Miksi jotkut naiset saavat suurta mielihyvää kun varattu mies katsoo heitä parin sekunnin ajan?
Tuleeko siitä jotenkin "voittajafiilis" kun siinä lähettyvillä on se toinen nainen, joka on päässyt parisuhteeseen eli on periaatteessa onnekas, mutta kuitenkin pakko olla huonompi kun kerran oma mies katselee vieraisiin pöytiin? Sinkkunainen tai itse onnettomassa parisuhteessa oleva saa sitten suurta mielihyvää uskottelemalla itselleen olevansa tuon toisen naisen miehen silmissä niin paljon haluttavampi kuin se toinen nainen? Tosi surullista että jotkut pitävät muita naisia kilpakumppaneinaan jopa em. tilanteissa. Mikä tällaisten naisten diagnoosi on?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta en kyllä itse tykkää jos mies aktiivisesti katselee muita naisia, kuten exä. Kyllä silloin tunnen itseni huonommaksi kuin ne muut naiset.
Siis, silloin tällöin vilkaisu on ok, mutta ei pään kääntäminen jokaisen naisen perseen/tissien perään ja niistä ääneen hekumointi.
No kyllä minäkin saan itsetunnolleni pönkitystä jos komea ja karismaattinen mies katsoo minua ihailevasti. Jos mies on naimisissa niin en minä ajattele, että "hän haluaa minua enemmän kuin omaa vaimoaan". No ei luultavasti halua enempää, mutta kiva on silti saada huomiota. Olen itsekin naimisissa, katselen muitakin miehiä, mutta omaani minä rakastana ja haluan eniten.
Mielihyvää se tuo jonkun verran oli se katselija mies sitten vapaa tai varattu, sitähän ei aina edes tiedä. Mä olen ollut pian 20v sinkku, joten ehkä vähän ymmärrettävää, miksi se voi tuntua mukavalta. Tosin, eihän kaikkien katse edes tunnu missään, osan vain.
Huvittaa että ihmiset tekee jostain muiden katseista elämää suuremman asian. Ihan totta, mitä vttua, ei hlvetti ihminen on säälittävä otus.
En tiedä mutta en kyllä itse tykkää jos mies aktiivisesti katselee muita naisia, kuten exä. Kyllä silloin tunnen itseni huonommaksi kuin ne muut naiset.