Nainen, jota tapailen ei osannut neuloa sukkia
Pyysin että jos olisin ostanut langat, nainen olisi neulonut kummipojalleni tietyn jääkiekkoseuran väreissä olevat sukat. En pyytänyt mitään erikoiskuvioita tms. vaan että sukkiin tulee kahta tiettyä väriä. Nainen sanoi ettei osaa neuloa.
En kysy tätä mitenkään pahalla, mutta eikö tuo opeteta tytöille viimeistään yläasteella?
Kommentit (11)
Neulo ite idiootti. Miten voit olla osaamatta?
Yläasteella opetettiin vaikka mitä, myös pojille. Toivottavasti saat kudottua upeat sukat.
Minä olisin suostunut. Ja olisin tahallani toisesta sukasta ihan liian pienen ja toisesta aivan liian suuren. Ja muutenkin kummalliset ja rumat.
V*tun lokki, osta tai tee itse kummipoikasi lahjat.
Tuo on vähän sama kuin jos mies ei osaisi vaihtaa auton renkaita tai korjata oven saranaa.
Vaihtoon se LEHMÄ!
Vaikka osaan neuloa, se on niin v*ttumaista hommaa etten ainakaan ilmaiseksi alkaisi sitä tekemään.
Naisilla meni tunteisiin. Miehen pitäisi kyllä olla käsistään kätevä remppaaja, mutta sitten itse ei osata laittaa ruokaa, ei silittää, ei neuloa, ei leipoa, ei paikata vaatteita...
Alepan valmissalaatti pelastaa kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin suostunut. Ja olisin tahallani toisesta sukasta ihan liian pienen ja toisesta aivan liian suuren. Ja muutenkin kummalliset ja rumat.
V*tun lokki, osta tai tee itse kummipoikasi lahjat.
Syytön kai se kummipoika tilanteeseen on?
Eihän se mitään haittaa, jos sinä osaat!
Kaikkien ei tarvitse osata kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla meni tunteisiin. Miehen pitäisi kyllä olla käsistään kätevä remppaaja, mutta sitten itse ei osata laittaa ruokaa, ei silittää, ei neuloa, ei leipoa, ei paikata vaatteita...
Alepan valmissalaatti pelastaa kaiken!
Enpä usko, että meni tunteisiin muilla kuin todella heikkoitsetuntoisilla. Suurin osa täällä nyt lukevista skippasi tämän liian yksinkertaisena provona. Eiköhän kaikilla ole oikeus päättää kriteerit kumppanilleen, jos ap haluaa nimenomaan neulomisesta pitävän naisen, niin toki hänellä on oikeus sellaista etsiä. :)
Jätä se lehmä