Ahmattimieheni söi pihalta oraville tarkoitetut pähkinät ja lintujen talipallonkin
Sille ei näytä riittävän mikään ruoka. :(( Apua! Mitään minä teen tuon miehen kanssa?
Kommentit (16)
Miten voi olla niin itsekäs ja typerä?!
Mun syömäriukkoni veti lintulaudankin. Liekitti sitä ensin vähän pallogrillissä ja söi sitten dijonsinapin kanssa :(
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin itsekäs ja typerä?!
Niinpä. -ap
Naurettava mies sinulla. Olisi pyydystänyt ne linnut ja oravat ja syönyt ne. Mutta meni ja söi syötin.
Oletko varma, että se on mies, eikä orava tai talitintti? Voipi olla hyvin naamioitunut siilikin tai jopa varis. Varislinnut on hyvin älykkäitä.
Ja ei varmasti kuuraa itse rasvaripuleitaan pöntöstä. Voi hitto, osanottoni.
Kohta sille ukollesi kasvaa häntä ja se alkaa hyppiä puusta puuhun. Varsinkin talvella näitä tapahtuu.
Mitäköhän tuo on tehnyt, kun omaehtoisesti siirtyy ulkoruokintaan?
Vierailija kirjoitti:
Hän syö kaiken mitä näkee. Ruokakauppaan en voi hänen kanssaan edes mennä. Saanut kaikista ruokakaupoista porttikiellon. :( -ap
En usko! Pähkinät ehkä söi mutta talipallolle varmasti näytti hampaita ja örisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän syö kaiken mitä näkee. Ruokakauppaan en voi hänen kanssaan edes mennä. Saanut kaikista ruokakaupoista porttikiellon. :( -ap
Saanko arvata, joka kerta tarttuu mukaan vähintään sikspäkki kissan märkäruokaa?
älä vaan laske sitä irti koirapuistossa ettei vedä naamaansa naapurin puudelia
Talipallon syönti vaatii luonnetta. Rispektii vuan.
Meilläpäin lintulautaa sanotaan syötiksi. Talipallona luokses pompin taas...
-5/5