oppia saati sitten tehdä mitään."
Alapeukuttakaa, oi te aivottomat lampaat.
Tämä. Duolingo mainoslause pitää paikkansa. Vartti duolingoa päivässä ja opit uuden kielen, mitä hyödyt vartista somessa?
Pleikkari jyrääää! Xbotti- ja pc-pellet ovat kaukana takana! Kaipa ne paperipainoksi kelpaavat paremman puutteessa.