Nettideitti valehteli ikänsä
Sovin nettideitit ensi viikonlopulle. Profiilissa mies ilmoitti iäkseen 48, eli 7 vuotta minua vanhempi. Itselleni tämä ikäero on juuri ja juuri hakemani rajoissa. En halua huomattavasti itseäni vanhempaa. Itse olen ikäistäni nuoremman näköinen ja olen saanut deittiseuraan itseäni muutaman vuoden nuoremmistakin.
Vaihdettiin numerot. Haulla selvisi, että mies oikeasti 55 v, eli 7 v vanhempi kuin sanoi. 15 v ikäero on liikaa. Ja iän lisäksi mietin, minkälainen mies valehtelee näin. Miksi? Löysin myös miehen vaimon (?) tai ainakin pari vuotta sitten he olivat naimisissa. Erohan on voinut tulla välissä, mutta luulisi naisen vaihtaneen sukunimensä.
Sinänsä tuo nainen oli kaunis ja menestyvä, joten kai miehessä jotain vetovoimaa voi olla.
Menisittekö deiteille vai peruisitteko? Toisaalta ajattelen, että ei yksi drinkki mihinkään sido, ja sen kestän, vaikka mies olisi valehteleva, varattu hopeakettu. Itse asiassa odotan innolla selityksiä..
Oletteko törmänneet vastaavaan? Mies on menestynyt akateeminen johtaja, eikö kuvissa pahan näköinen ollenkaan. Jotenkin olisin kuvitellut, että näin tökeröä kokeilee joku vähemmän ”menestynyt”.
Kommentit (50)
No kaikki riippuu millainen hän on luonteeltaan ja miksi olet hänestä kiinnostunut? Voisiko olla kemiaa, onko juttu/kirjoittelu luistanut yms. Nyt hän kuulostaa kyllä vähän tylsältä setämieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Peruisin, mitä muuta valehtelee kuin ikäkin meni väärin?
Mutta jotenkin kiehtoo tuo tilanne, että mitä sepittelee selitykseksi. Vähän kuin psykologinen koe.
Miksi menisit deiteille huijaavan miehen kanssa, joka lisäksi on liian vanha sinun ikähaarukkaasi?
Provobingon pelaaminen tuottaisi tällä aloituksella varman voiton.
Jos se oli sen ukon henkinen ikä, koska sehän voi vaihdella suurestikin.
Niinhän ne vanhat äijät aina yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisit deiteille huijaavan miehen kanssa, joka lisäksi on liian vanha sinun ikähaarukkaasi?
Mietin myös, että mitä jos erehdyin henkilöstä ja löysin vanhemman kaiman ja hän onkin ollut rehellinen? Toisaalta nimi ei ole kovin yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotenkin kiehtoo tuo tilanne, että mitä sepittelee selitykseksi. Vähän kuin psykologinen koe.
Totta kai kokeilet ja tulet selätetyksi, vaikka tarkoitus ei ollutkaan.:D..itku pitkästä ilosta
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Provobingon pelaaminen tuottaisi tällä aloituksella varman voiton.
Eikö muka muiden kohdalle ole näitä sattunut? Itse en pitäisi huijaamista yhtään mahdottomana.
Ehkei kannata olla liian nirso, koska olet jo noin vanha. Sitäpaitsi jos se valehtelee sulle kaikkea, voit valehdella takaisin hyvällä omallatunnolla:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kokeilet ja tulet selätetyksi, vaikka tarkoitus ei ollutkaan.:D..itku pitkästä ilosta
mies51v
No jos minut ”selätettäisiin”, niin oma valintani olisi. Olen nelikymppinen, henkisesti vahva nainen, en tyllerö, joka selätetään. Miksi itkisin?
Vierailija kirjoitti:
Ehkei kannata olla liian nirso, koska olet jo noin vanha. Sitäpaitsi jos se valehtelee sulle kaikkea, voit valehdella takaisin hyvällä omallatunnolla:)
Tää on muuten tosi. Voin vaikka valehdella, että minulla ei ole lapsia. Joka toinen viikko olen vain lentoemon hommissa poissa maisemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
No jos minut ”selätettäisiin”, niin oma valintani olisi. Olen nelikymppinen, henkisesti vahva nainen, en tyllerö, joka selätetään. Miksi itkisin?
Olet tyypillinen nainen, joka puhuu puuta ja heinää ja vahvuutta sinussa ei ole nähtykkään. Hopeakettu vain alkoi kiinnostaa ja ansaan menet. Niin tyypillistä.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten tosi. Voin vaikka valehdella, että minulla ei ole lapsia. Joka toinen viikko olen vain lentoemon hommissa poissa maisemista.
Joo, hyvä idea:D Muutut hetkessä sen silmissä jännänaiseksi, kun hiot vähän sun tarinaa:)
No just tuon takia miehet valehtelee. Kun kuitenkin naiselle voisi hyvin kelvata se vanhempi mies.
Pitäisi kieltää tinderiltä iän pyytämisen. Jos naisen tai miehen naama on sellainen että se mielyttää niin mitä väliä.
Ja kyllä naisetkin osaa, jotkut 25v naiset siellä voisivat yhtä hyvin olla 50v tätejä, varsinkin jos vertaa joihinkin hollywoodin yennifer anistoneihin. Ja sinänsä mulle kyllä ihan sama onko nopee rupsahtanut 25v vai oikeesti 50v.
Ja toinen juttu mitä naiset pimittää on ne lapset. Kai kun se on niin mukava päästä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Olet tyypillinen nainen, joka puhuu puuta ja heinää ja vahvuutta sinussa ei ole nähtykkään. Hopeakettu vain alkoi kiinnostaa ja ansaan menet. Niin tyypillistä.
mies51v
Haha, älä naurata mua vaari. Noin vanhassa ukossa ei liiku enää muu kuin tärisevät kädet:D
40v nainen on ihan sopiva jollekin 60v miehelle. En kyllä ymmärrä mikä tässä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyvä idea:D Muutut hetkessä sen silmissä jännänaiseksi, kun hiot vähän sun tarinaa:)
Antakaa vinkkiä mitä huijaan!
Vierailija kirjoitti:
Sovin nettideitit ensi viikonlopulle. Profiilissa mies ilmoitti iäkseen 48, eli 7 vuotta minua vanhempi. Itselleni tämä ikäero on juuri ja juuri hakemani rajoissa. En halua huomattavasti itseäni vanhempaa. Itse olen ikäistäni nuoremman näköinen ja olen saanut deittiseuraan itseäni muutaman vuoden nuoremmistakin.
Vaihdettiin numerot. Haulla selvisi, että mies oikeasti 55 v, eli 7 v vanhempi kuin sanoi. 15 v ikäero on liikaa. Ja iän lisäksi mietin, minkälainen mies valehtelee näin. Miksi? Löysin myös miehen vaimon (?) tai ainakin pari vuotta sitten he olivat naimisissa. Erohan on voinut tulla välissä, mutta luulisi naisen vaihtaneen sukunimensä.
Sinänsä tuo nainen oli kaunis ja menestyvä, joten kai miehessä jotain vetovoimaa voi olla.
Menisittekö deiteille vai peruisitteko? Toisaalta ajattelen, että ei yksi drinkki mihinkään sido, ja sen kestän, vaikka mies olisi valehteleva, varattu hopeakettu. Itse asiassa odotan innolla selityksiä..
Oletteko törmänneet vastaavaan? Mies on menestynyt akateeminen johtaja, eikö kuvissa pahan näköinen ollenkaan. Jotenkin olisin kuvitellut, että näin tökeröä kokeilee joku vähemmän ”menestynyt”.
Jopa on loukkaavaa tekstiä! Siis eikö neiti tiedä että oikea hopeakettu ei valehtele ikäänsä alaspäin!!!
Niin ja jos valehteleekin niin silloin ilmoittaa itsensä vanhemmaksi koska se ei ole häpeä tai negatiivinen juttu :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-