Voisitko tapailla aikuista naista joka asuu edelleen kotona?
Vanhempien luona. Kyllä vai ei? Perustelut mukaan.
Kommentit (48)
Voin jos saan kerran hiipiä ikkunasta yövieraaksi ja muuten vietetään aikaa minun kartanossani.
Vaimoni asui yli 20 vuotta sitten tavatessamme yli kolmekymppisenä kotona. Ja asuu nykyään mun kanssani meidän kodissamme. Missä ihmeessä ihmisen sitten pitäisi asua, jos ei kotonaan?
Ei olisi ongelma, mutta jos nainen haluaisi että mies muuttaa heille, niin se ei enää onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu mistään muusta syystä kuin auttaakseen sairasta perheenjäsentä, en. Mikä tahansa muu syy jonka voin kuvitella on selvä ehdoton ei.
Onko ongelma jos syy on säästäminen ja vanhempien auttaminen?
Kyllä asunnottomuus on paljon hotimpaa <3
Mielummin sellaista, joka asuu kotonaan, kuin koditonta. Ihan hygieniasyistä. Monilla kodittomilla on elämänhallinta aika hukassa.
Outo kysymys.
Olen seurustellut sellaisen kanssa. Hän oli silloin n. 25-vuotias.
Minä en ole koskaan asunut missään muualla kuin kotona. Näitä koteja taas on ollut useita.
Riippuu ihan siitä syystä miksi asuu vanhempiensa kanssa. Jos naiselle äiti pesee pyykit ja kokkaa ja paapoo kuin lasta sitten ei kiinnostaisi. Olen itsekin asunut vanhempieni kanssa aikuisena, väliaikaisesti. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, tuttuni muutti perheineen vanhemmilleen isoon taloon kun oma koti oli täysin homeessa ja kaikki sairastelivat.
Kotonahan me kaikki asutaan. Jos tarkoitit että asuu vanhempiensa kotona, niin en todellakaan voisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asunnottomuus on paljon hotimpaa <3
Aikuinen vanhempansa luona asuva on asunnoton.
Kyllähän nyt ihminen voi vanhempiensa luona asua monestakin hyvästä syystä eikä siinä ole mitään erikoista. Ehkä se olisi ainoa syy olla seurustelematta, että naisella ei oikein ole elämänhallintaa. Mutta tällöinkään syy ei olisi suoraan kotona asumisessa, sillä se on vain seuraus edellä mainitusta.
Minusta on omituista että suomessa vanhempien kanssa asuminen on muka outoa. Monet tulevat toimeen vanhempiensa kanssa oikein hyvin ja viihtyvät yhdessä. Itse asuin vanhemmillani 25-vuotiaaksi ja samalla säästin rahaa omaan asuntoon. Ei tarvinnut onneksi muuttaa heti 18-vuotiaana johonkin kamalaan yksiöön. Omille lapsille olen sanonut että kotona saa asua niin kauan kuin haluaa, tilaakin kun on. Toki odotan osallistumista kotitöihin ja jos tuloja on niin myös ruokakuluihin ja laskuihin aikuiset lapset saavat osallistua jonkin verran, tulee kuitenkin paljon halvemmaksi kuin yksin asuminen.
Nuo naiset ovat parhaita. Yritä saada äiti-tytär seksisessio. Iskä (mikäli maisemissa) voi kuvata.
Siis vanhempiensa tai vanhempansa kanssa. Tottakai voisin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä syystä miksi asuu vanhempiensa kanssa. Jos naiselle äiti pesee pyykit ja kokkaa ja paapoo kuin lasta sitten ei kiinnostaisi. Olen itsekin asunut vanhempieni kanssa aikuisena, väliaikaisesti. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, tuttuni muutti perheineen vanhemmilleen isoon taloon kun oma koti oli täysin homeessa ja kaikki sairastelivat.
On tavoite lähitulevaisuudelle jota varten pitää säästää, käyn töissä, hoidan itse ruoka- ja pyykkihuollon. Autan myös vanhempieni kotitöissä ja taloudellisesti. Nykyinen ratkaisu on väliaikainen ja olen aiemmin asunut omillani. Ap
Varmaan sitten joku ökytilan nuori emäntä on hyihyi, kun vanhemmat asuu samassa kortteerissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tavoite lähitulevaisuudelle jota varten pitää säästää, käyn töissä, hoidan itse ruoka- ja pyykkihuollon. Autan myös vanhempieni kotitöissä ja taloudellisesti. Nykyinen ratkaisu on väliaikainen ja olen aiemmin asunut omillani. Ap
Asumismuoto ei ehkä ole tässä se turn off, vaan ajattelutapasi, että kotisi voi olla vain se yksi eli vanhempiesi koti.
Kyllähän se sellaisena kevyenä humpsutteluna menisi, mutta vakavammassa mielessä peräkammarinaiset toivoo lähes aina miehen muuttavan kanssaan sinne iskän ja/tai äiskän kaa asumaan koska joidenkin traumojen takia ei kykene kotoaan muuttamaan.
Jos asuu mistään muusta syystä kuin auttaakseen sairasta perheenjäsentä, en. Mikä tahansa muu syy jonka voin kuvitella on selvä ehdoton ei.