Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset avoimina ei sovi vanhemmalle naiselle

Vierailija
03.11.2019 |

Näyttää typerältä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulla on valtavan paksu harmaa pitkä Matamimimmi-tukka. Mutta tuskin kohdataan ap:n kanssa, koska en käy ylä-asteella enkä roiku iltaisin mopolla nuortentalolla.

T N50

Vierailija
62/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap fantasioi menopaussikypärä-tädeistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla mummona senmoinen hippi-shamaani-intiaanin näköinen. Pitkä harmaa letti, lepattavia mekkoja, psykedeelisiä kuvioita asussa.

Erikoisia mummeleita on hauska bongata. Eipä ole paljon heitä. Aina kun yhden bongaa, niin tulee heti iloinen mieli.

Vierailija
64/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuapa ei kiinnosta mitä mieltä sinä ap olet. Saan kulkea vaikka reikäisissä pieruverkkareissa, jos haluan. Ja pieraisen ainakin sinun kohdalla, jos tulet vastaan. Ähäkutti.

Vierailija
65/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijalle 6, minä olen kiinnostunut lihavasta ja kaljusta miehestä.

Minä rakastan häntä ja olen rakastanut jo 30 vuotta.

Ei kannata laukoa yleispäteviä kommentteja, ei tosiaan.

Sitä rumaa ja lihavaakin joku rakastaa, ja se rumakin kalju on onnellinen ja elää onnellista elämää jonkun kanssa.

Kyllä nuoret ovat julmia, mutta se kai kuuluu heidän kokemattomaan elämäänsä, jossa nähdään vain oma napa, ja kauniit ja rohkeat ihmiset.'

Vierailija
66/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhailija kirjoitti:

Haluaisin olla mummona senmoinen hippi-shamaani-intiaanin näköinen. Pitkä harmaa letti, lepattavia mekkoja, psykedeelisiä kuvioita asussa.

Erikoisia mummeleita on hauska bongata. Eipä ole paljon heitä. Aina kun yhden bongaa, niin tulee heti iloinen mieli.

Meidän työpaikalla on yksi tuollainen. Jää eläkkeelle muutaman vuoden kuluttua, jotein ei vielä varsinaisesti mummo. Sitä on aina hauska katsella.

Vierailija
67/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole rumempaa kuin yli nelikymppisellä naisella lyhyet hiukset vieläpä jos ne on värjätyt. Vanhentaa kamalasti.

Vierailija
68/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina ihmettelen miksi yli 40 vee pitäisi alkaa olla joku tanttalookki. Itse välttelen sitä viimeiseen asti. En halua näyttää teiniltä mutten tantaltakaan.

Vierailija
69/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukkahullu päätti tänään näköjään tehdä käänteisen avauksen sen sijaan että olisi kysynyt jälleen, miksi keski-ikäiset naiset leikkaavat tukkansa lyhyeksi.

Vierailija
70/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hirveetä, kun hiukset alkaa avautumaan ongelmistaan ihan vieraille. Valittaa sampoosta ja kireistä nutturoista. Varokaa avoimia hiuksia!

Vierailija
71/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina ihmettelen miksi yli 40 vee pitäisi alkaa olla joku tanttalookki. Itse välttelen sitä viimeiseen asti. En halua näyttää teiniltä mutten tantaltakaan.

Jopa teinilook sopii nelikymppiselle enemmän kuin tanttalook. Nelikymppinen ei ole edes vanha joten miksi pitäisi pukeutua kuin olisi vanha?

N20

Vierailija
72/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu paljon paremman näköistä on olla harmaat lyhyet hiukset, ylipainoa ja mummovaatteet viisi- ja kuusikymppisenä ettei vaan saisi näyttää vahingossakaan kivalle.

Vierailija
73/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu enemmän hiuslaadusta ja kasvoista. Todella harvalla on hyvännäköinen pitkä tukka, useimmilla ei. Vanhentaa ja vetää piirteitä alaspäin, puolipitkä on armollisempi.

Päätin itse leikkauttaa lyhyen, mutta nuorekkaan mallin. Itseni ja useimpien muidenkin mielestä sopivat minulle paremmin. Hiuksetkin ohuehkot.

Vierailija
74/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorehkolle kettukasvollekko se sopii?

Vierailija
75/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62v...minullapa on pitkät hiukset ja revityt farkut!

Vierailija
76/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä enää sitten on, onko hiukset pitkät vai lyhyet kun kukaan ei kuitenkaan katso enää perään?

Ap ilmeisesti vahtaa nimenomaan vanhempia naisia. Miksi hän muuten edes miettisi asiaa?

Mutta: ketä kiinnostaa? Pidän hiukseni miten haluan, kunnes hiuspoliisi sakottaa.

Ap on näitä hun tu- ja bur kamiehiä ps:n äänestäjäkunnasta. Vain esinahka erottaa hänet is lami stista.

Vierailija
77/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitkät hiukset ovat aina sopineet parhaiten. Tuskin asia muuttuu radikaalisti. Pitkän tukan saa kiinnikin jos joskus tuntuu että pitäisi näyttää lyhyttukkaiselta.

Vierailija
78/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana naisena minua ei enää kiinnosta mielipiteesi, vaan voin kulkea juuri sellaisena kuin haluan.

Vierailija
79/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, olen täysin päinvastaista mieltä. Jos sitä tukkaa vielä päässä on enemmän kuin pari haituvaa, niin pidemmät hiukset ikänaisella näyttävät upeilta.

Vierailija
80/80 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikkien naisten pitäisi peittää hiuksensa, niin ap ei traumatisoituisi.

sellaisia maita on paljonkin, missä naiset kulkevat hunnutettuina. Ap:n kannattaa muuttaa sinne.