Nettideitti valehteli ikänsä
Sovin nettideitit ensi viikonlopulle. Profiilissa mies ilmoitti iäkseen 48, eli 7 vuotta minua vanhempi. Itselleni tämä ikäero on juuri ja juuri hakemani rajoissa. En halua huomattavasti itseäni vanhempaa. Itse olen ikäistäni nuoremman näköinen ja olen saanut deittiseuraan itseäni muutaman vuoden nuoremmistakin.
Vaihdettiin numerot. Haulla selvisi, että mies oikeasti 55 v, eli 7 v vanhempi kuin sanoi. 15 v ikäero on liikaa. Ja iän lisäksi mietin, minkälainen mies valehtelee näin. Miksi? Löysin myös miehen vaimon (?) tai ainakin pari vuotta sitten he olivat naimisissa. Erohan on voinut tulla välissä, mutta luulisi naisen vaihtaneen sukunimensä.
Sinänsä tuo nainen oli kaunis ja menestyvä, joten kai miehessä jotain vetovoimaa voi olla.
Menisittekö deiteille vai peruisitteko? Toisaalta ajattelen, että ei yksi drinkki mihinkään sido, ja sen kestän, vaikka mies olisi valehteleva, varattu hopeakettu. Itse asiassa odotan innolla selityksiä..
Oletteko törmänneet vastaavaan? Mies on menestynyt akateeminen johtaja, eikö kuvissa pahan näköinen ollenkaan. Jotenkin olisin kuvitellut, että näin tökeröä kokeilee joku vähemmän ”menestynyt”.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei kannata olla liian nirso, koska olet jo noin vanha. Sitäpaitsi jos se valehtelee sulle kaikkea, voit valehdella takaisin hyvällä omallatunnolla:)
Tää on muuten tosi. Voin vaikka valehdella, että minulla ei ole lapsia. Joka toinen viikko olen vain lentoemon hommissa poissa maisemista.
Joo, hyvä idea:D Muutut hetkessä sen silmissä jännänaiseksi, kun hiot vähän sun tarinaa:)
Antakaa vinkkiä mitä huijaan!
Kerro, että olet huippukiireinen, koska olet mallitoimiston agentti. Ja sun pitää juuri lähteä Pariisin muotiviikoille:D
Menin kerran kanssa treffeille tuommoisen kanssa. Seikkailua vain haki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei kannata olla liian nirso, koska olet jo noin vanha. Sitäpaitsi jos se valehtelee sulle kaikkea, voit valehdella takaisin hyvällä omallatunnolla:)
Tää on muuten tosi. Voin vaikka valehdella, että minulla ei ole lapsia. Joka toinen viikko olen vain lentoemon hommissa poissa maisemista.
Joo, hyvä idea:D Muutut hetkessä sen silmissä jännänaiseksi, kun hiot vähän sun tarinaa:)
Antakaa vinkkiä mitä huijaan!
Tai voithan olla risteilyemäntänä Karibialla, sekin selittäisi sun oudot poissaolot:)
Vierailija kirjoitti:
40v nainen on ihan sopiva jollekin 60v miehelle. En kyllä ymmärrä mikä tässä on ongelma.
Terveisin Pera 60v
Yli viiskymppiset miehet a) luulee näyttävänsä ikäisiään nuoremmalta b) valehtelevat usein ikänsä 5 vuotta vähemmäksi
Tod näköisesti myös profiilikuva on vanha, vastassa voi olla kalju, pönäkkä mies, jolla oli kuvassa vielä tukka ja keskivartalo kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hopeakettujen selitys on ollut aina sama:
Eivät ole halunneet laittaa oikeaa syntymäaikaa suojautuakseen identiteettivarkaudelta ja eivät ole lainkaan tienneet,että syntymäajan laittaminen vaikuttaisi profiilissa näkyvään ikään ja sitten sitä ei voi enää vaihtaa oikeaksi iäksi.Että näin!
Otetaanko vedonlyönti? Mitä veikkaatte selitykseksi? Menen lauantaina hopeakettuilemaan, ja raportoin virallisen vastauksen.
Mun rahat menee tuohon identiteettivarkauteen ja tietosuojaan, koska mies on it-alalla.
Tai: ex-vaimo 50 v, ja halusi jäädä pois exän deittimatcheista.
Tai: Typo! Lukeeko siellä tosiaan, että olen alle 50!
Tai: Loin profiilin 7 v sitten, mutta en ollutkaan valmis eron jälkeen. Munkkeilin ja etsin sisintäni 7 v ja sitten vahingossa aktivoin vanhan profiilin. Ja 15 v sitten otetut kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole halunneet laittaa oikeaa syntymäaikaa suojautuakseen identiteettivarkaudelta ja eivät ole lainkaan tienneet,että syntymäajan laittaminen vaikuttaisi profiilissa näkyvään ikään ja sitten sitä ei voi enää vaihtaa oikeaksi iäksi.Että näin!Otetaanko vedonlyönti? Mitä veikkaatte selitykseksi? Menen lauantaina hopeakettuilemaan, ja raportoin virallisen vastauksen.
Mun rahat menee tuohon identiteettivarkauteen ja tietosuojaan, koska mies on it-alalla.
Tai: ex-vaimo 50 v, ja halusi jäädä pois exän deittimatcheista.
Tai: Typo! Lukeeko siellä tosiaan, että olen alle 50!
Tai: Loin profiilin 7 v sitten, mutta en ollutkaan valmis eron jälkeen. Munkkeilin ja etsin sisintäni 7 v ja sitten vahingossa aktivoin vanhan profiilin. Ja 15 v sitten otetut kuvat.
Ei ei ja ei! Siis pakko puolustaa meidän hopeakettujen kunniaa. Aatelkaapa nyt ihan ite! Siis vaivalla pennusta tähän kasvettu, hartaasti odotettu että aika hopeisen ajan tuo. Minkä ihmeen takia meidän pitäisi ikää alas sanoa?
Teillä menee käsitteet ihan sekaisin sillä emme ole evoluution huipentuma, siis me hopeaketut. Maapallo jatkaa pyörimistä ja mekin muutumme joskus sitten, valitettavasti. Setämies on se seuraava vaihe elämässämme, vaikkei se ole toivottua niin joskus se koittaa.
Uskonkin että te arvon naiset jotka olette saaneet negatiivisia kokemuksia ovat oikeasti olleet setämiehiä, ei hopeakettuja!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Just tuon takia en käytä Tinderiä. Jos käyttäisin, sopisin ensimmäiset treffit puolen tunnin lounastreffeiksi, joilta pääsisi nopeasti pois, jos seuralainen ei olisikaan ollenkaan sitä, mitä väitti olevansa.
Ensin meinasin todeta,että mene ihmeessä; ikä on vain numero mitä vanhemmasksi olen tullut. - Sitten jäin aattelehtimaan, että millaiset fiilikset itselläni olisi ollut, jos kumppaniehdokkaani (nainen) olisi tehnyt minulle saman tempun ja valehdellut ikänsä huomattavsi vanhemmaksi. - Kyllä. - Kyllä olisn pettynyt. Tulisi olo, että onko jotain muutakin, missä ei osaa tai halua olla rehellinen. Saattaisin harkita toki treffeille menoa ueliaisuudesta. Mutta toisaalta miksi suotta. - Jos kumppani ehdokas vaikuttaa erinomaiselta mutta valehtelee räikeästi ikänsä niin ehkä hän oikeasti leikkiseuraa vailla kun aas itse toivoisin löytäväni jotain vakavampaa. - Kumppani on minulle kuitenkin muutakin kuin vain näyttelyesine. - Vaikka toisaalta, jos hänen ikänsä olisi selvinny omalla salapoliisityölläni, stalkkaamalla netisttä, niin saattaisin lähteä uteliaisuudesta ja katsoa miten tilanne etenee; uskaltaisiko hän on olla reffeillä rehellinen vai jäisikö se tulevaisuudessa tapahtuvksi "yllätykseksi" - ja mitä sitten tapahtuisi; olisinko se pikkumainen, joka piää tällaista asiaa merkitävänä vai pyytäisikö hän anteeksi ikänsä valehelmista ja kertoisi selityksensä asialle.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos on johtaja.
N19
no joo mutta AP on jos sen ikäinen, että hän todennäköisesti käy töissä, eikä tarvitse sivutienestejä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin meinasin todeta,että mene ihmeessä; ikä on vain numero mitä vanhemmasksi olen tullut. - Sitten jäin aattelehtimaan, että millaiset fiilikset itselläni olisi ollut, jos kumppaniehdokkaani (nainen) olisi tehnyt minulle saman tempun ja valehdellut ikänsä huomattavsi vanhemmaksi. - Kyllä. - Kyllä olisn pettynyt. Tulisi olo, että onko jotain muutakin, missä ei osaa tai halua olla rehellinen. Saattaisin harkita toki treffeille menoa ueliaisuudesta. Mutta toisaalta miksi suotta. - Jos kumppani ehdokas vaikuttaa erinomaiselta mutta valehtelee räikeästi ikänsä niin ehkä hän oikeasti leikkiseuraa vailla kun aas itse toivoisin löytäväni jotain vakavampaa. - Kumppani on minulle kuitenkin muutakin kuin vain näyttelyesine. - Vaikka toisaalta, jos hänen ikänsä olisi selvinny omalla salapoliisityölläni, stalkkaamalla netisttä, niin saattaisin lähteä uteliaisuudesta ja katsoa miten tilanne etenee; uskaltaisiko hän on olla reffeillä rehellinen vai jäisikö se tulevaisuudessa tapahtuvksi "yllätykseksi" - ja mitä sitten tapahtuisi; olisinko se pikkumainen, joka piää tällaista asiaa merkitävänä vai pyytäisikö hän anteeksi ikänsä valehelmista ja kertoisi selityksensä asialle.
Sinkkumies
Ihan hyvää pohdintaa :)
Jos itselleni kävisi noin että vastapuoli harhauttaa iässä niin ei ois hyvä juttu. En oikein ymmärrä mitä järkeä on valehdella tuollaisessa perusjutskassa, kiinnihän siinä kuitenkin jää.
Jos kykenee toista harhauttamaan niin katoaa pohja uskottavuudelta.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Just tuon takia en käytä Tinderiä. Jos käyttäisin, sopisin ensimmäiset treffit puolen tunnin lounastreffeiksi, joilta pääsisi nopeasti pois, jos seuralainen ei olisikaan ollenkaan sitä, mitä väitti olevansa.
Drinkeiltä pääsee myös pois puolessa tunnissa. Olin kerran lounastreffeillä, ja se oli tylsintä ikinä. Työt mielessä ja kiire takaisin. Puolessa tunnissa en saa ihmisestä käsitystä ja paikallaan ei romantiikkaa ruoki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos on johtaja.
N19
no joo mutta AP on jos sen ikäinen, että hän todennäköisesti käy töissä, eikä tarvitse sivutienestejä.
Olen itsekin johtaja.
-ap-
Eli mies on liian vanha sulle, on valehdellut ikänsä, sillä on todennäköisesti vaimo - ja sä oot vielä menossa sen kanssa treffeille? Ei sieltä miehet lopu, niin miksi ihmeessä tuhlata aikaa ja energiaa johonkin tollaseen? Jos oot utelias, niin voithan sä jallittaa sitä viesteilemällä sen kanssa. Paljon paremmin saat sen puhumaan pussiin itsensä viesteillä, kun ehdit miettiä tarkkaan sanomisiasi ja voit tarkistaa mitä se on sanonut.
Ja ne johtajat siellä... Moni on siellä CEO = eli oma pikku toiminimi yhden miehen firmalle, jossa sitten ollaan toimitusjohtajan tittelillä ajamassa taksia.
Mulle kävi näin että mies jäi iästään tosi nolosti kiinni ja kuvatkin oli 10 vuotta vanhoja.
Joo, ihan mukava mies mutta kova liioittelemaan ja puhumaan kakkendaalia ajoittain. Tämä selvisi matkan varrella. Ei ollut mitään fyysistä hänen kanssaan.
oletko varma että on edes sama jantteri exälä on vielä sama yhteinen sukunimi vaikka erosta on jo 16v ett ei se mitään todista ja oliko sulla kaikki jauhot puhtaita pussissasi oliko paino siis päivän paino vai viime vuosituhannelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruisin, mitä muuta valehtelee kuin ikäkin meni väärin?
Mutta jotenkin kiehtoo tuo tilanne, että mitä sepittelee selitykseksi. Vähän kuin psykologinen koe.
Totta kai kokeilet ja tulet selätetyksi, vaikka tarkoitus ei ollutkaan.:D..itku pitkästä ilosta
mies51v
No jos minut ”selätettäisiin”, niin oma valintani olisi. Olen nelikymppinen, henkisesti vahva nainen, en tyllerö, joka selätetään. Miksi itkisin?
Olet tyypillinen nainen, joka puhuu puuta ja heinää ja vahvuutta sinussa ei ole nähtykkään. Hopeakettu vain alkoi kiinnostaa ja ansaan menet. Niin tyypillistä.
mies51v
Haha, älä naurata mua vaari. Noin vanhassa ukossa ei liiku enää muu kuin tärisevät kädet:D
Luulen, että yllätyt jos kerta mies nuorempia naisia tapailee. Tuskin hän kädestä haluaa pitää
mies51v
Jos joku on yli 50, on voinut sillä puolisonsa nimellä tehdä uraa ja tulla tunnetuksi kavereille jne. vaikka 30 vuotta, niin miksi ihmeessä se sukunimi pitäisi vaihtaa? Ehkä jos on näitä pikaliittoja mitä nykyään ihmiset harrastavat, mutta ei kai tuo nyt mikään merkki avioliitosta ole jos joku viisikymppinen on edelleen samalla sukunimellä kuin ex-puolisonsa?
Eivät ole halunneet laittaa oikeaa syntymäaikaa suojautuakseen identiteettivarkaudelta ja eivät ole lainkaan tienneet,että syntymäajan laittaminen vaikuttaisi profiilissa näkyvään ikään ja sitten sitä ei voi enää vaihtaa oikeaksi iäksi.Että näin!