Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatko seksiä vain tunnesuhteessa vai myös sopivan tyypin kanssa ihan muuten vaan?

Vierailija
04.11.2019 |

Sopiva tyyppi saa tässä olla mies tai nainen, oman maun mukaan eli henkilö, jonka kanssa ei tunne erityistä mielenkiintoa pidempiaikaiseen suhteeseen tai tuttavuuteen, seksi seksinä riittää.

Harrastatko seksiä vain tunnesuhteessa vai myös sopivan tyypin kanssa ihan muuten vaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämäni aikana sinkkuna vuosia, viimeksi yli seitsemän vuotta edellisen parisuhteeni jälkeen. Seksitöntä elämää en kuitenkaan halua, joten harrastan seksiä myös ilman sitoumuksia. Mutta vain sinkkuna. Parisuhteessa olen sitoutunut yhteen mieheen.

Vierailija
2/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on rakkauden fyysistä osoittamista, ei tulisi mieleenkään harrastaa seksiä jonkun kanssa johon ei ole tunnesidettä. Inhoan muutenkin esim. kättelyä, en halua koskea vieraisiin ihmisiin, mutta sitten oman rakkaan kosketus on ihan mielettömän ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "vain tunnesuhteessa, olen nainen". En ihan kyllä ymmärrä kysymystäkään. Minulle sopivaan tyyppiin muodostuu tunnesuhde joka tapauksessa, saattaisin rakastuakin. Sopiva tyyppi on siis joku, johon ihastun, josta välitän ja jota kaipaan ja jonka haluan. En silti välttämättä edellyttäisi yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia ja suurempaa sitoutumista, aina osapuolet eivät halua elämältä samaa vaikka haluaisivat toisensa. Eli harrastan seksiä vain sellais(t)en ihmis(t)en kanssa, joita kohtaan minulla on tunteita. No joskus sitä rakastuu itselleen sopimattomiinkin tyyppeihin ja silloin ei kannata jatkaa suhdetta. Mutta muuten vain sopivia tyyppejä ei minulle ole. Aina kun olen harrastanut seksiä on välillämme ollut tunteita. Ehkä seksiä on sitten harrastettu muuten vain vaikka emme olekaan olleet sopivia tyyppejä toisillemme. Ja minulla on ollut muutama kumppani, ei kasoittain, jos se tieto vakuuttaa jonkun.

Vierailija
4/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on aika usein negatiivissävyisiä ajatuksia ihmisistä, jotka etsivät "pelkkää" seksiä. Miksiköhän. Seksihän on mukavaa, kun molemmat haluavat samaa.

Vierailija
5/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen aina kun saan.

M50

Vierailija
6/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin jos on tunteita mukana. Muulloin en halua enkä koe mitään tarvettakaan. Ja tätä nykyä pelkästään parisuhteessa, vaikka tunteita olisikin.

Vierailija
7/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta tunnesuhteita lainkaan, mutta seksiä välillä haluan ja silloin haen sopivan tyypin baarista yhdeksi illaksi. olen 45 v. nainen.

Vierailija
8/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastosi ei toimi kun näyttää että vain 10% miehistä jostain mieltä vaikka tosiasiassa ääniä antanut pääasiassa naiset

Vierailija
9/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tunne ja seksi toimivat sekä yhdessä, että erillisinä.

Nyt sinkkuna vakipanosuhde toimii erittäin hyvin: saa nauttia seksistä, riskit ovat pienemmät kun seksikumppani on aina sama, seksi toimii kun tietää valmiiksi mistä toinen tykkää ja voi kokeilla myös uusia juttuja luottamuksella. Kuitenkin tapaamme ainoastaan seksin merkeissä, kivalla tunnelmalla, mutta muuten molemmilla on omat elämät.

Olen iloinen siitä, että minulla tämä menee näin. Olisi tuskallista, jos seksiä saadakseen täytyisi aina olla joku ihastustarina meneillään. Nyt pystyy rauhassa elämään omaa elämäänsä. Parisuhde tulee kysymykseen, jos eteen kävelee joku oikeasti erikoislaatuinen (ehkäpä ei koskaan), mutta muuten menen näin.

N41

Vierailija
10/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse tunteita jos panettaa, jonkin moisen halun sitä miestä kohtaan kyllä. Ei siis tarvitse olla ihastunut saatika rakastunut, mutta en voi harrastaa seksiä miehen kanssa jota en pidä puoleensa vetävänä.

Vierailija
11/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareista ei löydy laatuseuraa!

Vierailija
12/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44-vuotias nainen enkä ole ikinä harrastanut ns. yhden illan suhteita. En vaan pysty siihen.

Olen ylpeä itsestäni tällaisena kuin olen :)

Vierailija
13/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 44-vuotias nainen enkä ole ikinä harrastanut ns. yhden illan suhteita. En vaan pysty siihen.

Olen ylpeä itsestäni tällaisena kuin olen :)

Sama homma, paitsi sukupuoli mies ja ikä 38

Vierailija
14/14 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panen aina kun saan.

M50

Eli et ikinä?