Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keanu Reevesin (55) tyttöystävä (46) :O

Vierailija
05.11.2019 |

https://aijaa.com/m67kdu

Onpas harmaat hapsut naisella jo! 😯

Luulisi että Keanu olisi vähän nuoremmankin saanut?🤔 Olen 24v ja mulle ainakin kelpais!😏

Kommentit (191)

Vierailija
141/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ai niin sita piti viela sanoa, ettei se Keanun naisystava edes ole ikaistaan vanhemman nakoinen. Te vain luulette niin, koska yhteiskunta on suggeroinut teidat ajattelemaan, etta harmaat hiukset = vanha. Vaikka tosi monella alle nelikymppisellakin jo hiukset alkaa luonnollisesti harmaantua. Suurin osa vaan varjaa ne harmaat pois pitaakseen nuoruuden illuusiota ylla. 

Näin - itse asiassa suurimmalle osalle ihmisistä alkaa tulla harmaita hiuksia alle nelikymppisenä, joillekin alle kolmekymppisenä jo.

Mitä edes on "ikäistään vanhemman näköinen". Tällä naisella on ihan ikäisilleen ihmisille tyypilliset ilmejuonteet hymyillessä.  En tiedä katsovatko ihmiset enää ympärilleen - kassajonoissa näkyy tämän näköisiä neljävitosia, eikä mitään Hollywoodin botox-naamoja.

142/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin on jumittunut hymiönäppäin päälle.

🙂😘🌞❤👍😊

Tätä tavaraa kuule riittää 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂⚾️🥎🏀🏈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihana kuva heistä.

https://i.pinimg.com/736x/75/c8/41/75c8413aca5dfda850415f692bede470.jpg

Ihmettelen vaan, että eikö Keanu harmaannu ollenkaan!

Vierailija
144/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihana kuva heistä.

https://i.pinimg.com/736x/75/c8/41/75c8413aca5dfda850415f692bede470.jpg

Ihmettelen vaan, että eikö Keanu harmaannu ollenkaan!

Kyllä miestenkin hiuksia ja partaa voi värjätä. Varmasti varsin yleistä elokuvatähdille.

Vierailija
145/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta kyllä Lisa Bonet'n ex oli kuumempi.

Vierailija
146/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia, mutta jos multa kysytään niin lysyharteinen molopää-Lenny ei ole ollut koskaan komea.:D

Nuorena oli varmasti cool, mutta ei komea.

Heille tuli kyllä todella kaunis lapsi (Zoe), niinkuin on Bonetin ja Momoankin lapset tosi kauniita.

Vierailija
147/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kun tarkkaan katsoo niin ei tuolla naisella ole kaularyppyjä. Naama hämää vaan.

Vierailija
148/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu nyt tunnetusti näyttää ikäistään nuoremmalta. Ja nainen tosiaan näyttää ikäistään vanhemmalta.

Mutta en tiedä, jotenkin tosi virkistävän näköinen pari. Selvästi nainen ei häpeile harmaitaan ja hyvä niin. 

Vierailija
149/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella mitä olen Keanun leffoja nähnyt, ja nyt nämä valokuvat naisesta, molemmista hehkuu jonkinlainen hyväntahtoisuus.

Se on harvinaista, joten sopivat hyvin yhteen.

Vierailija
150/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani on varmaankin luonteeltaan ja älykkyydeltään Keanua miellyttävä. Tämä siis siinä keskustelussa, että kumppani ei olisi klassinen Hollywood-kaunotar. Miehet arvostavat pääsääntöisesti muuta kuin ulkonäköä ja ulkoisia seikkoja. Sisin on miehelle aina tärkein.

Vierailija
151/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keanu nyt tunnetusti näyttää ikäistään nuoremmalta. Ja nainen tosiaan näyttää ikäistään vanhemmalta.

Mutta en tiedä, jotenkin tosi virkistävän näköinen pari. Selvästi nainen ei häpeile harmaitaan ja hyvä niin. 

Minä taas luulen, että tuo nainen on nimenomaan värjännyt hiuksensa. Tuohan on kai juuri nyt todella trendikäs väri.

Vaikka monilla tulee harmaita jo varsin nuorenakin, niin on aika harvinaista, että tuossa iässä on täysin ja vielä tuon sävyiset harmaat hiukset.

Vierailija
152/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini meni tarkistukseen?

Mitä ihmettä? Kijoitin että henkilö on kaunis? Onko kaunis sana kielletty?

Vierailija
153/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI hänen olisi pitänyt haluta nuorempi? 😮

Keanun tyttishän on 9 vuotta nuorempi

Vierailija
154/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee miten kaikki maailman filtterit ja photoshopit ovat sekoittaneet ihmisten mieliä ulkonäön suhteen. 

Vierailija
155/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ykköshunksi Jason Momoan (40) vaimo Lisa Bonet on 51!

Mikä näitä Hollywoodin hottiksia vaivaa? Vai antaako kumppanit niille luvan bylsiä ketä vaan, jotta liitto pysyy kasassa?

No kato kun Jason Monia ei ole pelkästään suoerkomea hottia, hän on myös suoerfiksu.

Vierailija
156/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu ja hänen tyttöystävänsä saavat minut uskomaan jälleen siihen, että joillekin miehille oikeasti merkkaa jokin muukin kuin pelkkä naisen ulkonäkö. Ihanaa :)

Vierailija
157/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen perusteella mitä olen Keanun leffoja nähnyt, ja nyt nämä valokuvat naisesta, molemmista hehkuu jonkinlainen hyväntahtoisuus.

Se on harvinaista, joten sopivat hyvin yhteen.

Keanu on aina poikennut Hollywoodin valtavirrasta ja tehnyt, kuten itse haluaa. Antaa harvoin haastatteluja, mutta mitä olen lukenut, vaikuttaa älykkäältä ja fiksulta mieheltä

Vierailija
158/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia, mutta jos multa kysytään niin lysyharteinen molopää-Lenny ei ole ollut koskaan komea.:D

Nuorena oli varmasti cool, mutta ei komea.

Heille tuli kyllä todella kaunis lapsi (Zoe), niinkuin on Bonetin ja Momoankin lapset tosi kauniita.

Makuasioita, minusta taas sekä Lenny että Lisa ovat jopa 50+ iässä Zoea upeampia :)

Lisa Bonet on kyllä vetänyt puoleensa upeita uroksia ❤️

Minusta tuo Keanun kumppani on aivan ihanan näköinen nainen. Säteilevä.

Vierailija
159/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muotihiusväri jota näkee 13 vuotiaillakin. Nainen on todellä hyvännäköinen eikä yhtään ryppyjä. Hieman juonteita, joten ei käytä pistoksia tai plastiikkakirurgiaa, joten luonnostaan nuorekas iho. Hoikka, joten ilmeisesti urheilee ja on terveellinen ruokavalio.

Upea ilmestys. On paremman näköinen kuin useat kaksikymppiset.

M34

Vierailija
160/191 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttini meni tarkistukseen?

Mitä ihmettä? Kijoitin että henkilö on kaunis? Onko kaunis sana kielletty?

Kirjoitin myös että ovat kirjoittaneet kaksi kirjaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan