Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisin tavata miespuolisia? Yksinäisyys on suuri.

Vierailija
05.11.2019 |

Olen 29v, huomasin etten ole elämäni aikana edes ikinä ollut missään ympäristössä jossa edes näkisin miehiä. Koen että he ovat kuin ykssarvisia olentoja.

Kaikissa työpaikoissa/koulutus/kurssi/jumpissa missä olen ollut on ollut pelkkää naisia. Harvemmin jutellut edes miesten kanssa. Toki baaressa jos harvoin olen käynyt jotain ohimenevää.

On hirmu yksinäistä ja kaipaan miestä. En kertakaikkiaan ymmärrä mistä löytyisi nämä 30-40 vuotiaita. Julkisissa niitä näkee mutta ei muualla.

Onko kellään neuvoja?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen järjestötoimintaa. En ole ollut parisuhdetta vailla, mutta itse pyörin mm. nuorkauppakamarissa - jossa siis jengi on 25 - 40 - vuotiaita ja aika paljon noissa piireissä pariskuntia syntyi. Mielestäni tuo on aika hyvä ympäristö - paljon toimintaa, matkoja jne. ja koska kammarit toimivat yhteistyössä, pelikenttänä on kuitenkin koko Suomi. 

Suoraan sanottuna en itsekään 40v miehenä osaa sanoa, missä me pyöritään, niin että sinne pääsisi mukaan. Yleensä kun ollaan liikkeellä joko kaveriporukalla tai sitten perheen kanssa. Kaverienkin harrastukset on juuri lätkää, sählyä yms., eli sukupuolittuneita harrastuksia. 

Jos ei adu isossa kaupungissa, voi olla sopiva järjestötoimintakin kiven alla.

Esim. Oulu on monien harrastusten ja yhdistysten kannalta periferiaa.

Itse olen 48v mies, tosin naimisissa.

Pyörin kotona ja kolmessa harrastusporukassa(joista yksi on yhdistys).

Missään niissä ei ole naisia....

Vierailija
22/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen täällä palstalla. 😊

M30

En luonnollisesti voi tietää oletko M vai N mutta kysyn. Missä 30-40 v miehet oikein piileskelevät kun ei työpaikoillakaan näy?

Monellako työpaikalla olet käynyt asiaa tutkimassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen ongelma! :D Opiskelen alaa jossa yli 90% on miehiä. Eli koulussa JA oman alan töissä lähes ainoastaan miehiä. Vapaa-ajan vietän myös näiden ihmisten kanssa ja havahdun usein olevani ainoa nainen "miesten saunaillassa". Sinkkuna tää oli vaan positiivinen asia, mutta huomaan kaipaavani nykyään myös naispuolisia ystäviä. En vaan tiedä miten tutustuisin naisiin ilman että se vaikuttaisi iskemiseltä.

Vierailija
24/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen täällä palstalla. 😊

M30

En luonnollisesti voi tietää oletko M vai N mutta kysyn. Missä 30-40 v miehet oikein piileskelevät kun ei työpaikoillakaan näy?

Työpaikallani ei ole yhtään naista. Jostain syystä naisia ei näe kovin paljoa noissa ulkona tehtävissä ruumiillisissa töissä. M37

Vierailija
25/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melkein kaikki löytää toisensa nykyään kavereiden tai deittisovellusten kautta, jos ei opiskellessa löytynyt eikä työpaikalta voi. Myös alakulttuurien ja alkoholin ongelmakäytön olen nähnyt tuovan pareja yhteen. Harrastusten ja järjestötoiminnan harvemmin.

Vierailija
26/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity maaahamme tulleisiin pakolaisiin. Heistä 99% oli miehiä. Sieltä löydät varmasti hyvän puolison itsellesi.

Totta. Sosiaalisuus on luonnollista heille. Eivät ole tuppisuita ja kyräilijöitä, kuten suomalaiset miehet. Alkoliakaan eivät juo, joten osaavat lähestyä naista muutenkin kuin tuhannen jurrissa.

Minun ainoa vaihtoehtoni ujona naisena on ulkomaalainen mies. Suomalaiset miehet eivät uskalla lähestyä ja en käy baareissa.

Ja ei ole vaihtoehto, että itse lähestyisin miehiä. Kerroin ylempänä syyn.

Missä tahansa muussa maassa löytäisin seuraa vaikka istumalla puiston penkillä. Suomessa en löydä sitä edes baareista. En tiedä miksi.

Jotenkin muissa maissa ihmiset ovat humoristisia ja flirtimpiä, tulevat kuoren läpi. Pidän siitä. Suomessa kaikki ovat oman kuorensa sisällä. Varmaan myös nuo kuoressaan elävät miehet tarvitsisivat juuri sellaisen flirtin ja eläväisen naisen murtamaan jäätä. Mutta ei suomalaiset naiset ole sellaisia.

Siksi ujot ja hiljaiset miehet löytävät seuraa Thaimaasta tai Etelä-Amerikasta.

Vierailija
27/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihmettelee, kun ei miehiä tapaa töissä.

Alasi siis vain on naisvaltainen.

Entisessä ammatissani oli kyllä naisia ja miehiä.

Nykyinen työni on yksinäinen, enkä tapaa siinä juuri ketään...

Vierailija
28/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkein kaikki löytää toisensa nykyään kavereiden tai deittisovellusten kautta, jos ei opiskellessa löytynyt eikä työpaikalta voi. Myös alakulttuurien ja alkoholin ongelmakäytön olen nähnyt tuovan pareja yhteen. Harrastusten ja järjestötoiminnan harvemmin.

Jos menen Suomessa lukemaan kirjaa puiston penkille tai kahvilaan ja välillä tosin vilkuilisin kirjan ylitse ihmisiä, saisin kyllä olla koko päivän yksin.

Ei tarvitse mennä kuin ulos pohjoismaista, niin ihmisiä KIINNOSTAA toiset ihmiset. Otetaan kontaktia julkisissa tiloissa. Olen kokenut tämä monta kertaa ja ihan nuorena. Miehet siis tulevat kadulla juttelemaan. Suomessa ei ikinä. Jotkut ulkomaalaiset miehet voivat huudella, jos nekään.

Vierailija
29/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity maaahamme tulleisiin pakolaisiin. Heistä 99% oli miehiä. Sieltä löydät varmasti hyvän puolison itsellesi.

Totta. Sosiaalisuus on luonnollista heille. Eivät ole tuppisuita ja kyräilijöitä, kuten suomalaiset miehet. Alkoliakaan eivät juo, joten osaavat lähestyä naista muutenkin kuin tuhannen jurrissa.

Minun ainoa vaihtoehtoni ujona naisena on ulkomaalainen mies. Suomalaiset miehet eivät uskalla lähestyä ja en käy baareissa.

Missä tahansa muussa maassa löytäisin seuraa vaikka istumalla puiston penkillä. Suomessa en löydä sitä edes baareista. En tiedä miksi.

Jotenkin muissa maissa ihmiset ovat humoristisia ja flirtimpiä, tulevat kuoren läpi. Pidän siitä. Suomessa kaikki ovat oman kuorensa sisällä. Varmaan myös nuo kuoressaan elävät miehet tarvitsisivat juuri sellaisen flirtin ja eläväisen naisen murtamaan jäätä. Mutta ei suomalaiset naiset ole sellaisia.

Niin löytävät. Tuonti onkin sitten hankalampaa mikäli ei omaa juurikaan tuloja tai luottotietoja. Kysymys kuulukin, mitä ap. tekee vielä täällä? Sanoit harkinneesi jo pidemmän aikaa ulkolaista, ellet ole provoilija.

Vierailija
30/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin löytävät. Tuonti onkin sitten hankalampaa mikäli ei omaa juurikaan tuloja tai luottotietoja. Kysymys kuulukin, mitä ap. tekee vielä täällä? Sanoit harkinneesi jo pidemmän aikaa ulkolaista, ellet ole provoilija.

Eiköhän niillä tuppisuilla ole työpaikat. Ne ovat juuri sellaisia jäyhiä ja työorientoituneita ihmisiä. Se on hyvä puoli niissä. Ovat myös luotettavia. Jos kerran saa haaviinsa sellaisen, ei lähde pois, kun ei löydä ketään muutakaan.

Sitten on eri asia työtävieroksuvat elämäntapa lomailijat, jotka viettävät aikaansa matkustellen. Mutta he huumoriveikkoina löytävät kyllä seuraa.

Vierailija
31/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kai se koulutuksen yms naisentaminen teettää. Opettajistakin suurin osa on naisia nykyisin.

Mutta vastaus kysymykseesi: kuntosalit. Omasta kokemuksestani kuntosaleilla on nykyisellään naisenemmistö, naiset treenaa todella paljon ja lähes aina salilla on 5to1 naisenemmistö eli 5 naista per mies.

Miehet ovat kai jääneet pelaamaan pleikkaria ja naiset ovat rynnistäneet salille. Kuntosalihan on nykyisin peräti lähes yökerhon veroinen paikka tavata ihmisiä. Olen lukenutkin artikkeleita, joissa sanotaan että "gym is the new nightclub".

Vierailija
32/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis yksi rehellinen renttu jos kelpaa.

Vierailija
33/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen etsiskellyt naista joka olisi samalla aaltopituudella. En viihdy baareissa ja töissä työkaverit ovat varattuja tai liian vanhoja ja asiakaskunta kaikenlaisia sekopäitä. Tuntuu jotenkin pervolta alkaa harrastamaan jotain ihan vaan että pääsee naisia katsomaan. Alennuin kokeilemaan deittiappeja ja oli yhtä tyhjän kanssa, niinkuin odotin. Koko touhu ei jotenkin nappaa kun ihmisiä valikoidaan pärstän mukaan kuin kaupan karkkihyllyllä.

Vierailija
34/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menen Suomessa lukemaan kirjaa puiston penkille tai kahvilaan ja välillä tosin vilkuilisin kirjan ylitse ihmisiä, saisin kyllä olla koko päivän yksin.

Ei tarvitse mennä kuin ulos pohjoismaista, niin ihmisiä KIINNOSTAA toiset ihmiset. Otetaan kontaktia julkisissa tiloissa. Olen kokenut tämä monta kertaa ja ihan nuorena. Miehet siis tulevat kadulla juttelemaan. Suomessa ei ikinä. Jotkut ulkomaalaiset miehet voivat huudella, jos nekään.

Mä en haikaile ulkomaiden tyyliä kyllä yhtään, parempi näin vaikka ihmiset sitten kituisivatkin sinkkuina. Pitäähän parinhankintaan nyt muita keinoja löytyä kuin muuttaa koko kulttuuri niin ettei täällä saa enää olla rauhassa. Nytkin jo kuljen kaikkialla mahdollisimman isot kuulokkeet päässä vaikkei niistä edes kuuluisi mitään, ettei kukaan varmasti luule että mulle huvin vuoksi kannattaa sanoa mitään.

Vierailija
35/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen etsiskellyt naista joka olisi samalla aaltopituudella. En viihdy baareissa ja töissä työkaverit ovat varattuja tai liian vanhoja ja asiakaskunta kaikenlaisia sekopäitä. Tuntuu jotenkin pervolta alkaa harrastamaan jotain ihan vaan että pääsee naisia katsomaan. Alennuin kokeilemaan deittiappeja ja oli yhtä tyhjän kanssa, niinkuin odotin. Koko touhu ei jotenkin nappaa kun ihmisiä valikoidaan pärstän mukaan kuin kaupan karkkihyllyllä.

Kauheetahan se on, mutta ainoa vaihtoehto. On siellä muitakin jotka ajattelee juuri noin kuin sä, kannattaa kokeilla tehdä profiili jolla haet nimenomaan heitä. En ole vielä tällä tavalla onnistunut niin että olisin päässyt lopettamaan etsinnät, mutta paljon parempia ja kiinnostavampia kohtaamisia on tullut näin.

Vierailija
36/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheetahan se on, mutta ainoa vaihtoehto. On siellä muitakin jotka ajattelee juuri noin kuin sä, kannattaa kokeilla tehdä profiili jolla haet nimenomaan heitä. En ole vielä tällä tavalla onnistunut niin että olisin päässyt lopettamaan etsinnät, mutta paljon parempia ja kiinnostavampia kohtaamisia on tullut näin.

Riippuen sijainnistanne niin olihan täällä eilen kehoitettu yhdessä vastaavassa Tinder topassa laajentamaan hakua hiukan pidemmälle ja jopa ihan toiseen maahan.

Tietenkin tässä kannattaa käyttää järkeä miettien miten pitkälle jaksaa lähteä tapaamaan tulevaa daamiaan.

Vierailija
37/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Tinder ole ainut vaihtoehto?

Sehän om profiloitunut nimenomaam seksiseurasivustoksi.

Happy Pancakella yksi todellinen syrjäytynyt hukkapätkä on päässyt monille treffeille.

En oisi ikinä uskonut...

Vierailija
38/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla mies.

Vierailija
39/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jolain läheisilläsi jotain ongelmia? Päihteet, dementiaa, autismin kirjoa tms. Mene läheisten vertaistukiryhmään. Avun lisäksi voit löytää kumppanin.

Vierailija
40/42 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kunhan ei itse tarvitse tehdä mitään, vaan joku, muttei tietenkään kuka tahansa, tulisi juttelemaan ja tutustumaan.

Minä olen muutamaan ihmiseen tutustunut ihan kirjastossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme