Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isä pakoilee haastemiestä, mitä tehdä???

Mutsi
06.11.2019 |

Lasten isä siis pakoilee haastemiestä. Olen laittanut joulukuussa 2018 elatusmaksuasiat käräjille vireille ja huoltajuusasiat tammikuussa 2019. Yhtäkään haastetta ei ole saatu herralle toimitettua, eikä ole onnistunut sijaistiedoksiantokaan. Mitä voin tehdä? Joudunko tätä menoa odottamaan seuraavankin vuoden vielä?! Lasten isä loisii uuden naisystävänsä nurkissa vain, eikä siis edes virallisesti asu siellä. Herraa ei tavoita mitenkään haastemiehet ja alan itse jo olemaan ihan loppu tähän pelleilyyn...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka soitat haastemiehelle ja sanot että nyt olis aika alkaa tienata sitä liksaa. Jos haastemies ei tavoita vastaajaa niin sitten vaan lehteen ilmoitus ja homma hoitoon sitä kautta.

Vierailija
2/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vaikka soitat haastemiehelle ja sanot että nyt olis aika alkaa tienata sitä liksaa. Jos haastemies ei tavoita vastaajaa niin sitten vaan lehteen ilmoitus ja homma hoitoon sitä kautta.

Olen jo moneen kertaan ollut yhteydessä oikeusavustajaan että nyt pitää alkaa tapahtumaan jo pikku hiljaa jotain, mutta aina sama vastaus: ”kyllä haaste toimitetaan tavalla tai toisella”

Huoltajuusasioista selvisi tänään, että on 1.11 julkaistu lehteen jo asia. Että toivon mukaan edes toinen asioista etenee nyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se äijä kun pistää hanttiin haastemiehelle. Tai siis haastehenkilölle oikealla tavalla korrektisti ilmaistuna. Itse lopetin työt elareiden takia eikä ole tarvinut maksaa centtiäkään. Ex kalpeni kun sai kuulla ettei minulla ole tuloja. Oli raukka luullut tekevänsä hyvän tilin.

Vierailija
4/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta oispa hauskaa olla tällainen haastemies. Mitenhän tähän työhön pääsisi?

Vierailija
5/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut miettiä asiaa silloin, kun valehtelit miehelle ottavasti e-pillerin ja pitämällä lapsen vastoin miehen tahtoa?

Vierailija
6/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa muuta ole tehtävissä kuin elää sitä omaa arkea iloinen ja suruineen. Ja antaa muille vinkiksi, että elareiden varaa ei voi sitä eron jälkeistä elämää perustaa.

Vierailija
7/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo haittaa sitä sinun elämää?

Vierailija
8/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat siis lapsiasi? Kaikkea se leipä elättää :(

Toivottavasti olet hankkinut itsellesi vasektomian, noita geenejä ei tarttis siirtää eteenpäin ees vahingossa.

Vierailija kirjoitti:

On se äijä kun pistää hanttiin haastemiehelle. Tai siis haastehenkilölle oikealla tavalla korrektisti ilmaistuna. Itse lopetin työt elareiden takia eikä ole tarvinut maksaa centtiäkään. Ex kalpeni kun sai kuulla ettei minulla ole tuloja. Oli raukka luullut tekevänsä hyvän tilin.

Vierailija
9/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä kakalla ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti. Asia järjestyy kyllä aikanaan.

Vierailija
10/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet hankkinut itsellesi vasektomian, noita geenejä ei tarttis siirtää eteenpäin ees vahingossa.

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteishuoltajuus ja ilmoitin heti erotessa etten rupea maksaan siitä etten näe lapsia joka päivä. Kyse on periaatteesta jota ei tarvitse muiden ymmärtää.

Vierailija
11/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa muuta ole tehtävissä kuin elää sitä omaa arkea iloinen ja suruineen. Ja antaa muille vinkiksi, että elareiden varaa ei voi sitä eron jälkeistä elämää perustaa.

Samaa mieltä. Minä voin antaa vinkin seuraavasta vaiheesta, johon ap kannattaa varautua. Meillä isä kanssa pakeni toista vuotta ja tämän jälkeen vaati DNA testiä ja kissa hiiri leikki alkoi alusta. Kun sopimus loppujen lopuksi saatiin käräjillä (johon jätti myös pari kertaa saapumatta) vahvistettua jätti kaikki maksut maksamatta ja sain ne sitten loppujen lopuksi kelalta lähes viiden vuoden jälkeen takautuvasti kolmelta kuukaudelta.

Vierailija
12/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteishuoltajuus ja ilmoitin heti erotessa etten rupea maksaan siitä etten näe lapsia joka päivä. Kyse on periaatteesta jota ei tarvitse muiden ymmärtää.

Kostat siis exälle. Loppupeleissä kostat kuitenkin tällä asialla vain lapsiasi. Syyttömiä he ovat aikuisten vääntöihin..:/

Vierailija
13/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta oispa hauskaa olla tällainen haastemies. Mitenhän tähän työhön pääsisi?

Mitään virallisia pätevyysvaatimuksia ei ole, eli ei kun hakemaan jos avoimia paikkoja löytyy. Ymmärtääkseni melko leppoisaa hommaa, mutta palkka tuskin on kummoinen.

Vierailija
14/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä luulet, että asialle voi tehdä?

Vierailija
15/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä odota tai halua tehdä hyvää tiliä. Elatusmaksut kuuluvat lapsille, eikä minulle. :)

Niin tämäkin sankari teki, että lopetti työt kun kuuli mun vievän asian käräjille. Kyllä mä kelan minimiin tyydyn hyvin. ;)

Vierailija
16/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostat siis exälle. Loppupeleissä kostat kuitenkin tällä asialla vain lapsiasi. Syyttömiä he ovat aikuisten vääntöihin..:/

Kerrotko tarkemmin, että mitä kostamista tuo on?

Vierailija
17/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä elareiden varaan laske meidän elämää. Mä olen ihan kokopäivätyötä tekevä äiti ;)

Vierailija
18/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä odota tai halua tehdä hyvää tiliä. Elatusmaksut kuuluvat lapsille, eikä minulle. :)

Niin tämäkin sankari teki, että lopetti työt kun kuuli mun vievän asian käräjille. Kyllä mä kelan minimiin tyydyn hyvin. ;)

En kyllä ymmärrä miksi jaksat nähdä vaivaa.

Vierailija
19/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut miettiä asiaa silloin, kun valehtelit miehelle ottavasti e-pillerin ja pitämällä lapsen vastoin miehen tahtoa?

Ihan yhteistuumin ollaan meidän lapset haluttu. ;)

Miehelle meni vaan edelle alkoholi ja muut päihteet, niin koin paremmaksi laittaa miehen pihalle. Ei lasten tarvitse sellaista lapsuutta kokea, että isi on suoraan sanoen täys juopponarkkari.

Ja hän ei itse omasta tahdostaan halua lapsiaan nähdä tai kuulla heistä yhtään mitään. Joten siksi olisi kiva nämä viralliset asiat saada päätökseen. ;)

Vierailija
20/30 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan kelalta kuitenkin minimielarit. Minä en katsoisi tuollaista miestä päinkään enää. Jos ei halua olla teidän elämässä, ei voi pakottaa. Miehen menetys, kun kadottaa suhteen lapseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän