Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder & sitoutuminen

Vierailija
03.11.2019 |

Olemme tapailleet miehen kanssa reilun kolmen kuukauden ajan. Pari viikkoa sitten kysyin häneltä suhteemme tilaa ja hän sanoi että on ylpeä jos kutsuisin häntä poikaystäväkseni. Vietimme viikonloppuna yhteistä mökkilomaa ja sen aikana paljastui että miehellä on Tinder vielä puhelimessaan. Olimme käymässä juuri nukkumaan ja hän totesi ettei halua keskustella asiasta nyt kun on väsynyt. Loukkaannuin ja kysyin silti että miltä hänestä tuntuisi jos minulla sellainen vielä olisi tai lataisin sen takaisin puhelimeeni. Sanoi, että lataa vaan, mutta on täysin eri asia miten sitä käyttää. Pakkasin tavarani ja lähdin aamulla mökiltä pois eli jätin hänet sinne yksin. Loukkaannuinko turhasta? Emme ole puhuneet tuon jälkeen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja mieheltä. Olisin ehkä halunnut kuulla enemmän mitä tarkoitti.

Vierailija
2/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä outoa. Olisin kyllä myös halunnut kysyä, että miksi hänellä se sovellus vielä on, ja mitä hän sillä tekee. Ette siis ole enää pariin viikkoon jutelleet? Mies ei ole yrittänyt ottaa yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoitko häntä poikaystäväksesi?

Vierailija
4/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos suhde on vielä tasolla jossa ei tiedä voisiko miestä kutsua poikaystäväkseen niin Tinder on varmaan hyvä pitää vielä käytössä. Varsinkin jos siitä on jo maksanut. Eikä miehelle tule Tinderiin mitään odottamattomia yhteydenottoja kuten naisille.

Vierailija
5/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä tuo on noilla treffisivustoilla. Jätetään profiilit roikkumaan, jos vaikka löytyisi se "parempi". Varmaan pelin henki on juuri tuo.

Vierailija
6/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä outoa. Olisin kyllä myös halunnut kysyä, että miksi hänellä se sovellus vielä on, ja mitä hän sillä tekee. Ette siis ole enää pariin viikkoon jutelleet? Mies ei ole yrittänyt ottaa yhteyttä?

Nyt viikonloppuna lähdin mökiltä pois, eli perjantai-iltana käytiin tämä keskustelu ja eilen eli lauantaina lähdin. Oli tosiaan outoja kommentteja. Nyt tässä miettineenä tiedän että hän tekee paljon töitä ja hänellä ei varmaan ole aikaa sitä appia paljonkaan töiltään ja meidän suhteeltaan selailla, mutta mun mielestä toi vaan tuntuu loukkaavalta, että on edelleen siellä selattavana, vaikka ei sitä käyttäisi ja tuo että sanoi minulle että sen kun menen sinne takaisin oli musta todella ilkeä kommentti.

Vierailija
7/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi luovutinkin pelin, koska minua vaivaisi kokoajan jos toinen tinderöi salaa selän takana. En kestäisi sitä epävarmuutta kun nykyään on niin helppo pettää näissä digihärveleissä.

Vierailija
8/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos suhde on vielä tasolla jossa ei tiedä voisiko miestä kutsua poikaystäväkseen niin Tinder on varmaan hyvä pitää vielä käytössä. Varsinkin jos siitä on jo maksanut. Eikä miehelle tule Tinderiin mitään odottamattomia yhteydenottoja kuten naisille.

Kiitos vastauksesta. Tätä logiikkaa mä en ymmärrä. :) Mä lähinnä mietin asiaa myös kohteliaisuus syynä toiselle, etten halua olla siellä ns. vapaana selattavana, kun haluan olla keskittyä yhteen. Tätä mieskin on vakuutellut että haluaa olla vain minun kanssa ja pitää musta älyttömästi. Mun mielestä reilussa kolmessa kuukaudessa kyllä on aikaa alkaa selkiintymään että haluaako olla toisen kanssa seurustella, kun ei nyt vielä mistään naimisiin menosta puhuta ja tosiaan on ilmaissut itse halunsa olla mun kanssa. Itse ajattelen sen niin että Tinderiin kyllä pääsee takaisin halutessaan; joten piilotin profiilini, kun huomasin että haluan tutustua toiseen ihan rauhassa, mutta lopulta poistin koko appin kännykän muistin lisätilan takia.

Vierailija
9/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt viikonloppuna lähdin mökiltä pois, eli perjantai-iltana käytiin tämä keskustelu ja eilen eli lauantaina lähdin. Oli tosiaan outoja kommentteja. Nyt tässä miettineenä tiedän että hän tekee paljon töitä ja hänellä ei varmaan ole aikaa sitä appia paljonkaan töiltään ja meidän suhteeltaan selailla, mutta mun mielestä toi vaan tuntuu loukkaavalta, että on edelleen siellä selattavana, vaikka ei sitä käyttäisi ja tuo että sanoi minulle että sen kun menen sinne takaisin oli musta todella ilkeä kommentti.

Kai tiedät, että oman kortin voi piilottaa, jolloin et ole selattavana, vaikket sovellusta poistaisikaan? Näyt vain jo osuneille matcheille.

Tapailuvaiheessa laitan aina kortin piiloon, mutten poista sovellusta ennen kuin suhde on kunnon suhde.

Ei jaksa tehdä profiilia aina uudestaan, jos/kun toinen muuttaakin mielensä, mikä on erittäin yleistä Tinder-maailmassa. Sitten voi kokeilla synkkaisiko toisen matchin kanssa, jos siellä niitä on vielä tallella. Ei tarvitse heti mennä selailemaan/selattavaksi.

M

Vierailija
10/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä tuo on noilla treffisivustoilla. Jätetään profiilit roikkumaan, jos vaikka löytyisi se "parempi". Varmaan pelin henki on juuri tuo.

Pelin henki todellakin on juuri tuo.

Vierailija
11/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi luovutinkin pelin, koska minua vaivaisi kokoajan jos toinen tinderöi salaa selän takana. En kestäisi sitä epävarmuutta kun nykyään on niin helppo pettää näissä digihärveleissä.

Ymmärrän sua, oon ajatellut että puhumalla asioista ja tarkkailemalla toista ihmistä selviää aika paljon onko joku tosissaan vai ei, mut tää tuli aivan puskista. Eli en ihan heti kyllä ihmiseen luotakkaan ja toisaalta en ollut kysynyt häneltä aiemmin asiasta ja toi ylimielinen puhe tuli mulle aivan yllätyksenä. Toki oli eilen aamulla ihmeissään kun halusin lähteä eli ei ymmärtänyt mikä mua siinä toiminnassa tai hänen sanoissaan loukkasi.

Vierailija
12/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että oman kortin voi piilottaa, jolloin et ole selattavana, vaikket sovellusta poistaisikaan? Näyt vain jo osuneille matcheille.

Tapailuvaiheessa laitan aina kortin piiloon, mutten poista sovellusta ennen kuin suhde on kunnon suhde.

Ei jaksa tehdä profiilia aina uudestaan, jos/kun toinen muuttaakin mielensä, mikä on erittäin yleistä Tinder-maailmassa. Sitten voi kokeilla synkkaisiko toisen matchin kanssa, jos siellä niitä on vielä tallella. Ei tarvitse heti mennä selailemaan/selattavaksi.

M

Arvostan toimintaasi ja toimin itse myös noin. Hän ei taida asiasta tietää.

Vierailija
13/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Arvostan toimintaasi ja toimin itse myös noin. Hän ei taida asiasta tietää.

Minäkin toimin samoin, siis silloin kun vielä sovelluksessa olin. Tapailuvaiheessa keskityin yhteen enkä edes viestitellyt muiden kanssa. En kysynyt miten tapailemani mies menetteli mutta se selvisikin sitten myöhemmin.

Vierailija
14/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdit etsimään vakavaa suhdetta Tinderistä? Olit hei vakipano, et sen kummempaa.

Vierailija
15/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdit etsimään vakavaa suhdetta Tinderistä? Olit hei vakipano, et sen kummempaa.

Ihan hyvä nyrkkisääntö: ei vakavaa suhdetta Tinderistä.

Vierailija
16/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä ihan avioliittoon asti ihmiset on edenneet. Viimeiset Tinder häät omassa kaveripiirissäni 2kk sitten. En halua täysin kyynistyä ihmisenä niin kuin näemmä sinä ja vastailin/aloitin keskusteluja siellä vain ihmisille, jotka kertovat tavoitteistaan ja unelmistaan; hän on ollut myös mun vakipano; mutta sanoi haluavansa enemmän, niin kuin minäkin.

Vierailija
17/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää käytöstä mieheltä. Suurin ongelma on tuossa deittailussa, kun ihmiset luulevat koko ajan löytävänsä parempaa ja parempaa. Ei tutustuta ihmiseen ihmisenä. Vaan mennään liian nopeasti sänkyyn.

Vierailija
18/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä vakaviakin suhteita löytää, jos ei lähde ”pelailemaan”. Oon jossain aiemmassa ketjussa sanonut, että se kaikkein paras mies itselleni löytyi Tinderistä kolmessa päivässä, nyt ollaan oltu jo pian pari vuotta kimpassa.

Vierailija
19/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
20/28 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä vakaviakin suhteita löytää, jos ei lähde ”pelailemaan”. Oon jossain aiemmassa ketjussa sanonut, että se kaikkein paras mies itselleni löytyi Tinderistä kolmessa päivässä, nyt ollaan oltu jo pian pari vuotta kimpassa.

Tuuria vaatii että kohtaa samanhenkisen ihmisen. Ongelmahan on se, että iso osa kuitenkin on pelailumielellä liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä