Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pidätte eron jälkeen yhteyttä exän kanssa?

Vierailija
05.11.2019 |

Meillä teini-ikäiset lapset. Alkuun eron jälkeen saatoimme viestitellä ja soitella lapsiin liittyvistä asioista, ehkä kerran viikossa tms. Lapset siis asuu mun luona. Viikonloput isän luona on melkein jääneet, isästä johtuen. Keväällä ex ei voinut tulla lapsen ylppärijuhliin, jotka pidettiin kotona mun luona. Selitti, ettei uusi kumppani halua, ja ei jotenkin sitten voinut yksinkään tulla. Nyt näköjään on puhelinnumerokin vaihtunut (WAn perusteella).. Kevään jälkeen ei olla sit pidetty mitään yhteyttä.
Eikä minua oikeasti kiinnosta pitää yhteyttä, mutta lasten takia olin ajatellut, että oltaisiin väleissä niin, että voidaan tarvittaessa lasten asioista puhua. Ylppäreistä laitoin WAiin kuvia. Ilmeisesti ei sitten enää kiinnosta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pidetään yhteyttä.

Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja minulla uusi kumppani, eri paikkakunnalla kylläkin vielä toistaiseksi. Laitetaan välillä hauskoja meemejä viesteillä ja muutenkin päivitellään maailman menoa, viime viikonloppuna kun lapset olivat isällään kävin siellä laittamassa ruokaa porukalla ja saunomassa lasten kanssa, mulla kun ei omaa saunaa ole. Välillä oon saanut exältä autoa lainaan. Ollaan kuljettu koko porukalla yhteisten kummilasten syntymäpäivillä ja tapaan siskoaankin toisinaan. Ainiin, ja autoin minä häntä tinderprofiilinkin luomisessa.

Hyvä mies, erittäin vaikea nähdä että miten asiat tästä vielä monimutkistuisivat. Ymmärrän, että se on mahdollista, mutta jaksan uskoa siihen, että epätodennäköistä. Kaksi järkevää ihmistä kyseessä.

Musta tuo, että aletaan manailla muille, että "odotapa vaan kun tulee se ja se kuvioihin..." on ihan höhlää. Samaa koin silloin kun olin raskaana ja kun oli pikkuvauva-aikoja, aina riitti ihmisiä manaamassa jotain härdelliä tulevaksi. Aika paljon omasta positiivisesta asenteesta kiinni.

Tämäntyyppinen erokuvio ei kuulosta erolta.Selvästi jonkinasteista riippuvuutta exsästä.

Vierailija
42/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 3 vuotta ja yhteinen lapsi nyt 10-v asuu meillä vuoroviikoin. Soitellaan exän kanssa ehkä kerran viikossa, vähän useammin viestejä (pääasiassa lapsen asioita). Jos joku hätätilanne tulisi niin varmasti saisi apua. Molemmilla uudet (lapsettomat) kumppanit. Onneksi välit säilyneet hyvänä erosta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mitään yhteyttä. Muutama tekstiviesti ja soitto lapsiin liittyen oli ensimmäisenä vuonna eron jälkeen. Enää en halua olla missään tekemisissä. Niin törkeästi lapsia kohtelee. Osa lapsista nyt jo täysikäisiä. Kaikki olivat teinejä erohetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme