Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tässä ongelmassa!

Vierailija
03.11.2019 |

Kaveri laittaa viestejä 5 päivässä, joka on liikaa mulle. Kertoo aina työaikansa, en tajua mitä tolla tiedolla edes teen. Asuu toisella paikkakunnalla ja on muitakin kavereita
Ja kertoo myös mitä tehnyt päivän aikana. Lähes päivittäin myös kysyy miten mennyt ja joka viikko mitä teen viikonloppuna.

En haluaisi estää sitä, mutta mykistyskään ei poista viestien ilmoituksia kokonaan. Sitten vielä, kun whatsappissa siniset väkäset kertoo onko lukenut viestin, tuntuu, että sitä mukaa laittaa viestejä, kun niitä luen. Menee kohta hermot! Eikö mitään muuta keinoa kuin estää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osaaat puhua niin kysy häneltä suoraan mikä meininki? EN ole nyt valmis seurustelusuhteeseen.

Mulla on oikeasti ollut siitä epäilys välillä että toivottavasti ei vain ole bi :0 Tutustuttiin netissä ystävyyspalstalla. On miesmäisen näköinen. Sillä on kyllä mies mutta mistä ikinä tietää? Nyt tunnettu pari vuotta. Kerran ehdotin matkaa yhdessä ja kerroin, että on hostelleja, joissa parisänky, mutta sitä ei kuulemma haittaa. Kerran viestissä kertoi, että olen aika hehkeä. Musta tosi outoa! Pitäisikö hälytyskellojen soida?! Sanooko joku muka noin kaverilleen?

Vierailija
22/25 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaaat puhua niin kysy häneltä suoraan mikä meininki? EN ole nyt valmis seurustelusuhteeseen.

Mulla on oikeasti ollut siitä epäilys välillä että toivottavasti ei vain ole bi :0 Tutustuttiin netissä ystävyyspalstalla. On miesmäisen näköinen. Sillä on kyllä mies mutta mistä ikinä tietää? Nyt tunnettu pari vuotta. Kerran ehdotin matkaa yhdessä ja kerroin, että on hostelleja, joissa parisänky, mutta sitä ei kuulemma haittaa. Kerran viestissä kertoi, että olen aika hehkeä. Musta tosi outoa! Pitäisikö hälytyskellojen soida?! Sanooko joku muka noin kaverilleen?

Onko ilmiselvä bi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa. Ite en tommosen kaveri olisi eikä tulisi mieleenkään yhteisessä parisängyssä nukkua. Hyi!

Vierailija
24/25 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/25 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain ideaa äsken kirjoittamaani eli epäilenkö turhaan kaverin suuntautumista ja kannattaako edes olla yhteydessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän