Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finnairissa potkuja netin käytön vuoksi?

Vierailija
05.11.2019 |

Aika helposti saa näköjään kenkää. Käyttäneet wifi-verkkoa asiakkaiden tunnuksilla. Mikä tuossa niin kauhea rikos on että ihan potkuja pitää antaa?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työoikeuden professorin mukaan Finnair ei voi irtisanoa vain muutamaa henkilöä, jos wifin käyttäjiä on ollut yli 100. Pitäisi joko irtisanoa kaikki tai ei ketään. Finnair tuskin käytännössä pystyy kaikkia irtisanomaan.

Jos ovat määräaikaisia, voihan sen tehdä niin etteivät jatka työsuhdetta ja silloin menee osa ainakin porrastetusti pois. Voivat sitten palkata suoraan kurssilaisia.

Ainahan työpaikoilla joku yrittää vääriä käytäntöjä levittää. 

Vierailija
62/62 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle selvisi, että miksi erikseen maksettu netti ei toiminut häämatkalennolla, jolla minä lentopelkoinen yritin saada muuta ajateltavaa ja olisin halunnut lisäillä itse someen hääkuvia. Oikeasti kyrsii, että joku työaikanaan latisti mun tunnelmaa, vaikken tietty silloin ajatellut muuta kuin että teknisiä ongelmia. Finnair ei kuitenkaan ole mikään halpalentoyhtiö ja ihan kaikesta saa muutenkin maksaa extraa.

Kerrotko tarkemmin, että miten se ei toiminut? Ei yhdistänyt? Pätki? Jos sun laite ei erikseen ilmoittanut, että nettiyhteytesi on jo käytetty, niin sillon kyse oli vaan teknisistä ongelmista. Usein netti ei toimi sen takia, että on tiettyjä alueita, joilla yhteys satelliitteihin on huono. Esim. Pohjois-Amerikkaan lentäessä yhteys on todella huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla