Pitkät hiukset avoimina ei sovi vanhemmalle naiselle
Kommentit (80)
Haluaisin olla mummona senmoinen hippi-shamaani-intiaanin näköinen. Pitkä harmaa letti, lepattavia mekkoja, psykedeelisiä kuvioita asussa.
Erikoisia mummeleita on hauska bongata. Eipä ole paljon heitä. Aina kun yhden bongaa, niin tulee heti iloinen mieli.
Minuapa ei kiinnosta mitä mieltä sinä ap olet. Saan kulkea vaikka reikäisissä pieruverkkareissa, jos haluan. Ja pieraisen ainakin sinun kohdalla, jos tulet vastaan. Ähäkutti.
Kommentoijalle 6, minä olen kiinnostunut lihavasta ja kaljusta miehestä.
Minä rakastan häntä ja olen rakastanut jo 30 vuotta.
Ei kannata laukoa yleispäteviä kommentteja, ei tosiaan.
Sitä rumaa ja lihavaakin joku rakastaa, ja se rumakin kalju on onnellinen ja elää onnellista elämää jonkun kanssa.
Kyllä nuoret ovat julmia, mutta se kai kuuluu heidän kokemattomaan elämäänsä, jossa nähdään vain oma napa, ja kauniit ja rohkeat ihmiset.'
Huuhailija kirjoitti:
Haluaisin olla mummona senmoinen hippi-shamaani-intiaanin näköinen. Pitkä harmaa letti, lepattavia mekkoja, psykedeelisiä kuvioita asussa.
Erikoisia mummeleita on hauska bongata. Eipä ole paljon heitä. Aina kun yhden bongaa, niin tulee heti iloinen mieli.
Meidän työpaikalla on yksi tuollainen. Jää eläkkeelle muutaman vuoden kuluttua, jotein ei vielä varsinaisesti mummo. Sitä on aina hauska katsella.
Mikään ei ole rumempaa kuin yli nelikymppisellä naisella lyhyet hiukset vieläpä jos ne on värjätyt. Vanhentaa kamalasti.
Itse aina ihmettelen miksi yli 40 vee pitäisi alkaa olla joku tanttalookki. Itse välttelen sitä viimeiseen asti. En halua näyttää teiniltä mutten tantaltakaan.
Pitkätukkahullu päätti tänään näköjään tehdä käänteisen avauksen sen sijaan että olisi kysynyt jälleen, miksi keski-ikäiset naiset leikkaavat tukkansa lyhyeksi.
No se on hirveetä, kun hiukset alkaa avautumaan ongelmistaan ihan vieraille. Valittaa sampoosta ja kireistä nutturoista. Varokaa avoimia hiuksia!
Vierailija kirjoitti:
Itse aina ihmettelen miksi yli 40 vee pitäisi alkaa olla joku tanttalookki. Itse välttelen sitä viimeiseen asti. En halua näyttää teiniltä mutten tantaltakaan.
Jopa teinilook sopii nelikymppiselle enemmän kuin tanttalook. Nelikymppinen ei ole edes vanha joten miksi pitäisi pukeutua kuin olisi vanha?
N20
Juu paljon paremman näköistä on olla harmaat lyhyet hiukset, ylipainoa ja mummovaatteet viisi- ja kuusikymppisenä ettei vaan saisi näyttää vahingossakaan kivalle.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu enemmän hiuslaadusta ja kasvoista. Todella harvalla on hyvännäköinen pitkä tukka, useimmilla ei. Vanhentaa ja vetää piirteitä alaspäin, puolipitkä on armollisempi.
Päätin itse leikkauttaa lyhyen, mutta nuorekkaan mallin. Itseni ja useimpien muidenkin mielestä sopivat minulle paremmin. Hiuksetkin ohuehkot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä enää sitten on, onko hiukset pitkät vai lyhyet kun kukaan ei kuitenkaan katso enää perään?
Ap ilmeisesti vahtaa nimenomaan vanhempia naisia. Miksi hän muuten edes miettisi asiaa?
Mutta: ketä kiinnostaa? Pidän hiukseni miten haluan, kunnes hiuspoliisi sakottaa.
Ap on näitä hun tu- ja bur kamiehiä ps:n äänestäjäkunnasta. Vain esinahka erottaa hänet is lami stista.
Mulle pitkät hiukset ovat aina sopineet parhaiten. Tuskin asia muuttuu radikaalisti. Pitkän tukan saa kiinnikin jos joskus tuntuu että pitäisi näyttää lyhyttukkaiselta.
Vanhempana naisena minua ei enää kiinnosta mielipiteesi, vaan voin kulkea juuri sellaisena kuin haluan.
Aijaa, olen täysin päinvastaista mieltä. Jos sitä tukkaa vielä päässä on enemmän kuin pari haituvaa, niin pidemmät hiukset ikänaisella näyttävät upeilta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikkien naisten pitäisi peittää hiuksensa, niin ap ei traumatisoituisi.
sellaisia maita on paljonkin, missä naiset kulkevat hunnutettuina. Ap:n kannattaa muuttaa sinne.
Jep, mulla on valtavan paksu harmaa pitkä Matamimimmi-tukka. Mutta tuskin kohdataan ap:n kanssa, koska en käy ylä-asteella enkä roiku iltaisin mopolla nuortentalolla.
T N50