Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisin tavata miespuolisia? Yksinäisyys on suuri.

Vierailija
05.11.2019 |

Olen 29v, huomasin etten ole elämäni aikana edes ikinä ollut missään ympäristössä jossa edes näkisin miehiä. Koen että he ovat kuin ykssarvisia olentoja.

Kaikissa työpaikoissa/koulutus/kurssi/jumpissa missä olen ollut on ollut pelkkää naisia. Harvemmin jutellut edes miesten kanssa. Toki baaressa jos harvoin olen käynyt jotain ohimenevää.

On hirmu yksinäistä ja kaipaan miestä. En kertakaikkiaan ymmärrä mistä löytyisi nämä 30-40 vuotiaita. Julkisissa niitä näkee mutta ei muualla.

Onko kellään neuvoja?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/42 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Itsepuolustus, karting-ajo, seinäkiipeily..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitit?

Vierailija
4/42 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin sinkuksi, minulla olisi sama ongelma.

Eihän naisia missään tapaa, tai eihän missään kaupan leipähyllyllä tai kirjastossa voi ketään alkaa vonkaamaan.

Ennen aikuiset hakivat seuraa lehti-ilmoituksilla.

Netin deittisivustot ovat tätä päivää.

Vierailija
5/42 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin itse suuresti nettideitti sivuista. En halu enää koskaan sinne. Eikö todelkakaan muita keinoja? Missä miehet piileskelevät päivisin ja arkisin? Ei missään työpaikoillakaan koskaan näe.

Vierailija
6/42 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täällä palstalla. 😊

M30

Vierailija
7/42 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne voi tulla siinä tapauksessa, jos juopottelu ja poreen, ryynien, subbanan, jne. vetäminen ei haittaa. Voin tarjotakin. Muuten ei kannata vaivautua.

Vierailija
8/42 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

En luonnollisesti voi tietää oletko M vai N mutta kysyn. Missä 30-40 v miehet oikein piileskelevät kun ei työpaikoillakaan näy?

Vierailija
9/42 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

En luonnollisesti voi tietää oletko M vai N mutta kysyn. Missä 30-40 v miehet oikein piileskelevät kun ei työpaikoillakaan näy?

Osa on vaimojensa ja lapsiensa kanssa Prismassa ja lasten harrastuskyydityksiä hoitamassa.

Loppuosa miehistä eli naissuhteista osattomiksi jääneet istuvat kotona, enemmän tai vähemmän syrjäytyneinä.

Vierailija
10/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Työskenteletkö naisvaltaisella alalla? Mene raksalle töihin, sieltä löytyy miehiä :D

Vierailija
11/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity VPKhon tai ala pelata jääkiekkoa.

Vierailija
12/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Siitä on vähemmän vaivaa kuin miehestä ja se rakastaa sinua ehdoitta koko ikänsä.

Vierailija
13/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity maaahamme tulleisiin pakolaisiin. Heistä 99% oli miehiä. Sieltä löydät varmasti hyvän puolison itsellesi.

Vierailija
14/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Biltemaan, Motonettiin tai Puuiloon "etsimään" jotain. Siellä niitä miehiä on

Vierailija
15/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä vika julkisissa?

Vierailija
16/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna etsisin tarkoituksen elämällesi. Miehet eivät poista yksinäisyyttäsi. He aiheuttavat ylimääräistä vaivaa ja sotkua.

Vierailija
17/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen järjestötoimintaa. En ole ollut parisuhdetta vailla, mutta itse pyörin mm. nuorkauppakamarissa - jossa siis jengi on 25 - 40 - vuotiaita ja aika paljon noissa piireissä pariskuntia syntyi. Mielestäni tuo on aika hyvä ympäristö - paljon toimintaa, matkoja jne. ja koska kammarit toimivat yhteistyössä, pelikenttänä on kuitenkin koko Suomi. 

Suoraan sanottuna en itsekään 40v miehenä osaa sanoa, missä me pyöritään, niin että sinne pääsisi mukaan. Yleensä kun ollaan liikkeellä joko kaveriporukalla tai sitten perheen kanssa. Kaverienkin harrastukset on juuri lätkää, sählyä yms., eli sukupuolittuneita harrastuksia. 

Vierailija
18/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Biltemaan, Motonettiin tai Puuiloon "etsimään" jotain. Siellä niitä miehiä on

Hyllyjen väliin voit viritellä nilkan korkeudelle narun, jonka nykäiset kireälle sopivan ehdokkaan kohdalla.

Sitten ryntäät auttamaan ja hoivaamaan nenänsä lattiaan lyönyttä.

Siitä se lähtee.

Vierailija
19/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity maaahamme tulleisiin pakolaisiin. Heistä 99% oli miehiä. Sieltä löydät varmasti hyvän puolison itsellesi.

Totta. Sosiaalisuus on luonnollista heille. Eivät ole tuppisuita ja kyräilijöitä, kuten suomalaiset miehet. Alkoliakaan eivät juo, joten osaavat lähestyä naista muutenkin kuin tuhannen jurrissa.

Minun ainoa vaihtoehtoni ujona naisena on ulkomaalainen mies. Suomalaiset miehet eivät uskalla lähestyä ja en käy baareissa.

Ja ei ole vaihtoehto, että itse lähestyisin miehiä. Kerroin ylempänä syyn.

Vierailija
20/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira. Siitä on vähemmän vaivaa kuin miehestä ja se rakastaa sinua ehdoitta koko ikänsä.

Totta, mutta eläimet ovat rajallisia. Ihminen on kuitenkin aina ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme