Mies ei huomioi rintoja seksin aikana
Rinnat on pienet, kokoa 70A-B ja ovat suhteettoman pienet muuhun vartaloon, koska en ole mikään supertimmi fitnessmimmi, vaan vatsa pömpöttää, pepussa ja reisissä on löysää ja hartiat ja selkä on leveät. Mieluiten pitäisin rintsikat päällä, mutta mies kuitenkin avaa hakaset ja ottaa ne pois. Ei kuitenkaan juuri koskettele tissejä käsillä eikä lainkaan suutele tai ime niitä. Onkohan pienet rinnat hänelle niin suuri pettynys, että siksi ohittaa ne täysin ja ei saa täyttä erektiota, koska ei kiihotu tarpeeksi? Vai eikö vain ole ns. tissimies. Kyseessä on uusi mies, jonka kanssa vasta tapaillaan ja seksiä on ollut vasta kahdesti.
Kommentit (5)
Miten sinä huomioit hänet seksin aikana?
Sama! Mulla on kyllä ihan kohtalaisen sopusuhtaiset rinnat vartaloon nähden, vaikka pienet ovatkin. Harvoin huomioi tissejä mitenkään, joskus puristaa ja senkin tekee liian kovaa. Olen miettinyt että pitäisikö sanoa asiasta, mutta tuntuisi oudolta vaatia kosketusta. Eihän se edes tuntuisi hyvältä, kun tietäisin että tekee niin vain minun tahdostani.
Hmph. On tämäkin ongelma.
Mä nuolen samalla emännän rintoja. Se tykkää siitä
Älä missään tapauksessa mainitse hänelle asiasta, vaan harmittele jälkikäteen ja pui asiaa palastalla!
Miehet tykkää kunnon rinnoista.