Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50 v. kulttuuritäti-käykö ikäiseni ihmiset enää teattereissa ja museoissa?

Vierailija
03.11.2019 |

Olen huomannut, että teatterissa, museoissa ja konserteissa on harmaapäistä mummoa ja pappaa pilvin pimein. Olenko harvinaista nuorta joukkoa näissä paikoissa? Katoaako yleisö, kun hauta kutsuu aikoinaan näitä senioreita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museoissa käyn kyllä, mutta teatterista en niin välitä, ja kyllä museoissa on jopa vieläkin nuorempaa väkeä. Samoin näyttelyissä ja klassisen musiikin konserteissa näkyy vähän nuorempaakin porukkaa.

Vierailija
2/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy. Käyn urheilutapahtumissa ja joskus jotain bändiä kuuntelemassa. T. Nainen 46v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin enemmän teatterissa, mutta aika on kortilla ja teatterit kaukana. Nuorempana, etenkin lapsena tykkäsin enemmän museoista, enää en niin kauheasti välitä. Välillä on kiva käydä. N 39

Vierailija
4/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viisikymppinen ja käyn museoissa, teatterista en välitä ollenkaan. Museioissa käy minun mielestäni monen ikäistä väkeä, tosin enemmän ikäisiäni tai vanhempia kuin ihan parikymppisiä.

Vierailija
5/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn museoissa ja konserteissa, kuten hyvin monet muut keski-ikäiset (naiset).

N 54

Vierailija
6/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museoissa käyn

Vierailija
7/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaapäistyminen saattaa johtua siitä että nykyään monet lakkaavat värjäämästä hiuksiaan tässä iässä, etenkin kulttuuritädit.

Vierailija
8/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museoissa käyn, suosittelen museokorttia

Vierailija
9/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn festareilla. Mojitoa ämpäristä viimeksi.

Vierailija
10/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn teattereissa ja museoissa. Varsinkin jos pääsen ilmaiseksi sisään, pienituloinen kun olen. Tosiaan pisti silmään kesällä kesätetterissa, että olin varmaan 30 vuotta nuorempi kuin muut katsojat. Että ihan sama havainto on kuin aapeelta.

Festareilla ja konserteissakin käyn, mutta siellä häiritsee känniset toilailijat.

N51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän