Mies ei ole päässyt yli erosta exäänsä?
Olemme tapailleet poikaystäväni kanssa nyt n.8kk ja alusta asti minulla on ollut tunne, ettei hän ole päässyt entisestä suhteestaan yli. Tämä aiempi suhde on hänen ainoa kunnollinen ennen minua. He seurustelivat 3 vuotta ja asuivat yhdessä n.6kk kunnes täysin yllättäen, ilman syytä, hänen ex jätti hänet. Mieheni mielestä heillä oli kaikki hyvin. Alusta asti kun olemme puhuneet taustoistamme on mieheni puhunut kuinka paljon tuo ero sattui (erosta oli kulunut 1,5vuotta kun tapasimme). Ja tottakai ymmärrän sen täysin, ja saakin sattua. Hän ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista exästään tai heidän suhteesta, vain ainoastaan että oikeasti rakasti tätä. Mielestäni tämä on hyvä merkki miehestä, ettei hauku, mutta tottakai tuo epävarmuutta minuun. Hän on sanonut ettei halua olla tekemisissä exään millään tavalla, koska hän satutti niin kovin ja eron jälkeen alkoi suoraan seurustella toisen miehen kanssa. Huomaan kuitenkin hänen katsovan exän lisäämiä kuvia somessa, kun muiden ei, sekä onnittelevan syntymäpäivänä ym. Exän kanssa he myös tekivät paljon yhdessä ja kävivät treffeillä, mutta vaikka minä pyydän samoja asioita niin ei ikinä onnistu. Hän on myös kertonut seksielämästään exän kanssa, vaikka en ole asiasta kysynyt. Ja en ole tykännyt kuulla näitä asioita. Minun kanssani hän ei ole niin spontaani, vaikka minä mielelläni haluaisin. Ja minä haluaisin suhteesemme enemmän seksiä kuin hän. Mieheni kertoo rakastavani minua, mutta en vain tunne sitä hänen käytöksestään.. Hän ei myöskään kehu minua ja olen huomannut sen lisäävän epävarmuutta suhteeseemme. Näen, että heillä on exänsä kanssa ollut täydellistä ja minun kanssani ei. Olen jutellut tästä hänelle liiankin monta kertaa, mutta saan aina vain vastaukseksi että olen väärässä, ettei hänellä ole tunteita enää exää kohtaan, muttei mitään perusteluita. Olen asiallisesti yrittänyt kertoa, että on ihan OK myöntää jos tunteita vielä on, mutta niiden salaaminen on se ongelma. Tuntuu vain, etten ole miehelleni nr.1. Olen itse ollut myös vakavissa suhteissa ja tiedän miltä tuntuu jos toinen rakastaa ehdoitta, mutta tässä suhteessa en sitä tunne. Minä kylläkin rakastan häntä ja siksi en olekaan lähtenyt.
Kommentit (7)
No tapailin hetken miestä joka oli kertomansa mukaan eronnut ”pari vuotta sitten”. Soitteli päivittäin exälle ja viestitteli wa-maratoneja ”lasten asioista”. Kävi ulkomailla ”lasten takia” exän kanssa. Selvisi myös että pani exäänsä kun silmä vältti, varmaan myös ”lasten takia”. Jotkut ei pääse siitä exästä henkisesti eroon millään. En katellut enää sekuntiakaan kun kuvio selvisi.
Jos hän kohtelee sinua hyvin ja voit luottaa häneen, eli muuten on kunnon mies niin itse antaisin vielä aikaa. Jos hänellä ollut vain vaikeuksia sitoutua uudelleen? Mutta jos luottamus ja kunnioittava käytös puuttuu tms niin sitten vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
No tapailin hetken miestä joka oli kertomansa mukaan eronnut ”pari vuotta sitten”. Soitteli päivittäin exälle ja viestitteli wa-maratoneja ”lasten asioista”. Kävi ulkomailla ”lasten takia” exän kanssa. Selvisi myös että pani exäänsä kun silmä vältti, varmaan myös ”lasten takia”. Jotkut ei pääse siitä exästä henkisesti eroon millään. En katellut enää sekuntiakaan kun kuvio selvisi.
Ollaan varmaan tapailtu samaa miestä.
Jokainen pääsee yli omassa ajassa ja tuo aika ei vielä niin kovin pitkä ole, jos ero on hänelle tullut yllättäen. Jos keskustelu ei auta ja sinusta tuntuu tuon ajan jälkeen ettei sinua arvosteta niin sinuna kyllä lähtisin. Jos alku on noin vaikea niin en usko että ajan kanssa se auttaisi.