Keanu Reevesin (55) tyttöystävä (46) :O
Onpas harmaat hapsut naisella jo! 😯
Luulisi että Keanu olisi vähän nuoremmankin saanut?🤔 Olen 24v ja mulle ainakin kelpais!😏
Kommentit (191)
Komea nainen. Keanua pitempi. Aika hassua ajatella, että Keanu (joka ei itsekään ole ihan lyhyt) on ottanut supermallipituisen naisen, eikö se jos mikä ole pinnallista, iästä viis? :)
Täti on kyllä vanha näköinen. Mutta nostan hattua hänelle, että haluaa rohkeasti ja selvästi kannanottaa, että ei halua tai tarvitse vimmalla ja paniikissa, kaikin keinoin yrittää taistella ikääntymistä vastaan.
Go rouva go! Oletan et on onnellisempi, kuin tämänkin ketjun huonoitsetuntoiset parjaajat ;)
Olen 49 ja väitän vakavalla naamalla näyttäväni 10 v. tuota nuoremmalta. Omakehu ei kyllä nyt haise. Kuvissa en kyllä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Komea nainen. Keanua pitempi. Aika hassua ajatella, että Keanu (joka ei itsekään ole ihan lyhyt) on ottanut supermallipituisen naisen, eikö se jos mikä ole pinnallista, iästä viis? :)
Ainoastaan korkokengillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen värjäisi hiukset niin näyttäisi ihan ikäiseltään ja sopivalta Keanulle. Harmaat hiukset vanhentaa PALJON.
Miksi hänen pitäisi näyttää ikäiseltään ja miksi hän olisi vasta sitten sopiva Keanulle? Hänhän on melkein 10 vuotta Keanua nuorempi.
Miksi Keanulle sopivan naisen pitäisi näyttää häntä selkeästi nuoremmalta?Ei ole olemassa mitään syytä, miksi naisen pitäisi näyttää miestään selkeästi nuoremmalta.
Alle kolmikymppisillä miehillä on jo selkeitä uurteita kasvoissa ja tämä on ok ja he ovat silti ”poikasia”, mutta sitten nelikymppisellä naisella ei saisi olla tai hän on VANHAN NÄKÖINEN.
Aivan sairas kulttuuri.
Miksi suostutte tähän naiset, ja vielä itse ylläpidätte sairaita asenteita lätisemällä tuollaista p*skaa?
Tsiisus, ihan rauhassa voit ottaa nyt kuitenkin...
Viittasin noihin ensimmäisiin kommentteihin, että nainen näyttää monien mielestä jopa 20v vanhemmalta kuin Keanu ja siksi ei näytä sopivalta. Siis heidän mielestään. Tällainen ikäero ihmetyttää suurta osaa ihmisistä. Jos naisen hiukset olisivat tummat, näyttäisi hän about saman ikäiseltä kuin Keanu. Ja yleensä saman ikäisiä varmaan pidettäisiin ihan ns. sopivana parina. Isot ikäerot kun herättävät aina ihmetystä osassa ihmisiä.
Noh, toki Hollywoodissa on normaalia, että nainen on vuosikymmeniä miestä nuorempi. Mutta tuskin tämä pariskunta olisi herättänyt niin paljon huomiota, jos nainen näyttäisi edes saman ikäiseltä Keanun kanssa. Ei tarvitse näyttää runsaasti nuoremmalta edes, mutta jos nainen näyttää 20v vanhemmalta, niin onhan se jo tilastollisesti harvinaista ihan tavistenkin joukossa ja siksi ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Alle kolmikymppisillä miehillä on jo selkeitä uurteita kasvoissa ja tämä on ok ja he ovat silti ”poikasia”, mutta sitten nelikymppisellä naisella ei saisi olla tai hän on VANHAN NÄKÖINEN.
Aivan sairas kulttuuri.
Miksi suostutte tähän naiset, ja vielä itse ylläpidätte sairaita asenteita lätisemällä tuollaista p*skaa?
Ehkä siksi, että katsomme maailmaa naisen näkökulmasta. Mies on naisen mielestä charmantti uurteineen ja harmaine hapsineen, mutta eihän nainen toisen naisen silmää miellytä samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Alexandra varsinaisesti näytä vanhalta, on vain luonnollinen eikä Hollywood-stailattu, mitä olemme tottuneet näkemään julkkiskuvissa.
Älykkäille, henkisesti kypsille menestyneille miehille vaikuttaa olevan tyypillistä, että kun niitä nuoria, materiaalista hyötyä etsiviä kaunottaria puskee ovista ja ikkunoista, sitä viehättyykin kiinnostavasta ja syvällisestä persoonasta, sielunkumppanuudesta. Ne kun ovat paljon harvinaisempia kuin ulkoinen, katoava kauneus. Tietenkään kauneus ja syvällisyys eivät myöskään sulje toisiaan pois ja on Alexandrassakin omalaatuista kauneutta.
(John Lennon ja Yoko Ono, George Clooney ja Amal, Jason Momoa ja Lisa Bonet, prinssi Charles ja Camillan jne).
Aivan ohi, mutta jossain oli että John Lennon ei ollut yhtään leppoisa peace, vaan narsistinen, joka halusi luoda kuvan, että olisi kivempi kuin onkaan.
Lähteiden mukaan (pari elämäkertaa olen lukenut) John vaikuttaa olleen nuorena ihan täys kuspää, mutta iän myötä kasvaneen ihmisenä. Temperamenttinen taisi toki olla loppuun asti.
Lennon oli ehkä miellyttävin viimeiset 5 v. kuuluisan lost weekend episodin jälkeen. Tuolloin oli erossa Yokosta ja rellesti Hollywoodissa. Ekaa vaimoa Cynthiaa kohteli hyvin välinpitämättömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin pojalla on Melaniaa vanhempi naisystävä.
Ai sillä nuorimmalla pojalla vai?
Don jr erosi vaimostaan ja nyt on hieman Melaniaa vanhempi naisystävä. Don jr on nuorempi kuin tämä nainen.
Olen aina ollut NIIN Keanun lumoissa! Ihana, ihana Keanu, joka osoitti tällä olevansa todellakin juuri niin ihana kuin olen aina kuvitellutkin.
Keanulla on ollut tosi rankka elämä ja jalat maassa koko ajan.
Ettei vaan iät olisi toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoahan vaikuttaa lempeältä ja vaimostaan ja lapsistaan välittävältä. Miksi se olisi feministeille tai kenellekään muullekaan ongelma?
Niinpä. Ei komea ulkonäkö tee kenestäkään automaattisesti mulkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairas kulttuuri.
Miksi suostutte tähän naiset, ja vielä itse ylläpidätte sairaita asenteita lätisemällä tuollaista p*skaa?Ehkä siksi, että katsomme maailmaa naisen näkökulmasta. Mies on naisen mielestä charmantti uurteineen ja harmaine hapsineen, mutta eihän nainen toisen naisen silmää miellytä samalla tavalla.
Nuoria naisia ette silti ällöksy?
Mistähän tämä johtuu, kun toinen nainen ei kerta miellytä samalla tavalla silmää?
Ja miksi täytyy olla ilkeä, vaikka joku ei miellyttäisi silmää?
Minun silmääni ei miellytä harmaantuneet ja ryppyiset miehet, mutta en minä niitä missään hauku.
Ei tulisi mieleenkään puhua niistä mitään, eiväthän he minun elämääni hetkauta suuntaan tai toiseen?
Selityksesi ontuu ja kehoitankin sinua hankkimaan elämän ja keskittymään johonkin järkevämpään kuin toisten naisten lyttäämiseen ja ulkonäkövertailuun.
Noloa tommonen.
treffit kirjoitti:
Ai niin sita piti viela sanoa, ettei se Keanun naisystava edes ole ikaistaan vanhemman nakoinen. Te vain luulette niin, koska yhteiskunta on suggeroinut teidat ajattelemaan, etta harmaat hiukset = vanha. Vaikka tosi monella alle nelikymppisellakin jo hiukset alkaa luonnollisesti harmaantua. Suurin osa vaan varjaa ne harmaat pois pitaakseen nuoruuden illuusiota ylla.
Harmaantua voi tosiaan alle nelikymppisenä, mutta kyllä tuntuu hurjalta ajatukselta että vain parin vuoden päästä näyttäisi koko ikäiseni kaveripiiri + minä yhtä vanhoilta. Kyllä tuo Keanun daami on ikääntynyt tosi nuorena ja näyttää 10 vuotta ikäistään vanhemmalta eli ihan samanikäiseltä kuin Keanu. Näyttävät kyllä oikeinkin hyviltä yhdessä vaikka ulkonäöllä ei merkitystä olekaan.
N44
Positiivinen yllätys. Keaunu ei siis ole tyypillinen limasetä, vaan arvostaa muutakin kuin pelkkää ulkokuorta. Ihana Keanu. <3
Tosin, pakko sanoa ettei heistä huo'u erityisen rakastuneen parin vaikutelmaa näin kuvia katselemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairas kulttuuri.
Miksi suostutte tähän naiset, ja vielä itse ylläpidätte sairaita asenteita lätisemällä tuollaista p*skaa?Ehkä siksi, että katsomme maailmaa naisen näkökulmasta. Mies on naisen mielestä charmantti uurteineen ja harmaine hapsineen, mutta eihän nainen toisen naisen silmää miellytä samalla tavalla.
Nuoria naisia ette silti ällöksy?
Mistähän tämä johtuu, kun toinen nainen ei kerta miellytä samalla tavalla silmää?
Ja miksi täytyy olla ilkeä, vaikka joku ei miellyttäisi silmää?
Minun silmääni ei miellytä harmaantuneet ja ryppyiset miehet, mutta en minä niitä missään hauku.
Ei tulisi mieleenkään puhua niistä mitään, eiväthän he minun elämääni hetkauta suuntaan tai toiseen?Selityksesi ontuu ja kehoitankin sinua hankkimaan elämän ja keskittymään johonkin järkevämpään kuin toisten naisten lyttäämiseen ja ulkonäkövertailuun.
Noloa tommonen.
Esitin ainoastaan tuon näkemyksen tähän ketjuun joten en tiedä lyttäämisistä mitään. Sori, mutta kusit nyt sähköaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen yllätys. Keaunu ei siis ole tyypillinen limasetä, vaan arvostaa muutakin kuin pelkkää ulkokuorta. Ihana Keanu. <3
Tosin, pakko sanoa ettei heistä huo'u erityisen rakastuneen parin vaikutelmaa näin kuvia katselemalla.
Aikamoista ylitulkintaa päätellä kenenkään rakastumisen astetta muutamasta kuvasta.
Kaikki mitä olen Keanusta tähän mennessä lukenut, on ollut hienoa. Tämä on jotenkin kirsikka kakun päällä.
Siinä oikea Mies, joka ajattelee sydämellään.
https://www.lamag.com/lalifeandstyle/moca-gala-2019/
Tossa huomattavasti nuoremman näköinen